Feedback

Audi și BMW au început testele cu noile modele destinate Campionatului German de Turisme: din 2019, RS5 DTM și M4 DTM vor miza pe motoare turbo de 2.0 litri

Publicat Joi, 15.11.2018
de Cornel Șocariciu
Comenteaza 5
Audi și BMW au început testele cu noile modele destinate Campionatului German de Turisme: din 2019, RS5 DTM și M4 DTM vor miza pe motoare turbo de 2.0 litri - Poza 1
Audi și BMW au început testele cu noile modele destinate Campionatului German de Turisme: din 2019, RS5 DTM și M4 DTM vor miza pe motoare turbo de 2.0 litri - Poza 2
Audi și BMW au început testele cu noile modele destinate Campionatului German de Turisme: din 2019, RS5 DTM și M4 DTM vor miza pe motoare turbo de 2.0 litri - Poza 3
Audi și BMW au început testele cu noile modele destinate Campionatului German de Turisme: din 2019, RS5 DTM și M4 DTM vor miza pe motoare turbo de 2.0 litri - Poza 4
Audi și BMW au început testele cu noile modele destinate Campionatului German de Turisme: din 2019, RS5 DTM și M4 DTM vor miza pe motoare turbo de 2.0 litri - Poza 5
Audi și BMW au început testele cu noile modele destinate Campionatului German de Turisme: din 2019, RS5 DTM și M4 DTM vor miza pe motoare turbo de 2.0 litri - Poza 6
Audi și BMW au început testele cu noile modele destinate Campionatului German de Turisme: din 2019, RS5 DTM și M4 DTM vor miza pe motoare turbo de 2.0 litri - Poza 7
Audi și BMW au început testele cu noile modele destinate Campionatului German de Turisme: din 2019, RS5 DTM și M4 DTM vor miza pe motoare turbo de 2.0 litri - Poza 8
Audi și BMW au început testele cu noile modele destinate Campionatului German de Turisme: din 2019, RS5 DTM și M4 DTM vor miza pe motoare turbo de 2.0 litri - Poza 9
Audi și BMW au început testele cu noile modele destinate Campionatului German de Turisme: din 2019, RS5 DTM și M4 DTM vor miza pe motoare turbo de 2.0 litri - Poza 10
Audi și BMW au început testele cu noile modele destinate Campionatului German de Turisme: din 2019, RS5 DTM și M4 DTM vor miza pe motoare turbo de 2.0 litri - Poza 11
Audi și BMW au început testele cu noile modele destinate Campionatului German de Turisme: din 2019, RS5 DTM și M4 DTM vor miza pe motoare turbo de 2.0 litri - Poza 12
Audi și BMW au început testele cu noile modele destinate Campionatului German de Turisme: din 2019, RS5 DTM și M4 DTM vor miza pe motoare turbo de 2.0 litri - Poza 13
Audi și BMW au început testele cu noile modele destinate Campionatului German de Turisme: din 2019, RS5 DTM și M4 DTM vor miza pe motoare turbo de 2.0 litri - Poza 14
Audi și BMW au început testele cu noile modele destinate Campionatului German de Turisme: din 2019, RS5 DTM și M4 DTM vor miza pe motoare turbo de 2.0 litri - Poza 15
Audi și BMW au început testele cu noile modele destinate Campionatului German de Turisme: din 2019, RS5 DTM și M4 DTM vor miza pe motoare turbo de 2.0 litri - Poza 16
Audi și BMW au început testele cu noile modele destinate Campionatului German de Turisme: din 2019, RS5 DTM și M4 DTM vor miza pe motoare turbo de 2.0 litri - Poza 17
Audi și BMW au început testele cu noile modele destinate Campionatului German de Turisme: din 2019, RS5 DTM și M4 DTM vor miza pe motoare turbo de 2.0 litri - Poza 18
Audi și BMW au început testele cu noile modele destinate Campionatului German de Turisme: din 2019, RS5 DTM și M4 DTM vor miza pe motoare turbo de 2.0 litri - Poza 19
Audi și BMW, cei doi constructori auto implicați în Campionatul German de Turisme, au început testele cu noile modele destinate sezonului viitor din DTM. Începând cu 2019, mașinile pregătite de nemți vor miza pe motoare turbo de 2.0 litri cu patru cilindri.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Începând cu sezonul viitor, echipele angrenate în Campionatul German de Turisme (DTM) vor avea de respectat noi reguli, iar cea mai importantă modificare adusă de organizatori face referire la motorizarea folosită. Astfel, motoarele V8 de 4.0 litri aspirate natural vor fi înlocuite cu unele turbo de 2.0 litri cu patru cilindri.

Audi și BMW au avut parte de o primă sesiune de teste pentru pregătirea noilor mașini (RS5 DTM și M4 DTM), iar caravana DTM s-a oprit pe circuitul de la Estoril, Portugalia. Pe parcursul celor trei zile de teste, piloții celor doi constructori implicați în campionatul de turisme au colectat informații importante pentru finalizarea proiectului pentru sezonul viitor.

BMW i-a adus la Estoril pe Bruno Spengler și Marco Wittmann, în timp ce Audi a venit cu o echipă formată din trei piloți: Nico Muller, Rene Rast și Mike Rockenfeller.

"Timp de 14 ani am pilotat maşini DTM cu motoare V8, iar aceasta a fost prima dată când am ieşit pe circuit cu un motor turbo cu patru cilindri. Este ceva complet nou pentru mine şi este foarte distractiv", a declarat Bruno Spengler (BMW) la finalul testelor.

"Și sunetul oferit este unul impresionant. Cu siguranță nu îmi doresc să schimb acest motor turbo cu vechiul V8 aspirat", a declarat Nico Muller (Audi). 

Dacă vechile motoare V8 ofereau aproximativ 520 de cai putere, noul regulament permite ca unitățile cu patru cilindri de 2.0 litri să genereze aproximativ 600 de cai putere. Totodată, organizatorii permit și noi modificări la nivel aerodinamic, iar astfel viitoarele modele din DTM vor avea un comportament dinamic mult îmbunătățit.

"Poţi să simţi performanţele şi cuplul noului motor, iar aerodinamica modificată înseamnă că maşina se comportă diferit", a completat Marco Wittmann (BMW).

Conform oficialilor DTM, următoarele teste cu noile Audi RS5 DTM și BMW M4 DTM sunt programate pentru 10 și 11 decembrie pe circuitul de la Jerez, Spania.

Noul sezon al Campionatului German de Tursime debutează în 3 mai cu etapa de la Hockenheim, iar fanii vor putea urmări cursele live pe canalul de YouTube DTM.

Calendarul Campionatului German de Turisme 2018

Data Circuit
3 mai Hockenheim
17 mai Zolder
7 iunie Misano
5 iulie Norisring
19 iulie Assen
10 august Brands Hatch
23 august Lausitzring
13 septembrie Nurburgring
4 octombrie Hockenheim

Comentarii (5)

  • SIMPLE MINDS
    @someone

    Hai ca asa mai merge.................:-)

    Cu toate ca parca fostul 4 cilindri de 2.4 litri DTM (normal aspirat) pe care-l invocai avea incontestabil mai multa personalitate.
    2 0
  • SIMPLE MINDS
    .......2332 cm3 mai exact.
    0 0
  • Damaris1995: Sa dau bara jos sau nu? Raspunde
  • someone
    @credeam ca pentru performanta suplimentara i-au marit cilindreea la 2.5. se poate sa gresesc dar o sa ma informez ;) nu cred ca excista multe motoare moderne care sa se compare cu vechile aspirate, turate in peste 8000 rpm, ca tot ai adus vb de personalitate
    interesanta trecerea la 2.0 turbo, la fel cum s-a intamplat si la JGTC, care dupa muuuulti ani cu motoarele proprii , au trecut de cativa ani la 2.0
    2 0
  • SIMPLE MINDS
    @someone
    Daca am gresit cilindreea te rog sa-mi accepti scuzele.
    0 0
  • someone
    @ simple minds....stai ca inca nu stim cine e gresit...oricum diferenta e mica. indiferent insa daca e 2.4 sau 2.5 cred ca suna mortal in 8000.( imi aduce aminte de motorul F22C1 de pe S2000 facelift )
    si cred ca asta e unul din motivele pentru care un M3 E30 in stare buna costa de la 50k in sus
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru