Feedback

Autostrada A2 va intra în reparații majore pe segmentul București - Fundulea: lucrările vor dura doi ani

Publicat Miercuri, 14.11.2018
de Daniel Popescu, Foto: Dreamstime.com
Comenteaza 2
Autostrada A2 va intra în reparații majore pe segmentul București - Fundulea: lucrările vor dura doi ani - Poza 1
Autostrada A2 va intra în reparații majore de la km 12 la km 36 pe segmentul dintre București și Fundulea. Lucrările vor dura doi ani, însă vor avea loc doar primăvara și toamna.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Autostrada A2 s-a degradat semnificativ în ultima perioadă pe segmentul de drum dintre București și Fundulea, în special pe prima bandă de mers, acolo unde sunt numeroase gropi și denivelări.

În plus, ocazional au existat situații în care dalelele de beton au pus în pericol siguranța circulației.

În urma acestor probleme, Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a anunțat lansarea unei licitații pentru lucrări de întreținere a părții carosabile.

Lucrările vor avea loc între km 12 și km 36 pe ambele sensuri de circulație și vor viza frezarea dalei de beton de ciment existentă pe o grosime de 8 cm, refacerea rosturilor transversal și longitudinale, colmarea fisurilor și crăpăturilor, refacerea dalelor de beton, asfaltarea și realizarea marcajului rutier.

Oficialii CNAIR nu au menționat când vor începe lucrările, însă acestea sunt programate să dureze doi ani și se vor desfășura doar primăvară și toamna. În acest fel se evită efectuarea lucrărilor în timpul verii, atunci când autostrada este folosită intens de cei care pleacă în vacanța la mare.

Prin urmare, lucrările vor începe cel mai devreme în primăvara anului 2019, mai ales ca ofertele pentru lucrări pot fi depuse până în 13 decembrie.

Via CNAIR


Comentarii (2)

  • Dalele de beton nu sunt o suprafata potrivita de rulare, dar sunt un suport excelent pentru asflat. In tarile mai avansate permit turnarea un strat mai subtire de asfalt - material mult mai scump decat betonul - si stabilizeaza suprafata de rulare.
    Daca vor sa faca treaba treaba, dalele acelea ar trebui inlocuite in intregime si turnat asfalt neintrerupt pe lungimea carosabilului. Altfel tocmai rosturile dintre dale vor cauza mereu aceeasi problema cu deteriorari, nu mai pomenesc de disconfortul in rulare.
    5 1
  • hazard
    garantia lucrarii va fi de 6 luni iar costul total va fi de 15 miliarde de euro.
    6 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru