Feedback

Dacia va produce motoare Euro 6 la uzina din Mioveni

Publicat Luni, 24.02.2014
de Sebastian Toma
Comenteaza 8
Dacia va produce motoare Euro 6 la uzina din Mioveni - Poza 1
Dacia va produce motoare Euro 6 la Mioveni începând cu anul curent. Vestea vine de la Nicolas Maure, directorul general al companiei, în urma semnării unor proiecte cu finanţare europeană.

Esential 3.600 de angajaţi are Uzina Mecanică şi Şasiuri Dacia, locul în care vor fi produse motoarele Euro 6 în viitor.
Dacia va derula un program de investiţii de 35 de milioane de euro, parţial din fonduri europene, care vizează modernizarea liniilor de producţie pentru a fabrica motoare Euro 6, anunţă Agerpres. Proiectul implică deschiderea unui centru de prototipuri vehicule şi bancuri de testare motoare Euro 6, care va fi deschis cel târziu la sfârşitul anului curent, după cum anunţă Nicolas Maure, directorul general al companiei. În plus, Dacia va realiza elemente de infrastructură pentru instalaria noilor linii de fabricaţie punte spate 4x4 şi matriţe pentru cadre laterale.

Viitorul Smart Fortwo va avea un motor pe benzină produs de Dacia la Mioveni

În vara anului trecut, Dacia aniversa deja producţia a 100.000 de motoare 0.9 TCe. Uzina se pregătea la vremea respectivă pentru a atinge o capacitate maximă de 450.000 de motoare pe an, obţinută la finele lui 2013.

Urmareste Automarket
Aceste proiecte sunt implementate în baza Polului de Competitivitate Auto Muntenia, prin care se vor accesa fonduri europene nerambursabile în valoare de 15 milioane de euro, în urma unor investiţii care totalizează 35 de milioane subliniază rolul fabricii din Mioveni în planul de ansamblu al companiei franceze. Investiţiile respective reconfirmă importanţa României în Grupul Renault, în următorii doi ani, la Centrul Tehnic Titu, vor fi construite două clădiri noi pentru a realiza testările pentru motoarele Euro 6 şi pentru a derula un proiect de cercetare şi dezvoltare de soluţii tehnice pentru viitoarele vehicule.

E oficial: Dacia e brandul auto cu cea mai mare creştere în Europa în 2013

Via Agerpres


Comentarii (8)

  • Dacia Plant
    Sper sa imi pot cumpara un Sandero euro 6, de ce nu viitorul facelift ce va aparea in cativa ani.
    19 6
  • @Dacia Plant
    CIteste articolul , scrie ca vor face motoare Euro 6 pentru Smart Fortwo
    8 6
  • aftenie: logan mcv 1,5 dci ce euro este are filtru de particule Raspunde
  • @Dacia Plant
    si noi speram pentru tine acelasi lucru...iti tinem pumnii.
    20 1
  • Asta e o veste foarte buna.
    13 1
  • Citind articolul imi dau seama ca problema este lipsa laboratoarelor (nu stiu cum sa le spun altfel) de testare a motoarelor €6 si nu fabricarea lor.
    Se scrie mereu Centru de Cercatare RENAULT in Romania, personal nu cred ca Renault face cercetare in Romania (este foarte scump dureaza ani de zile). Dupa mine RTR este o "fabrica" de proiecte, marketingul spune ce se va cere pe piata si cei cei de aici fabrica proiectul masinii cerute de marketing, cred ca baietii nostri sufera mult fiind stransi cu usa de planning si costul proiectului
    3 3
  • @xxx - fabrica aia de proiecte, nu poate exista fara idei si fara cercetarea lor :)

    Da-le doamne comenzi cu nemiluita ca sunt printre putinii din tara asta care tac si fac. Si fac bine...
    12 1
  • Dacia Plant
    @@DACIA PLANT: In curand va fi obligatoriu euro 6, deci pe viitorul facelift va fi sigur euro 6 si posibil sa aibe noi actualizari la gama de motoare. La euro 5 au trecut in 2010.
    7 1
  • @dumbravaandrei
    Pentru mine a face un proiect nu este acelasi lucru cu cercetarea tehnica (parerea mea, accept ca poate fi gresita)
    Cercetarea trebuie sa dea idea/ideile de baza a proiectului
    Daca ma uit la Logan II, Duster facelift proiecte facute aici la noi (cred/sper), numai motorul de 0,9 (Logan) si 1,2 (Duster) sunt noutatile remarcabile. Iti garantez ca cercetarea unui nou tip de motor, dureaza minim 7-8ani dupa parerea mea, nu cred ca exista RTR in perioada asta sau era la inceput.
    Oricum sa utilizezi 3-4 motoare pe o caroserie, nu cred ca este o bagatela, deci meritul celor de la RTR este de apreciat
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru