Feedback

Faceliftul lui Volkswagen Golf e mai aproape decât credeam: modelul compact se lansează în martie

Publicat Luni, 25.01.2016
de Bogdan Mirică
Comenteaza 13
Faceliftul lui Volkswagen Golf e mai aproape decât credeam: modelul compact se lansează în martie - Poza 1
Volkswagen ne va face cunoștință cu faceliftul lui Golf mai devreme decât ne așteptam. Modelul compact va fi prezentat în premieră mondială la Salonul Auto de la Geneva.

Te ajutăm să primeşti oferte speciale personalizate direct de la cei mai apropiaţi dealeri.

Volkswagen Golf 7 (2012-prezent)
Cere ofertă

Actualul Volkswagen Golf 7 se pregătește să primească o serie de modificări estetice și tehnologice importante, având în vedere că au trecut aproape patru ani de la debutul său oficial. Deși mulți l-au botezat deja Golf 8, modelul compact va fi doar un facelift al generației actuale și un promotor al unor noi propulsoare, anunțate deja într-un material anterior.

Premiera compactei se va consemna mai devreme decât se așteptau fanii, pentru că nu va fi nevoie să așteptăm Salonul Auto de la Paris, programat în toamna acestui an. Debutul se va face chiar în luna martie, cu ocazia Salonului Auto de la Geneva. Modelul va oferi o serie de modificări estetice discrete atât la nivelul blocurilor optice, care vor primi lumini full LED, cât și la nivelul spoilerelor.

În habitaclu, modificările vor fi și mai numeroase, Golf urmând să se bucure de noi materiale și combinații cromatice, precum și de un instrumentar de bord digital, adică Virtual Cockpit-ul de 12.3 inch regăsit pe Passat. Va exista și un head-up display și un sistem multimedia cu ecran de 9.2 inch, similar celui instalat pe conceptul e-Golf Touch prezentat la Geneva.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ecranul va putea fi configurat după bunul plac al clientului, iar sistemul va oferi suport pentru Android Auto, Apple CarPlay și Mirror Link. Pe lângă recunoașterea gesturilor, conceptul e-Golf Touch beneficia și de un sistem de recunoaștere vocală îmbunătățit.

La capitolul motorizări, pe lângă noile unități diesel și benzină de 1.5 litri, care le vor înlocui pe cele de 1.4 TSI și 1.6 TDI, Volkswagen ne promite și o versiune hibridă alimentată la priză, dar și un facelift pentru vârful de gamă Golf R.


Comentarii (13)

  • Ce facelift? Nu se lansa un model nou o dată la 5 ani în loc 6-8 ca să elimine facelift-urile? Golf 5 în 2003, Golf 6 în 2008, Golf 7 la inceputul lui 2013.Prin urmare, GF 8 ar trebui să vină în 2018 sau cel mai devreme 2017 ținând cont că au nevoie de imagine nouă.Sau iar "rujează" un pic GF 7, bagă 5 cai în plus și hai neamule la revoluție!
    Nu se dezmint
    22 12
  • Ce recomandati ?
    Unde sa ma abonez ca sa citesc noile probleme de fiabilitate ale noilor motorizari ? :)))))
    18 16
  • ioan: Ce parere aveti despre vw golf variant 2016? Raspunde
  • 13 17
  • Marian
    16 20
  • @marian
    da...romanu' va mai cumpara mult si bine te asigur.e strigator la cer sa dai pe un golf de 1,4 benzina 28000 Eu...am ramas stupefiat cand am vazut ...odata in cluj la pollus center...era unul expus acolo
    8 11
  • someone
    avand in vedere ca noua gama de motoare va fi pusa pe masina inca de anul acesta, inseamna ca ea e deja finalizata ca dezvoltare, testare samd. si acest proces dureaza cativa ani, asa ca vw se pare ca se gandeau de f mult timp sa schimbe generatia actuala de motoare.
    @@S: adevarat grait-ai cu problemele dezbatute pe larg despre problemele motoarelor tsi din romania. daca nu ma insel, unul din site-urile de profil din tara au publicat scrisoarea posesorilor de skoda trimisa la fabrica in care isi aratau nemultumirile legate de numeroasele probleme ale motoarelor mici tsi.
    7 9
  • scamel
    @ someone
    sigur motoarele sunt finalizate.si partial testate. testarea cea mai buna se face insa de catre cumparator si ei se bazeaza pe acest fapt.
    3 6
  • Eu cred ca abia de acum (re)incepe VW sa faca masini. Dupa lectia pe care au primit-o cu dieselgate-ul (cu care mai are inca mult de muncit) nu-si mai permit sa faca nici un pas gresit cu viitoarele modele. Asa ca haterii VW cred ca ar trebui s-o lase mai moale... Toti sunt experti in a critica masinile lor dar bag mana in foc ca cel putin jumatate dintre ei (cei care au masini) tot masini grupul VW au, mai vechi sau mai noi. Haideti sa fim realisti totusi...
    15 1
  • Este adevarat ca VW are unele probleme de fiabilitate la unele motorizari, cat despre normele de poluare la diesel mereu vor fi discutii. Insa VW Golf este o masina mai mult decat fiabila... detin 2 un G4 1.4 cu 75cp si un G6 cu "teribila" motorizare 1.2 TSI 105CP care nu are nici cea mai mica problema reala. Raportul putere - consum este foarte bun iar problemele cu distributia sunt mai mult pentru pretentiosi ! Eu am schimbat in 6 ani o singura data lantul si am facut revizile anuale in rest nu am bagat un leu in ea ! Singura problema la noul lant este ca ar fi mai zgomotos la pornirea la rece nimic mai mult nu se pune problema de rupt lantul sau alte prostii ! Eu unul astept cu nerabdare noua generatie pentru a-mi achizitiona inca un benzinar de la ei !
    11 2
  • JustMe
    5 10
  • someone
    @ ady: am o intrebare de curiozitate: la G6, cati km are, de zici ca ai schimbat o singura data lantul de distributie? intreb, pt ca din cate stiu eu, lantul se schimba la 250-300 000 km, pana acolo el avand nevoie doar de o mica intretinere.
    1 4
  • @someone nu trebuia sa specifici nr de km la care se schimba, ca o sa zica acum ca are 400 000. :)))
    2 5
  • florin: Salut ce poate fi motorul chiuloasa garnitura de chiuloasa sau ce? Raspunde
  • Daca tot vorbim de lanturi de la G7 au scos ideea asta iar acum este pe curea deci probleme la 1.2 tsi nu mai sunt. Daca unele probleme sunt rezolvate cum s-a intamplat si cu unitatea 1.4 , nu prea inteleg de ce le place unora sa insufle exact opusul ca problemele...

    @Justme eu am 2 nemtoaice si o japoneza , tot asa sotia conduce una din ele (cele 2 nemtoaice una e mai de oras cealalta pt afara) nu dau marci/modele.
    Ghici ce japoneza mi-a dat de furca mai mult in service decat cele 2 nemtoaice la un loc. Specific ca toate 3 sunt cumparate de noi, nu este o diferenta mare intre ele ca timp.
    Eu fac o completare spre deosebire de tine, sotia conduce japoneza.
    7 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru