Feedback

Grupul Fiat confirmă: Lancia va deveni o marcă dedicată exclusiv pieţei italiene

Publicat Joi, 08.05.2014
de Dragoș Băltățeanu
Comenteaza 6
Grupul Fiat confirmă: Lancia va deveni o marcă dedicată exclusiv pieţei italiene - Poza 1
Oficialii grupului Fiat au confirmat planurile pentru marca Lancia. Aceasta va fi dedicată doar pieţei italiene şi va avea în gamă un singur model: Ypsilon.

Oficialii grupului Fiat au confirmat faptul că marca Lancia îşi va restrânge activitatea. Brandul italian cu o lungă istorie în spate va fi vândut doar pe teritoriul Italiei, iar în curând gama va fi formată dintr-un singur model: Ypsilon. Zvonurile privind acest viitor sumbru pentru marca Lancia există de ceva vreme, dar doar acum oficialii grupului au confirmat că acest lucru va deveni realitate. 

Când Grupul Fiat s-a asociat cu Chrysler, Sergio Marchionne a avut viziunea unor modele comune. A folosit marca Lancia pentru a vinde modele Chrysler în Europa (Chrysler 300C a devenit Lancia Thema, iar Chrysler Voyager s-a vândut sub numele de Lancia Voyager). Pentru piaţa britanică, departamentul de marketing a decis că marca Chrysler este mai cunoscută, astfel că aici s-au vândut modelele Delta şi Ypsilon sub brandul Chrysler.

Planul lui Marchionne s-a dovedit a fi un eşec, grupul Fiat confirmând prin vocea lui Alfredo Altavilla, Chief Operating Officer al grupului Fiat pentru Europa, Africa şi Orientul Mijlociu, că modele Chrysler cu siglă Lancia vor fi eliminate din gamă. Acelaşi lucru se va întâmpla şi cu modelul Delta, care a ajuns la final de carieră. Lancia rămâne o marcă dedicată pieţei auto din Italia, unde va comercializa doar modelul de clasă mică Ypsilon. Acesta va rămâne în oferta Lancia până în 2018, Fiat Group lăsând deschisă orice posibilitate legată de viitorul brandului după acest an.

Via Autocar


Comentarii (6)

  • Grupul Fiat are probabil cea mai proasta 'conducere' din industria auto..
    chiar de si Alfa Romeo nu leau pasat au lasat marca sa ajunga unde este acum.......
    acum ca Lancia se va vinde doar intr-un singur model si doar in Italia.....chiar nu stiu ce viziuni are Marchionne asta......
    9 3
  • Marchionne profita de rezultatele bune ale Chrysler si Jeep din ultima perioada. A distrus in schimb Alfa (chiar nu putea sa fie totusi un concurent viabil pentru BMW daca se vroia cu adevarat - probabil singurul concurent non-german cu adevarat sport) si Lancia (putea sa fie usor o marca de volum cu valente mai spre premium gen VW insa nici asta nu s-a vrut). Fiat in schimb e o joaca de-a 500-le...trebuie doar ghicit ce monstruozitate va urma (un pick-up poate...ca tot vor sa concureze cu Mini la toate capitolele). Unde e firma care la incputul anilor 90 era primul producator mondial de automobile? Unde sunt Tempra (sau Marea) si Croma? Pacat, mare pacat. Profita firme precum Hyundai-Kia si altii (care oricum merita tot respectul fata de ce au facut in ultimii 10 ani spre deosebire de FIAT)
    14 2
  • jesus !
    big dissapointment..

    chiar nu-l schimba nimeni pe Marchionne ?
    nu merge deloc treaba cu Fiat / Alfa / Lancia / etc
    ramane acolo doar pt. ca a cumparat Chrysler-u' la un pret bun ?

    nu sunt fan alfa sau lancia, dar chiar imi pare rau de ei
    9 1
  • Ce vina are conducerea daca lumea nu mai cumpara Lancia ? Nu poti face oamenii sa isi schimbe mentalitatea. Prefera concurenta. Lancia asa cum este acum, pt. mine e la nivel de A class si B class. Daca oamenii nu vad acest lucru e treaba lor....ma bucur ca nu a dat faliment.
    2 1
  • @ tzenu_bmw
    Ai dreptate ! Revenind la Alfa Romeo, daca modelul de clasa medie ce se presupune ca va debuta in octombrie-decembrie 2015 nu ar fi trebuit sa fie gata de teste ? De obicei dupa ce un model este finalizat urmeaza doi ani de teste rutiere intense . Insa la prezentarea planului Alfa Romeo, in fundal cei de la FCA au ales sa arate o caroserie de BMW Seria 3 F30 ( http://www.quattroruote.it/news/industria/2014/05/08/alfa_romeo_una_bmw_serie_3_nelle_presentazioni_del_piano_industriale.html ) . Cel putin recunosc cine este etalonul sportivitatii in clasa medie ....
    2 1
  • mda. nu stiu alfa cat o sa mai reziste.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru