Feedback

Mai puternic, dar mai eficient: Volkswagen anunţă un nou motor TSI de 1.5 litri de 130 CP şi 150 CP care consumă mai puţin decât actualul 1.4 TSI

Publicat Vineri, 29.04.2016
de Daniel Popescu
Comenteaza 29
Mai puternic, dar mai eficient: Volkswagen anunţă un nou motor TSI de 1.5 litri de 130 CP şi 150 CP care consumă mai puţin decât actualul 1.4 TSI - Poza 1
Mai puternic, dar mai eficient: Volkswagen anunţă un nou motor TSI de 1.5 litri de 130 CP şi 150 CP care consumă mai puţin decât actualul 1.4 TSI - Poza 2
Mai puternic, dar mai eficient: Volkswagen anunţă un nou motor TSI de 1.5 litri de 130 CP şi 150 CP care consumă mai puţin decât actualul 1.4 TSI - Poza 3
Mai puternic, dar mai eficient: Volkswagen anunţă un nou motor TSI de 1.5 litri de 130 CP şi 150 CP care consumă mai puţin decât actualul 1.4 TSI - Poza 4
Volkswagen va introduce în acest an un nou motor TSI de 1.5 litri disponibil în versiuni de 130 CP şi 150 CP care consumă cu 1 litru/100 km mai puţin decât actualul TSI de 1.4 litri şi 125 CP.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen a anunţat introducerea unei noi familii de motoare TSI EA211 care va fi disponibilă pe modelele producătorului începând cu acest an.

Apariţia acesteia a fost dezvaluită încă din luna ianuarie, însă cu ocazia Simpozionului de Motoare de la Viena producătorul a oferit şi primele informaţii concrete cu privire la specificaţiile tehnice.

Primul propulsor al noii familii va fi un TSI cu capacitatea de 1.5 litri care va fi disponibil în două versiuni, de 130 CP şi 150 CP, iar cuplul maxim de 200 Nm va fi disponibil la 1.300 de rotaţii pe minut.

Urmareste Automarket
Noul motor va include o tehnologie care va permite dezactivarea temporară a unor cilindri atunci când maşina nu are nevoie de puterea maximă, ceea ce va permite o scădere a consumului de carburant cu circa 1 litru/100 km. Totuşi, Volkswagen atrage atenţia că acest lucru nu va fi vizibil şi în cadrul testelor oficiale de consum impuse de autorităţile naţionale. Practic, noul motor va fi cu circa 10% mai eficient decât actuala unitate de proulsie TSI de 1.4 litri şi 125 CP.

Volkswagen nu a oferit şi alte date tehnice specifice noii familii de motoare şi nici nu a dezvăluit care vor fi primele modele care vor primi nouă unitate. Astfel de informaţii urmează să fie făcute publice mai aproape de lansarea oficială.

Via Volkswagen


Comentarii (29)

  • fLAVIUS
    UNDE E MARMOTA?
    25 15
  • Scot astia moatoare pe banda rulanta.

    Eu sunt patit cu al lot 1.2 tsi si modelul pe lant ( la octavia ) si cel nou pe curea ( pe golf 7 )

    Am fost prost si masochist sa ma incred in capacitatea lor de a rezolva problema dar am dat din lac in put. Din zornaiala de lant la fiecare 15.000 km in schimb de turbine la fiecare 25.000 km pe golf !

    Jenant, ce sa mai zic, nu vreau sa mai aud de mizeriile VW !
    44 16
  • Fanica: Ulei cutie viteze Honda HR-V/GH2, 4x4 Raspunde
  • catalin ionel
    si emiisiile de CO2 vor fi reduse substantial, deci StartStop si admisia variabila sunt de domeniul trecutului................ma intreb daca toata aceasta mocirla cu Dieselgate nu este decat o mare conspiratie tot a lor pt. ca deja vad ca incep sa scoata asii din maneca.
    eu zic ca la un motor nou se lucreaza cel putin 5 ani de zile.
    Categoric aceasta technologie este revolutie.......imi imaginez cum este ca la relanti sau in alte cazuri unde nu e nevoie de putere din 4 pistoane sa lucreze doar 2..sau ceva de genul asta.
    13 7
  • Pas
    18 11
  • Downsizing? Oh, stai...
    9 8
  • asa iti trebuie daca iti iei trompete 1,2 TSI, 1L ecoboost, ecotec, ecoflex, stai rilecs, s.a.m.d astea sunt motoare pentru bunicute
    15 18
  • someone
    in ianuarie, vw anunta ca viitoarele motoare de 1.5 ( benzina si diesel ) vor fi in 3 cilindri. atunci cum va functiona " dezactivarea temporara a unor cilindri" ? va functiona doar intr-unul?
    nu stiu ce sa zic, mai bine pastrau generatia actuala de 1.4 in 4 cilindri si o imbunatateau, iar daca lumea doreste un 3 cilindri vw , exista f reusitul 1.0 tsi .
    12 4
  • @ @alex
    Pai ce-ai facut mah nene mah ...a dat avutia peste tine si nu mai vezi lumea decat prin geamuri de Logan MPI. Sa traiesti boss .... lasa si pe aia cu trompete sa zburde pe langa tine !
    8 10
  • Fac pariu cu oricine ca aspiratul 1.5 130 cp de la Honda care va fi disponibil pe noul Civic ca motor de baza va consuma mai putin decat noua motorizare VW prezentata in articol, in cazul Golf-ului. Exista deja pe HR-V si are performante si consum bune tinand cont de inaltimea/greutatea masinii. Comparabile cu vechiul 1.4 TSI 125 cp de pe Golf, Golf-ul fiind o masina joasa cu frecare cu aerul si greutate mai mici.
    19 6
  • razvanis
    200 NM la versiunea de 130CP presupun, pentru ca la 150CP ar fi normal sa aiba 250NM cum are actualul 14.TSi 150CP act.
    12 2
  • Mare mincinos esti,
    Arata facturile ca ai schimbat tu o turbina la motor TSi,
    10 13
  • @@alex- nu tre sa ai bani ca sa iti iei un motor decent,
    "la Bunicute" ma refeream daca ai un stil de condus foarte lejer sa te tina 1,2 TSi, dar precis esti un cunoscator din aia care isi ia 1,2 TSI si vrea performante de 2.0 L sau mai mult din el,
    vizavi de expresia te clar esti un retard a la Versace.....
    11 7
  • sirca maria: aveti skoda fabia si cu programul remat? la ce pret? Raspunde
  • bing bong
    alex nu este nici prima si nici singura persoana care a avut neplaceri datorita motoarelor TSI .. incluzand si dieselgateul in poveste din cate vad pe partea de motoare VW nu prea se mai poate mandri. Sigur motorul nou pare promitator dar doar dupa 1-2 ani putem trage concluziile daca VW chiar isi revine si furnizeaza motoare de calitate sau doar e un motor nou fara problemele celui vechi dar care ridica altele
    11 2
  • VW produce tone de metal fara nici un rost , probabil asta lea fost apogeul, urmeaza un declin serios , daca nu te ispravesti si produci mult si rahat mai bine fa mai putine masini mai putine modele dar croieste-ti o imagine mai buna , precum o au cei de la VOLVO.
    Toyota e Bravo are o imagine mai fiabila si mai buna ca VW .
    VW ar trebui sa faca un pas in urma cu milioanele lor de masini si sa investeasca in calitate si fiabilitate , sa nu investeasca in cantitatea de masini una dupa alta ca la incubator calitate ZERO, ISI pierd IMAGINEA aici in SUA oamenii ii dau in judecata unul dupa altul , DIESELGATE o sa-i ingroape in urmatorii ani , sunt procese de judecata de miliarde de dolari.
    12 9
  • @@ @alex, Doar ca vezi tu . Un Logan MPI 1.6 16V cam baga in kkt orice TE SE IU ''d'ala ciumeg'' ;)

    Logan 1.6 16V 105CP 0-100 in 10,4 sec

    Skoda Octavia 1,2 TSI 105CP 0-100 in 10,8 sec

    Sburda, zburda TESEIU nu ?
    17 22
  • @segiu madalina
    Zburda tsi-ul daca compari si greutatea masinii iti vei da seama ca ai spus o prostie cat tine.
    Mai trolluiesti mult?
    @babalaii de sus care nu au detinut niciodata o masina noua dar isi dau cu parerea, sunt la a 3 masina(noua) cu motor tsi si nu am avut nici o problema cu acest motor ever.
    15 15
  • Marius
    Partea care îmi place cel mai mult din tot articolul: "Totuşi, Volkswagen atrage atenţia că acest lucru nu va fi vizibil şi în cadrul testelor oficiale de consum impuse de autorităţile naţionale". Ăștia de la VW sunt cei mai tari. Adică băi ăștia care sunteți, trebuie să ne credeți pe cuvânt în legătură cu acest consum. Este la fel de real ca noxele emise de TeDeI-urile lor mincinoase.
    15 11
  • pt toti haterii, mai verificati international engine awards din ultimii ani, pt motoarele pe benzina tsi si vedeti unde sta vw,

    nu va mai dati cu parerea la chestii despre care nu stiti
    7 18
  • Un Cetaţean Revoltat
    Poa' să anunţe şi mama motoarelor ! Nu mai cred nimic!

    Ce şi-au dat drumul la turnătorie? Şi-au topit tigăile pe care le-au cumpărat înapoi de la clienţii păgubiţi?

    PS: consum 1.5 cu extra power mai mic decât 1.4 ? Ăştia ne iau de idioţi în continuare? Sper să intraţi în faliment nenorociţilor! Aţi distrus industria auto.
    13 7
  • @marius
    Esti praf iar sergiu fabuleaza.
    9 5
  • @@segiu

    Nici macar nu ai idee cat de tare iti multumesc. Datorita impotentei tale intelectuale, am mai aruncat inca odata un ochi pe fisa tehnica a celor doua masini. Ce sa vezi ? Logan nu accelereaza in 10,4sec , ci in 10,2 sec la o greutate cu vreo 30 kg mai mare fata de Octavia si la un cuplu cu 30 Nm mai putin decat Octavia . Urat asa-i ? Dar la vale va ''bate'' Loganul , doar daca acesta merge pe plat iar Octavia pe vale inclinata. Vai de capu' tau........ ai spus tu o prostie mai grea decat kilogramele in plus pe care le are Loganul spre deosebire de Octavia .

    http://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=15886

    Masa proprie :1.270kg

    Si eu sunt la a 8 masina noua a companiei cu motor TSI, anul trecut si-a reinoit flota de 15 masini, acum avem Seat Leon . Primul a fost vechiul 1.4 TSI 140CP . Un motor cu multe probleme mecanice, si fara pic de dinamica. La Predeal pe traseul virajat cu 5 oameni in masina si bagaje abia am putut depasi o caruta nesemnalizata cu triunghi reflectorizant. Nu stiu cum de VAG poate mintii ca masina are un cuplu de la sub 2 mii rpm, asta in cazul in care motorul trebuie destul de turat si tinut in rosu pt plecari mai serioase de pe loc . Vrei un demaraj cfara turbo-lag, pai trebuie sa o tii turata in 3 mii , astfel nu. Un fel de launch.
    6 16
  • @Sergiu.Andrei
    Sunt eronate datele bai prostea , acceleratia si viteza aia maxima sunt de la loganu normal , pt logan mcv cele corecte sunt astea :
    http://www.autoevolution.com/cars/dacia-logan-mcv-2006.html#aeng_dacia-logan-mcv-2006-16-16v
    8 3
  • Damaris1995: Sa dau bara jos sau nu? Raspunde
  • @Sergiu.Andrei
    Polo 1.2 TSI 105hp-> 0-100 in 9,4 sec
    7 3
  • e bine ca au cuplu asa jos fiindca majoritatea habar n-au sa mearga cu masina si dau vina pe motoare in loc sa le tina turate dupa cerinte.

    iar probleme tehnice cred ca se rezolva daca pui un ulei original gen vapsoil si schimbi la maxim 8k km.

    din pacate tot nu se vorbeste de respectarea normelor euro 6 (varianta finala pt benzina) in traficul real.
    7 6
  • ha buna asta .. asa era si cu motoarele de tdi puse pe jetta si a3 care au castigat Green Car pana cand le-au fost luate inapoi .. Ford ftw (evident pana cand nu iese la iveala ceva si la ei)
    6 5
  • @sergiu
    Daca te iei dupa link-uri 'amatoare' da loganul are 1270kg , te sfatuiesc sa te uiti pe siteul oficial dacia. Acel motor 1.6 nici nu mai exista pe logan, era mare mancator de combustibil.
    Aia cu depasirea carutei ma faci sa rad , si cu un matiz full o faci.
    Vb cu aia de la firma sa-ti ia 2.0tsi daca nu te descurci.
    Eu pot doar sa-ti spun sigur ca acel cuplu este sub 2000 , daca nu ma crezi fa-i un tet pe dino si te convingi singur.
    10 7
  • Motoarele TSI, cu excepția celor pe lanț, sunt motoare moderne și care își fac treaba cu o singura condiție - sa știi să le utilizezi corect și sa le respecți cât mai mult plajele de turație și mai ales să corelezi treptele în funcție de puterea lor
    8 1
  • VW produce tone de metal pentru ca e o marca de volum si nu ai mari asteptari, dar de la BMW o marca premium aveam asteptari mai mari, de la miile de motoare de le sareau distributia si schimbai motorul la problemele cutiilor de viteze automate, plus alte kkt-uri marunte ce sa zic.....
    6 4
  • @sergiu madalina
    Esti cel mai prost user vazut pe AM. Nu poti fi obiectiv nici o sec preferi sa fabulezi, sa umfli cifre sa dea cum vrei. Puieril e putin spus.
    Aberezi continuu, comentariile tale ar trebui sterse iar contul blocat.
    3 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru