Feedback

Noua generație Kia Soul: schimbări de design și motoare de până la 200 CP. Versiunea electrică împrumută bateria lui e-Niro

Publicat Joi, 29.11.2018
de Daniel Popescu
Comenteaza 4
Noua generație Kia Soul: schimbări de design și motoare de până la 200 CP. Versiunea electrică împrumută bateria lui e-Niro - Poza 1
Noua generație Kia Soul: schimbări de design și motoare de până la 200 CP. Versiunea electrică împrumută bateria lui e-Niro - Poza 2
Noua generație Kia Soul: schimbări de design și motoare de până la 200 CP. Versiunea electrică împrumută bateria lui e-Niro - Poza 2
Noua generație Kia Soul: schimbări de design și motoare de până la 200 CP. Versiunea electrică împrumută bateria lui e-Niro - Poza 2
Noua generație Kia Soul: schimbări de design și motoare de până la 200 CP. Versiunea electrică împrumută bateria lui e-Niro - Poza 2
Noua generație Kia Soul: schimbări de design și motoare de până la 200 CP. Versiunea electrică împrumută bateria lui e-Niro - Poza 2
Noua generație Kia Soul: schimbări de design și motoare de până la 200 CP. Versiunea electrică împrumută bateria lui e-Niro - Poza 2
Noua generație Kia Soul: schimbări de design și motoare de până la 200 CP. Versiunea electrică împrumută bateria lui e-Niro - Poza 2
Noua generație Kia Soul: schimbări de design și motoare de până la 200 CP. Versiunea electrică împrumută bateria lui e-Niro - Poza 2
Noua generație Kia Soul: schimbări de design și motoare de până la 200 CP. Versiunea electrică împrumută bateria lui e-Niro - Poza 2
Noua generație Kia Soul: schimbări de design și motoare de până la 200 CP. Versiunea electrică împrumută bateria lui e-Niro - Poza 2
Noua generație Kia Soul: schimbări de design și motoare de până la 200 CP. Versiunea electrică împrumută bateria lui e-Niro - Poza 2
Kia Soul a primit o nouă generație cu modificări majore la designul părții frontale și motoare pe benzină de 147 CP și 201 CP. Între timp, versiunea electrică are un motor de 201 CP și împrumută bateria de 64 kWh de la e-Niro.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Kia Soul este un crossover între monovolum și SUV, controversat prin prisma trăsăturilor de design, iar constructorul asiatic a profitat de prezența la Salonul Auto de la Los Angeles pentru a dezvălui o nouă generație, împreună cu versiunea sa electrică Soul EV.

Chiar dacă păstrează caracteristicile de bază ale predecesorului său, noua generație introduce o serie de elemente de design moderne.

Kia Soul: date esențiale:

Noul Soul are o lungime de 4.19 m, în creștere cu aproape 6 centimetri, în timp ce lățimea și înălțimea sunt neschimbate. Ampatamentul a crescut de asemenea cu 3 centimetri, până la 2.6 metri;

Cele mai multe schimbări de design se observa la partea frontală: blocurile optice sunt semnificativ mai înguste și alungite, în timp ce grila este mai mare, mai impozantă și poziționata mai jos;

Partea laterală a rămas în mare parte neschimbată, cu excepția montantului din spate, despre care constructorul afirma că are forma unor aripi de avion. Spatele a primit o serie de actualizări la nivelul stopurilor verticale, care sunt acum mai elegante;

La interior există vești bune și vești mai puțin bune. Dacă spațiul pentru pasagerii din față a crescut cu 0.5 cm, spațiul pentru picioarele pasagerilor din spate a scăzut cu 0.7 cm. Practic, creșterea ampatamentului a avut efecte vizibile în special în privința portbagajului, întrucât capacitatea acestuia a crescut cu 141 de litri, până la 674 litri;

Soul va putea fi achiziționat cu un ecran touch de 10.25 inch și camera video pentru marșarier, iar sistemul de infotainment va fi compatibil cu sistemele Android Auto și Apple Car Play. La rândul său, sistemul Head-Up Display are o diagonală de 8 inch;

Sistemul audio este dezvoltat de Harman Kardon, are 10 boxe, un amplificator și dezvoolta 640 W, de două ori mai mult decât sistemul generației precedente;

Kia Soul va fi disponibil cu două motoare pe benzină: o unitate aspirată de 2.0 litri și 147 CP care va avea un cuplu maxim de 179 Nm și o unitate turbo de 1.6 litri care va genera 201 CP și un cuplu maxim de 264 Nm. Motorul turbo este disponibil doar cu cutie de viteze automată cu dublu-ambreiaj cu 7 trepte.

Kia Soul EV: 204 CP si baterie de 64 kWh

Alături de Soul, Kia a prezentat și noua generație a versiunii sale electrice, comercializata sub numele Soul EV. Principala diferența de design se remarcă în partea frontală la nivelul grilei și al proiectoarelor de ceață, însă modelul beneficiază și de jante din aliaj cu 5 spițe cu design exclusiv;

Soul EV mizează pe un motor electric care generează echivalentul a 204 CP, în timp ce cuplul maxim este de 395 Nm, în creștere de la 285 Nm;

Șoferul are la dispoziție patru moduri de condus: Eco, Comfort, Sport și Eco+, care ajustează automat puterea, frânarea regenerativă, setările pentru aerul condiționat și sistemul de încălzire, dar și viteza maximă;

Kia a îmbunătățit și sistemul de informații și notificările care apar cu privire la starea de încărcare a bateriei sau timpul necesar pentru încărcare;

Soul EV va fi disponibil cu o baterie de 64 kWh. Oficialii Kia afirmă că bateria este în plin proces de testare pentru obținerea autonomiei oficiale WLTP. Totuși, același acumulator este disponibil și pe versiunea electrică a lui Niro, iar în cazul acestuia din urmă autonomia oficială este de circa 480 de kilometri.

Via Kia 


Comentarii (4)

  • Buna treaba cu noua baterie. Dar oare termenul de livrare va fi tot de minim 6 luni?
    12 0
  • despre asta vorbesc cand zic masina electrica normala, nu avionul ala de la Audi.
    Nu inteleg in ultima poza, motorul ala e de la modelul electric? Pentru ce mai are nevoie de acel accumulator de acolo. Sau e un model hibrid?
    2 0
  • 6 luni de cand? 6 luni incepand cu anul 2021 poate. ( ma refer la Romania) Kona sau Niro in varianta electrica nu poate fi comandat, abia din dec 2019 sau ian 2020 poate fi comandat si la noi. ( informatie primita de la dealerii din Bucuresti.
    In Bulgaria si Ungaria poate fi comandat deja de ceva timp...
    7 0
  • @eu toate masinile electrice au si baterie de 12V. E o regula care zice ca luminile trebuie aiba propriul sistem electric care poate functiona independent de sistemul de propulsie al masinii. Avariile de ex trebuie sa functioneze chiar daca e o defectiune la bateria principala.
    5 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru