Feedback

PSA se plânge că fabricile sale din Marea Britanie sunt necompetitive: costuri duble față de uzinele grupului din Franța

Publicat Vineri, 19.01.2018
de Petre Barac
Comenteaza 8
PSA se plânge că fabricile sale din Marea Britanie sunt necompetitive: costuri duble față de uzinele grupului din Franța - Poza 1
Șeful Peugeot-Citroen, Carlos Tavares, a anunțat că se va întâlni cu sindicatele și autoritățile din Marea Britanie pentru a discuta despre viitorul fabricii Vauxhall din Ellesmere Port. El s-a plâns de costurile duble de producție ale fabricii în comparație cu uzinele PSA din Franța.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Anul trecut, grupul francez PSA (Peugeot-Citroen) a cumpărat mărcile Opel și Vauxhall de la General Motors, în cea mai importantă mutare din industria auto europeană a ultimilor ani.

După finalizarea tranzacției de 2.2 miliarde de euro, francezii au început să pregătească un plan de reorganizare pentru cele două mărci, operațiune ce presupune reducerea costurilor și tăierea unor locuri de muncă.

Carlos Tavares, șeful PSA, a anunțat că se va întâlni cu sindicatele și autoritățile din Marea Britanie pentru a discuta despre viitorul fabricii Vauxhall din Ellesmere Port (unde este produs modelul Astra). Oficialul s-a plâns de costurile duble de producție ale fabricii în comparație cu uzinele pe care PSA le deține în Franța.

Totodată, o eventuală ieșire a Marii Britanii din Uniunea Europeană ar duce la creșterea taxelor pentru mașinile care pleacă la export, o presiune suplimentară pentru reducerea costurilor.

“Ceea ce contează este ca fabricile din Marea Britanie să ajungă la același nivel de costuri și calitate ca în cazul uzinelor noastre de pe restul continentului”, a spus Tavares.

Via Autonews


Comentarii (8)

  • Sa le mute in Romania :D
    27 1
  • Am văzut ca-si fac fabrica in Maroc la Tanger in zona libera de taxe.
    11 1
  • Fanica: Ulei cutie viteze Honda HR-V/GH2, 4x4 Raspunde
  • Staţi să înţelege şi moşu’ bătrân şi senil: “acelaşi nivel de costuri şi calitate”. Adică Monsieur Tavares insinuează că englezii cheltuiesc mult şi oferă calitate slabă? În schimb, dumnealor, alde PSA, asigură calitate superioară cu investiţii “decente” ? Drace! Atunci să le dea cu această baghetă magică în cap “tolomacilor” de la Vauxhall.

    Dacă am enumera motivele de nemulţumire expuse de francezi după încheierea tranzacţiei cu RenCen, atunci am confirma, în mod categoric, fără nicio umbră de îndoială, că PSA a urmărit şi urmăreşte în continuare ceea ce am precizat sistematic anul trecut: să (se) folosească legal (de) emblema Opel (nici chiar exprimarea din articol nu lasă loc de echivoc: “PSA a cumpărat MĂRCILE Opel şi Vauxhall” ; mă rog, în realitate ar fi vrut-o doar pe-aia nemţească, dar dacă nu s-a putut altfel...), deoarece aceasta are priză la publicul european – atât şi nimic mai mult. Dovada grăieşte de la sine…Cu alte cuvinte, nici n-au efectuat, în prealabil, un studiu de fezabilitate! În caz contrar, ca orice oameni cerebrali şi în mod inevitabil, ar fi ajuns la concluzia că nu merită nici intenţia, nici preţul, nici eventualele zbateri în van…Adică de ce să te chinuieşti să rentabilizezi ceva cu prea multe hibe? De fapt, în ce-ar consta viziunea “promiţătoare” pe care ţi-ai forma-o într-o asemenea conjunctură?

    Ca proprietar actual de Opel, mi-ar fi imposibil să nu-mi doresc răscumpărarea…Dacă, “prin absurd”, s-ar materializa doleanţa mea, atunci ori băieţii din Detroit “schimbă foaia”, adică aruncă firma germană în focurile…”premium” – admiţând eforturile necesare şi reeditând epoca “Opel KAD”, ori la loc comanda şi deci Blitz-ul îşi va da duhul…urmând să semnifice doar un simbol prozaic plimbat neobservat (-bil) pe culoarele templului consumist.
    6 10
  • Sper doar ca francezii sa nu f*ta marca Opel. Noul Astra e absolut bestial. Imi place ff mult. Ar fi mare pacat sa dea francezii cu mucii-n fasole...
    7 12
  • someone
    eu l-as da afara pe cel care a initiat si finzalizat cumpararea marcii opel: acum dupa finalizarea vanzarii, psa cere despagubiri de la gm ca au fost inselati? abia acum descopera ca fabricile din uk nu sant competitive? dar francezii nu si-au facut temele inainte de achizitie? apoi voi ce ati crezut ca cumparati? sosete de lana?
    si sant sigur ca gm a introdus o clauza in contract care spune ca marfa vanduta nu se schimba
    8 10
  • Ho, pe L nu-i nimic
    Opel era cea mai proastă marcă "germană", urmată de ford, altă marcă "germană".
    PSA avea nevoie de un cal troian să impulsioneze oleacă vânzările şi, în inepţia lor, au ales un homeless hauto.
    Să fie primit (de ei).
    7 11
  • Straniu și “inexplicabil” fenomen…Dacă li se pare unora că “zici nasoale” (l-am citat pe Mircea Badea) despre franțuji sau că pui la ȋndoială industria de profil din Hexagon, te trezești, prompt, cu vopsea roșie turnată ȋn cap…A se vedea cazul meu și al colegului @PMC. De parcă ar bântui pe aici duhul lui @Carlos/Semtex, maniacul Renault de odinioară, cel care era mai ȋndârjit chiar și decât Mafia.

    @Ho…prrr cu tata, de unde știi domnia ta că Opel este “cea mai proastă marcă” (ȋn contrapartidă, am afirmat eu așa ceva, vreodată, despre Peugeot sau Citröen??? – sau măcar am scăpat vreo aluzie?) ? Liderii, managerii, designerii, inginerii și muncitorii de la Opel ce calificative ar putea emite la adresa dumitale, dacă te-ar lua la bani mărunți? Eu, unul, am observat ȋn viața mea mult mai multe VW-uri decât Opel-uri prin service-uri și n-am vizitat puține. Mai mult, ȋn clasamentul fiabilității care a vizat Germania, realizat de JD Power, firmele pe care le blamezi dumneata – Opel și Ford – se situează peste VW, MB, Audi și BMW! Adam și Insignia au ieșit câștigătoare la clasa mini, respectiv medie. Dar, desigur, JD Power și alte societăți asemenea sunt formate doar din diletanți, răuvoitori și șmecheri – doar ideile și opiniile lui Ho L Kappa Papa de pe Dâmbovița pot fi considerate realiste, pertinente și oneste, cu valoare de etalon.

    PS. “Hauto”, cu “h” ? Interesant…
    6 3
  • votant
    Sa mute fabricile din Angila in Romania. Englezii au votat pentru Brexit!
    In zona de vest, judetele Timis, Arad, Bihor, Satu Mare sunt la doar cativa kilometri de autostrazile din Ungaria. Nu trebuie sa faca fabrici ca RenaulT sau Ford la distante mari de vestul Romaniei. De la Satu Mare sunt vre-o 80 Km pana la autostrada, de la Oradea la Debretin(HU) aprox. tot cam atat, de la Arad sau Timisoara nu stiu dar nu-s multi. Opel va asteptam cu drag! Romanii sunt muncitori buni si priceputi. Oricum salariile din Romania sunt mai mici ca-n UK.
    4 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru