Feedback

Surse de finanţare: Tesla va vinde o parte din acţiuni pentru a putea construi Model 3

Publicat Vineri, 13.05.2016
de Daniel Popescu
Comenteaza 6
Surse de finanţare: Tesla va vinde o parte din acţiuni pentru a putea construi Model 3 - Poza 1
Surse de finanţare: Tesla va vinde o parte din acţiuni pentru a putea construi Model 3 - Poza 2
Surse de finanţare: Tesla va vinde o parte din acţiuni pentru a putea construi Model 3 - Poza 2
Surse de finanţare: Tesla va vinde o parte din acţiuni pentru a putea construi Model 3 - Poza 2
Surse de finanţare: Tesla va vinde o parte din acţiuni pentru a putea construi Model 3 - Poza 2
Surse de finanţare: Tesla va vinde o parte din acţiuni pentru a putea construi Model 3 - Poza 2
Surse de finanţare: Tesla va vinde o parte din acţiuni pentru a putea construi Model 3 - Poza 2
Surse de finanţare: Tesla va vinde o parte din acţiuni pentru a putea construi Model 3 - Poza 2
Surse de finanţare: Tesla va vinde o parte din acţiuni pentru a putea construi Model 3 - Poza 2
Surse de finanţare: Tesla va vinde o parte din acţiuni pentru a putea construi Model 3 - Poza 2
Surse de finanţare: Tesla va vinde o parte din acţiuni pentru a putea construi Model 3 - Poza 2
Surse de finanţare: Tesla va vinde o parte din acţiuni pentru a putea construi Model 3 - Poza 2
Tesla Motors va vinde acţiuni pe bursa americană pentru a finanţa producţia lui Model 3.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Tesla Motors are nevoie de resurse financiare consistente pentru a începe producţia lui Model 3, iar CEO-ul Elon anticipează că bugetul de investiţii necesar doar pentru anul curent va fi de aproximativ 750 de milioane de dolari.

Tesla a obţinut aproximativ 400 de milioane de dolari de pe urma precomenzilor realizate pentru Model 3, însă suma este insuficientă, motiv pentru care Musk a admis că producătorul va fi nevoit să vândă o parte din acţiuni pe bursă americană.

Urmareste Automarket
"Nu cred că vrem să ne bazăm prea mult pe rezervările clienţilor ca sursă de capital. Poate funcţiona ca o plasă de siguranţă, dar nu ca o sursă principală de capital. Va avea sens să obţinem o anumită sumă de bani pentru a ne asigura că avem cash la îndemână", spune Musk.

Analiştii băncii Barclays estimează că Tesla Motors are nevoie de o rundă de finanţare de circa 3 miliarde de dolari, care ar putea avea loc până la jumătatea acestui an. Banii nu vor fi însă folosiţi doar pentru producţia lui Model 3, ci şi pentru finalizarea fabricii de baterii din Statele Unite şi extinderea reţelei de superchargere. În prezent, cel mai mare acţionar Tesla este Musk, care deţine 22% din acţiuni.

Via Automotive News


Comentarii (6)

  • sirtech
    Sa vinzi actiuni ca sa construiesti o masina...halal producator !
    41 36
  • Se dezumfla balonul?... :)
    35 33
  • Fanica: Ulei cutie viteze Honda HR-V/GH2, 4x4 Raspunde
  • Fanul nissan a lovit din nou. Stai linistit flacau,nu mor caii când vor câinii.Te agiti degeaba,viitorul suna bine pentru Tesla.
    29 13
  • Nu's bune de nimic Tesla astea.
    De cand am cumparato numai probleme am avut.
    2 injectoare cazute la 30.000km, turbo dus la 60.000km, pompa de ulei la 70.000km, iar filtrul de particule e pe duca si am uitat sa va spun de EGR. :)))))))))))))))))))))
    16 2
  • Adrian_68
    Ma amuza stirea asta ! :)) Inseamna ca Tesla nu are vanzari bune, daca avea vanzari bune, avea bani ca sa construiasca si model 3, dar trebuie sa vanda o parte din actiuni, asta nu e de bine..va spun fratilor ca Tesla nu e marca buna, are destule probleme. Decat sa-mi iau Tesla, mai bine un Nissan Leaf sau un Bmw i8.
    21 6
  • @S @JBL
    Problemele Tesla sunt multiple si complexe. Viitorul nu suna bine deloc, mai ales cand ne uitam la evolutia marilor concerne si lansarile pe care le pregatesc (Daimler, Bmw, Renault-Nissan etc.).

    Din momentul in care omul se plange presei ca la Model x a trebuit sa stea cu mana pe usa 30 km pana acasa, ptr ca nu se inchidea, care-i de fapt un Model S resapat, din momentul in care lumea reclama sofware-uri neterminate, display-uri care ingheata, masini care te scot de pe drum, scurtcircuite neprevazute rezultate cu incendii, etc etc. eu zic ca se numeste SCANDAL cauzat de fiabilitatea proasta.
    Pana si Tesla recunoaste ca banii platiti pe defectele aparute mult prea devreme in garantie, ar putea fi folositi ptr a creste cashflow-ul, adica plati banale precum angajati, furnizori etc. Ne mai miram de ce n-au capacitatea de a produce? Mai e cazul sa mentionam pierderea de peste 280 mil. $ in din ultimele luni pentru a sublinia managementul prost? Ce va mai trebuie?

    Ce spune presa despre Autopilot defectuos?
    "Now, it is worth questioning why Tesla would release unfinished software to its customers, who are driving real cars in the real world?
    Of course ! " Sursa: The Verge

    http://techcrunch.com/2016/04/20/tesla-model-x-owners-finding-car-doors-wont-shut-windows-wont-close/

    http://www.wired.com/2016/04/teslas-model-x-bigger-problems-faulty-falcon-doors/

    http://www.consumerreports.org/cars/tesla-reliability-doesnt-match-its-high-performance/

    http://www.autonews.com/article/20160504/OEM/160509936/tesla-posts-282-million-1st-quarter-loss

    http://www.automarket.ro/stiri/in-sfarsit-avem-o-explicatie-incendiul-suferit-de-un-tesla-model-s-in-70059.html

    http://www.automarket.ro/stiri/tesla-model-s-o-mai-ia-si-razna-unii-posesori-acuza-electrica-americana-ca-66919.html

    Other problem areas include:
    Inoperable wipers
    Leaking battery cooling pumps
    Out-of-alignment trunk and hatchback latches
    Persistent wheel-alignment issues
    19 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru