Tesla a început livrările lui Model 3 în Europa: sedanul a primit deja peste 14.000 de comenzi

de Daniel Popescu
Joi, 07.02.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Tesla a început livrările lui Model 3 pe piața europeană, în contextul în care trebuie să onoreze deja peste 14.000 de comenzi.

Tesla a transportat în portul Zeebrugge din Belgia primul lot de unități Model 3 dedicate pieței europene și a început oficial livrările.

O parte dintre cei care au comandat deja Model 3 au fost chemați să preia mașinile de la uzina de asamblare pe care Tesla o deține în localitatea olandeză Tilburg, însă planurile nu au decurs conform așteptărilor. Din cauza procedurilor, unele unități nu au putut fi livrate clienților, însă Elon Musk a anunțat pe Twitter că problema va fi rezolvată în cursul zilei de astăzi.

"Îmi pare rău, am avut multe provocări neașteptate cu mașinile care au sosit de la Zeebrugge pentru prima oară. Mașinile vor fi livrate la volume obișnuite începând de mâine (n.r - de joi)", a scris Musk pe Twitter.

La începutul acestui an, Tesla a anunțat că a primit deja peste 14.000 de comenzi pentru Model 3, însă cel mai probabil numărul total este acum mai mare. În plus, în faza inițial, comenzile au putut fi date doar de către clienții care au plătit taxa de rezervare.

Între timp, Tesla a deschis comenzile pentru Model 3 în Europa și China inclusiv pentru clienții care nu au plătit anterior taxa de rezervare.

Potrivit unor estimări anterioare, Tesla anticipează că va livra circa 3.000 de unități Model 3 pe săptămână pe piața europeană, din totalul de 7.000 de unități pe săptămână pe care le produce la uzina din Statele Unite.

Via Electrek

Comentarii (15)

  • E cazul ca Audi sa scoata pe net mai multe schite cu viitoarele lor modele electrice ce urmeaza sa apara prin 2024 -2025
    16 2
  • ACE - Craiova
    GOOD LUCK TESLA Model 3 !!!

    Are toate calitatile sa devina un bestseller in Europa si chiar merita cu prisosinta acest lucru:
    - siguranta;
    - look atractiv interior si exterior;
    - autonomie mare ( pana la 500 km);
    - volum portbagaj mare;
    - INDRAZNEALA si, mai ales .....
    - CURAJ sa lupte cu cei mai mari producatori auto din lume pe un teren care mai are multe provocari in fata.
    Odata ce va fi sparta bariera autonomiei electrice de 1.000 km, masinile cu motoare clasice vor dispare destul de repede din peisajul auto bineinteles daca vor avea si preturi "pamantene"....
    In curand (sfarsitul anului 2019 cel mai probabil) TESLA va lansa si varianta Model 3 "mai saraca" in optiuni care va costa cca. 35.000 USD ( cu autonomie electrica ceva mai redusa (cca. 300-350 km)

    BRAVOS TESLA !!!!
    25 4
  • tEsLa o sA dEa FaLiMeNt...ahahaha, bravo lor, daca nu era tesla ceilalti producatori nici nu scotea prototipuri de masini electrice menite pentru 2020+, ca masini electrice nu scot :)))
    13 3
  • Edikkk
    14.000 maşini x 30.000€ = 420 milioane euro SE DUC IS SUA DIN EUROPA !!

    Juma de miliard de dolari dintr-un foc pentru că producătorii europeni sunt FOARTE ÎNAPOIAŢI şi le-a luat faţa o companie de 10 - chiar 20 de ori mai mică ca active faţă de marii boși europeni.


    Aşa au dat faliment şi Blockbuster şi Nokia şi toţi producătorii de floppy, film foto, CD, DVD, flashuri USB, şi toţi de la groapa de gunoi a istoriei industriale.
    14 4
  • Citeam un articol, nu mai stiu sursa, se preconizeaza ca Tesla va avea un profit in Europa din vanzarea lui Model 3, undeva la 2 - 2,5 miliarde de euro doar anul acesta.
    10 2
  • Interesant este cat va costa asigurarea la masina asta. Nu demult citeam ca o companie de asigurare a preferat sa declara dauna totala o Tesla Model 3 datorita costurilor ridicate de reparatie.
    2 8
  • andrei
    pretul pe care il vor e dement. de la 35k dolari in sua s-a ajuns la 58k euro in UE. dementa in stare pura. si vorbesc de modelul 3, nu S, nu X.
    pentru ce? doar ca e electrica? am mers atatia ani fara, mai pot in continuare fara. da, daca preturile ar fi mult mai jos, ar fi de luat in calcul. dar la 60k euro.....sa imi fie cu iertare. ca sa nu mai zic ca nici nu e vreun producator consacrat cu cine stie ce servicii after-sale.
    11 4
  • @Craiova: are toate atuurile, da. Mai ales atuul pretului. :D

    Comenzile alea 14000 sunt din state (Norvegia, Suedia) care acorda subventii generoase la electrice si pedepsesc pe stil neo-marxist automobilele care pana mai ieri erau common place. Ma rog, in anumite situatii, daca prin grija statului ajunge sa te coste un gadget de-asta mai putin decat un Passat, e normal sa mergi pe varianta asta. Dar asa ceva se poate numai din cauza unor politicieni care au pierdut contactul cu realitatea.
    5 3
  • @andrei. Corect cu pretul de 35000$ in Sua si 60000e in Europa. Nu inteleg de ce,ma uitam mai demult la preturile unui Golf 5 gti,era cu 13000 de euro mai ieftin in America si era si mai bine echipat. Un Buick Lacrosse construit in Germania,aceeasi masina ca Opel Isignia dar cu motor mai mare pe benzina si full option era cu 9000 eur mai ieftina in America decat Isignia,construit in Europa pe aceeasi banda cu Opel-ul,dus cu vaporul in America.
    8 1
  • @tatraurs

    Buick regal este fratele american al lui opel insignia,lacrosse este o masina de clasa superioara insigniei.
    4 0
  • @Gogu.Da,Buick Regal era,nu imi mai aduceam aminte exact numele.Parca era 4x4,automata si cu motor de peste 3000cmc .M-a socat faptul ca era mai ieftina cu vreo 9000 de euro ca Opelul si erau facute pe aceasi linie de asamblare.Nu inteleg cum e posibil .
    4 1
  • Aceeasi linie de asamblare,carata cu vaporul la americani si vanduta cu mult mai putin.Totusi,de ce Tesla costa atat in Europa
    3 1
  • Edikkk
    Pentru că Europenii sunt prostiţi, de aceea
    4 2
  • Pe f. scurt: preturile Tesla sint comunicate fara taxe (sales-taxes, de 4-7% in functie de stat, ca TVA n-au americanii.)
    Iar modelul de baza (de 35k $) e inca "vapor-ware" si la Musk acasa, 42.900 $ fiind pretul actual cel mai mic (redus de la 44k de curind.)

    Multiplicati dolarii astia cu 19-22% (TVA), transportul peste Marea Baltoaca, costuri omologari etc... dar mai ales nu uitati taxa vamala UE de 10% aplicata masinilor produse-n SUA !!! In timp ce "aberantul" Donald DuckTrump :-) (apud @vianu) le taxeaza p-ale noastre cu numai 2,5 %...
    13 0
  • inexorabil
    Chiar se amăgește singur careva că ȋl va prinde ȋn viață programul global cu titlu bombastic “Electrice pentru toți” ? – mai precis, pentru toate buzunarele. Pentru că, dragi colegi, am comite eroarea supremă (sau am dovedi naivitatea fatală), dacă ne-am ȋnchipui că marii producători (haideți să-i luăm numai pe dânșii ȋn considerare), care – nu poate nega nimeni realitatea pură și cruntă – au dat de gustul PROFITULUI grație motoarelor clasice și a prețurilor ridicate (multele milioane de mașini care se vând anual nu sunt concepute ȋn sistem low-cost), vor accepta ȋncasări (mult) mai mici de dragul de a triumfa “binele comun” și “mediul curat, sănătos”. Nu există, pe memoria lui Plutone și a fidelului său Cerber – vorba lui nenea Iancu.
    3 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru