Feedback

DrivetestBMW Seria 2 Coupe facelift

3.0 Benzina Twin-Turbo (M2 Competition) 410CP Aut7
4.4
Test drive BMW Seria 2 Coupe facelift zoom
de Mircea Meşter
Luni, 15.10.2018
Freak Show

Dacă M5 este o adevărată uzină de putere, iar M3 și M4 reprezintă definiția echilibrului din perspectivă dinamică în viziunea inginerilor bavarezi, M2 ilustrează practic ideea de agilitate BMW. Dacă ar fi existat Jocuri Olimpice la care să participe mașinile, M2 ar fi fost mereu candidatul perfect la medalia de aur la gimnastică la individual compus. 

Odată cu apariția lui M2 Competition în peisaj, lucrurile devin ceva mai apăsate. Dacă Usain Bolt și Nadia Comăneci ar fi făcut un copil, acesta ar fi avut printre oameni caracteristicile dinamice pe care la are M2 Competition între mașini. Nu doar că înnoadă virajele ca la slalom uriaș, ritmat și fără să dea impresia în vreun moment că suflă greu de la efort, ci sparge tiparele cu ajutorul unui motor nou împrumutat de pe frații mai mari M3 și M4 și care trece de borna psihologică a celor 400 de cai putere.

M2 Competition e atât de diferit la nivel de comportament față de M2, încât ar fi putut să primească fără probleme un nume complet nou, mai ales că vine și cu un facelift ușor. E adevărat, de-abia perceptibil între cei care nu urmăresc cu atenție povestea acestui model. Cu toate acestea, bavarezii au ales drumul invers: odată cu M2 Competition, M2-ul "simplu" este înlocuit și iese din gamă definitiv.

 

BMW Seria 2 Coupe facelift
3.0 Benzina Twin-Turbo (M2 Competition) 410CP Aut7

  • Pret model testat 66.045 €
  • CUI SE ADRESEAZĂ?
  • FĂCUTĂ PENTRU
  • IZOLARE FONICA
  • COOLNESS EFFECT

Motor / Transmisie

Avem, deci, un facelift estetic, un upgrade tehnologic și mai ales o îmbunătățire tehnică majoră. Pentru că motorul cu șase cilindri și o turbină twin-scroll de pe M2 este înlocuit de o versiune ceva mai "liniștită" a motorului cu două turbine mono-scroll de pe M3 și M4. Fiecare dintre acestea se ocupă de supraalimentarea a trei cilindri.

În termeni interni, motorul N55 de pe M2 este înlocuit cu exoticul S55 de pe M3 și M4. Iar asta aduce în plus 40 CP și 50 Nm, valori dublate de o serie de modificări semnate de ingineri care fac din M2 Competition o mașină de vis căreia îmi este greu să-i găsesc defecte. Poate cu excepția consumului și a prețului, care urcă la peste 65.000 de euro pentru versiunea manuală și la peste 70.000 de euro pentru varianta automată. Dar ajungem și acolo.

Cu 410 CP și 550 Nm în bagajul de cunoștințe, M2 Competition devine o versiune mai compactă și puțin mai calmă a lui M4. Asta pentru că M4 are 21 de cai în plus și același cuplu, dar atins ceva mai jos, la 1850 rpm în loc de 2350 rpm.

Există și un motiv pentru asta: pe lângă faptul că nu-i tocmai corect ca fratele mai mic să atenteze la cifrele celui mai mare, compartimentul motor al lui M2 este inferior ca spațiu celui de pe M4, ceea ce face ca și soluțiile de răcire să fie limitate. Astfel că inginerii bavarezi au fost nevoiți să caute prin motorsport pentru a "utila" M2 Competition cu soluții de răcire în zona motorului: un radiator central, clasic, este dublat de două radiatoare laterale și de un sistem suplimentar de răcire a uleiului. E un setup testat de BMW pe circuitele lumii în competițiile de turisme și trecut recent în zona pământeană a gamei bavarezilor pe un pachet special dedicat în prima fază lui M4. Încă o dovadă a faptului că participarea în motorsport nu e doar o chestiune de mândrie.

În versiunea cu transmisie manuală, pe care am avut ocazia să o plimbăm la extrem pe circuitul Ascari de lângă Malaga și în condiții de trafic real pe șoselele sinuoase din jurul acestuia, M2 Competition este o mașină care se poate transforma radical între diferitele moduri de rulare pe care te plimbi cu sete: Comfort, Sport și Sport+.

Zona roșie a turometrului începe la 7600 rpm, dar nu e nevoie să ajungi acolo pentru a prelua pe piept senzațiile specifice pentru care a fost construită această mașină. Fostul gimnast M2 se dovedește un sprinter remarcabil în "iterarea' M2 Competition, mai ales când așază apăsat puterea pe asfalt. În momentul maxim de cuplu, aflat undeva între 2300 și 5200 de rotații pe minut, mașina rupe cu sete din pista circuitului și înghite virajele cu nerv, oferindu-ți impresia că ai la dispoziție resurse nelimitate. Totul pe un acompaniament muzical paradisiac care poartă semnătura orchestrei instrumentale M.

În același timp, transmisia alunecă fără efort dintr-o treaptă în cealaltă, asortându-se astfel mecanic cu ritmul și cadența cu care motorul urlă în plin fuleu. Dacă ești fanul padelelor și consideri că automata cu dublu ambreiaj M DCT reușește să-ți ofere un nivel net superior de confort atunci când mașina nu joacă în sportul corect, cum ar fi în diminețile aglomerate din orașe, BMW îți oferă această opțiune. Ba chiar într-un context superior dinamic, pentru că automata scoate 4.2 secunde de la 0 la 100 km/h în loc de 4.4 secunde, cât poate să ducă manuala. 

Consum

BMW M2 Competition vine cu un motor cu 6 cilindri în linie cu două turbine care se ocupă de supraalimentare, iar modelul bavarez e singurul din segment care își poate bucura pasagerii cu aceste caracteristici. Pentru că toate celelalte modele asemănătoare au trecut la 4 cilindri (Porsche 718 Cayman și eventual CLA45 AMG, cu toate că acesta din urmă nu e un coupe veritabil) sau 5 cilindri, în cazul lui TT RS (care nu există încă la noi, deci nu-l putem lua în considerare în comparație) și Audi RS3 (care e mai degrabă un hatch compact decât un coupe pur-sânge). 

În aceste condiții, e de la sine înțeles că niciunul dintre rivali nu are capacitatea de a urca la peste 400 de cai putere și la 550 Nm. Cu excepția lui TT RS, care, repet, nu poate fi cumpărat la noi în momentul acestui test. 

Cu toate acestea, un client care privește cu jind spre M2 Competition va avea în mod natural sub radar și celelalte modele din enumerarea de mai sus. Iar unul dintre avantajele pe care le oferă cifrele mai mici la nivelul motorului este consumul redus. În fine, asta în măsura în care poți să consideri că ritmul în care mănâncă benzină o astfel de mașină este unul redus.

În cazul lui M2 Competition, BMW anunță o medie de 9.0 litri/100 km în regim mediu mixt, dar testul de pe șoselele virajate din sudul Spaniei ne-a demonstrat că cifrele pot merge lejer spre 16 litri/100 km în ritm sportiv extraurban. Cum alternativa din test a fost circuitul, nu putem să vă oferim cifre relevante pentru oraș, de exemplu.

Cert e că cel mai "cuminte" rival la nivel de consum este CLA45 AMG, care profită de cei 20 de cai și de cei doi cilindri în minus pentru un consum mediu mixt anunțat oficial la 6.9 litri/100 km. Bineînțeles că nu se va întâmpla niciodată asta, dar testele de omologare sunt teste de omologare și au loc în aceleași condiții.

Apropo de teste de omologare, BMW M2 Competition primește odată cu grefarea noului motor un filtru de particule care are rolul de a alinia modelului bavarez la regimul cerut de noile teste WLTP.

Performanţe

Așa cum am spus mai devreme, performanțele dinamice ale lui M2 Competition diferă serios între cele două opțiuni de transmisie. Pe manuală, accelerația 0-100 km/h are loc în 4.4 secunde, în timp ce transmisia automată sport cu dublu ambreiaj ne demonstrează că roboții sunt mai exacți decât oamenii și duce accelerația la doar 4.2 secunde pentru 0-100 km/h.

Viteza maximă a modelului bavarez este de limitată la 250 de km/h, dar poate urca la 280 dacă clientul comandă pachetul opțional Drivers' Package. 

Singurul rival care se apropie de aceste cifre este același coupe-fals cu patru uși CLA45 AMG, care aruncă pe masă tot 4.2 secunde pentru 0-100 km/h. În schimb, Cayman GTS coboară la maxim 4.6 secunde, diferență care la acest nivel e deja mare. 

Interior

Nu vă așteptați la revoluții estetice sau practice în interiorul lui M2 Competition. Modelul bavarez nu a prins valul de modificări intrate în gama BMW odată cu noul X5 și semnate de noul Seria 3, astfel că modificările mai serioase vor aștepta încă vreo 3-4 ani până să fie semnalate în habitaclul acestui model.

Partea bună e că ADN-ul acestei mașini te va face să simți vreodată nevoia de mai mult. Știi pentru ce cumperi un M2 Competition, iar meniul nu include niciodată transportul mobilei împachetate sau nu, transportul familiei cu 2-3 copii sau transportul unor pachete agabaritice. Apoi, la nivel estetic și tehnologic, know-how-ul BMW se resimte peste tot prin habitaclu, chit că discutăm de un interior pe care bavarezii îl afișează deja de câțiva ani. Trecut prin viață nu înseamnă însă neapărat prost. Poate doar demodat.

În principiu, însă, cuvântul de ordine la interiorul lui M2 Competition este "negru". Între tururile de circuit de pe Ascari care mi-au provocat masiv glandele sudoripare și sesiunea de test de pe șoselele din jur nu am apucat să observ la capitolul pete de culoare decât butonul roșu care pornește motorul, centurile roșii și badge-ul M2 iluminat de pe spătarul scaunelor. Cam atât la capitolul noutăți estetice.

În rest, nu se schimbă nimic major: în M2 Competition ai două locuri în spate pe care adulții le pot folosi doar dacă e neapărată nevoie, iar portbagajul rămâne, la cei 390 de litri ai săi, într-o zonă gri aflată între util și limitat. 

Preţ de achiziţie

În zona coupe-urilor premium de performanță, noul M2 Competition se așază între CLA și Cayman când vine vorba de preț. Cert e că, odată cu apariția noii versiuni, prețul de acces la cel mai puternic Seria 2 Coupe crește serios, ajungând la 66.000 de euro pentru varianta cu manuală și la 70.000 de euro pentru automată. 

Asta înseamnă că CLA45 AMG este cu 13.000 de euro mai ieftin, în timp ce Cayman este cu 11.000 de euro mai scump. Iar dacă prețul este un reper major în decizia de achiziție, M2 Competition pierde în fața rivalului de la Mercedes. Asta dacă poți să treci peste faptul că "patru portiere" și "coupe" erau până nu demult antonime care n-ar fi trebuit să aibă loc în aceeași frază. 

Partea bună pentru BMW este că, dacă banii nu sunt neapărat o problemă, la preț de Cayman poți miza pe M4, care costă la fel de mult. 

Siguranţă

Specialiștii de la EuroNCAP nu obișnuiesc să testeze versiuni cu facelift, motiv pentru care ”noul” BMW Seria 2 coupe nu a primit un calificativ din partea organizației. Cu atât mai mult noul M2 Competition, o versiune de nișă în cazul căreia mașinile sacrificate ar însemna un efort nejustificat de volumul de vânzări.

Mai mult, odată cu importul motorului de pe M3/M4, nici măcar structura de siguranță din zona frontală nu mai e aceeași, pentru că M2 Competition se transformă în cu totul altă mașină în caz de impact decât cea din care derivă.

În aceste condiții necunoscute, nu putem decât să amintim lista de sisteme de siguranță activă și de pachete de siguranță pasivă în ceea ce-l privește pe noul M2 Competition. Și să concluzionăm că e îndeajuns de generoasă petru cerințele anului 2018.

Pachetul Driving Assistant ascunde majoritatea elementelor de acst tip: sistemul de avertizare în caz de coliziune frontală te avertizează din timp de prezenţa altor automobile sau pietoni. Sistemul de avertizare la părăsirea benzii de circulaţie te avertizează în cazul unei schimbări neintenţionate de bandă, iar sistemul de asistenţă Attentiveness Assistant îți recomandă să iei o pauză dacă ai condus prea mult și camerele și senzorii detectează urme de oboseală în comportamentul tău la volan. Asistentul la parcare te asistă în timpul manevrelor în spații strâmte, iar cititorul de semne de circulație se transformă într-o a doua pereche de ochi atentă la indicatoare.

Ţinută de drum

Când ai condus ultima dată o mașină care te îmbracă perfect, care răspunde instantaneu la orice comandă, care dansează impecabil pe viraje, care intră în joc și te ajută de fiecare dată când ai nevoie de dans, care devine o armă pe alocuri malefică atunci când asfaltul șoselei se transformă în covorul impecabil al circuitului și care duce mai departe caracteristicile unui model care au transformat M într-o literă accesibilă maselor?

Se întâmplă des să găsești bucăți de strălucire într-o mașină, dar se întâmplă foarte rar să te întâlnești cu o mașină care bifează majoritatea caracteristicilor pe care le cauți într-un model pur sportiv. 

Pe șosea, M2 Competition se comportă ca un Hot Hatch scăpat la butoiul cu putere și care pare că în viraje se agață cu un pinten invizibil de asfalt, ajutat și de un centru de greutate mai coborât. Pe circuit, mașina are capacitatea de a lucra constant la turații mari fără să aibă nevoie de pauze de respirație. În plus, setul de suspensii și direcția sunt dublate de atingerea baghetei inginerilor M, care transformă M2 Competition într-o mașină căreia îți este aproape imposibil să-i găsești valența subviratorie.

Fiecare milimetru al cursei volanului este utilizat în mod util, iar cele două butoane M1 și M2 de pe volan au talentul de a transforma și mai mult mașina în funcție de ceea ce-ți dorești de la ea. Cel mai atrăgător buton este M2, care liniștește parțial sistemele de asistență activă și-ți dă ocazia de a te bucura pe circuit de o mașină făcută pentru școlile de drift. Pentru că această combinație uluitoare dintre cei 550 Nm și direcția de bisturiu te ajută să arunci spatele mașinii în dans cu o simplă apăsare a pedalei de accelerație și cu 5 grade de impuls pe coroana volanului, cu toată opoziția anvelopelor Michelin Super Sport. Dacă ai la dispoziție o halcă largă de asfalt pe care să-ți faci legal toate poftele, M2 Competition va deveni instantaneu un aliat al distracției. 

Singurul element care a dat semne de oboseală pe tururile consecutive de pe Ascari conduse dintr-un pace car de însuși Bruno Spengler, pilot BMW în DTM, au fost frânele. Consistența lor a avut de suferit după câțiva kilometri în ritm alert, chiar dacă inginerii bavarezilor au suplimentat sistemul de frânare cu discuri mai mari (400 de milimetri pe față, 380 de milimetri pe spate) și cu etriere superioare ca performanțe (6 pistoane pe față, 4 pe spate). Poate că un set de frâne ceramice ar fi fost ceva mai inspirat pe dansul de pe circuit. Dar pe șosea nu cred că vei simți vreodată nevoia unui sistem de frânare mai performant.

Vizibilitate

Dacă de obicei sunt foarte atent la elementele constructive care atentează la vizibilitatea mașinii, specificul acestui test m-a făcut să mă concentrez mai degrabă pe zona frontală. Altfel spus, am cam privit prin parbriz pentru a nu pierde niciun moment din cele petrecute pe fabulosul circuit Ascari. Și te asigur că așa ai fi făcut și tu.

Cert e că BMW nu a restrâns foarte mult suprafeţele vitrate, astfel că ele sunt utile, dar luneta rămâne limitată din cauza unghiului agresiv, așa cum se întâmplă în mod normal pe un coupe compact. Oglinzile laterale sunt decent proporționate, însă primul rând de montanți poate crea unele probleme de vizibilitate în viraje strânse.

Tehnologie

M2 Competition este prima mașină de test din ultimele luni în care nu mi-am conectat telefonul prin Bluetooth sau prin cablu pentru a analiza caracteristicile și adaptabilitatea sistemului de infotainment. Ba chiar am uitat de el complet, astfel că a stat în buzunar pe parcursul jumătății de zi dedicate acestui model. Nu i-am simțit lipsa.

Probabil că asta se va întâmpla și în cazul clienților care vor băga mâna în buzunar pentru a avea în garaj acest atlet. E păcat ca atenția să-ți fie deviată de detalii tehnologice. Dacă M2 Competition nu ar fi avut display-urile și sistemul multimedia preluate de pe noua generație a lui Seria 5, n-aș fi avut nimic de comentat. Ba chiar probabil că aș fi lăudat inginerii pentru decizie și pentru curajul de a semnala vizibil că lucrurile cu adevărat importante nu sunt în ceea ce văd ochii, ci în ceea ce aud urechile și simte creierul. 

Dacă ești, totuși, pasionat de tehnologie și asta contează masiv pentru tine, află că ecranul central dispune pe M2 Competition de comenzi tactile, iar software-ul a fost și el adus la zi. Un mare plus este acela că sistemul Apple CarPlay poate fi accesat wireless, treabă care la majoritatea celorlalte mărci se întâmplă doar dacă duci firele de încărcare după tine. Android Auto nu face însă parte dintre opțiunile puse la dispoziție de BMW. Pe niciun model al gamei.

Tot în dreptul tehnologiilor trebuie să amintim de pilotul automat adaptiv cu funcție Stop&Go, de sistemul Driving Assistant și de Parking Assistant. Prima funcție amintită mai sus îi permite lui M2 Competition să ruleze în același ritm cu traficul și chiar să și frâneze până la oprire pe versiunea cu transmisie automată, detaliu care ajută în traficul aglomerat. Al doilea sistem funcționează împreună cu tehnologiile Lane Departure Warning și City Collision Mitigation și poate frâna de urgență în cazul în care este detectat un impact iminent. Funcția este activă până la 60 km/h. 

Design

Dacă nu ești unul dintre fanii hardcore ai celor de la BMW, șansele de a observa diferențele vizuale între M2 și M2 Competition sunt minore. Pentru că, deși noul model vine cu o serie de elemente noi la nivel estetic, ele sunt strict formale: o grilă dublă mai mare care ajută la răcirea mei eficientă a motorului, rame negre glossy ale geamurilor, un set nou de jante de 19 inch și două nuanțe exterioare metalice suplimentare: Sunset Orange și Hockenheim Silver. 

Partea bună e că M2 era o mașină cu look agresiv și înainte de schimbarea de ADN, astfel că noul M2 Competition moștenește aceasta caracteristică și o duce cu onoare mai departe.

 

Nu ne-a placut

  • Interior demodat
  • Prețul de achiziție
  • Consum real ridicat
Date tehnice - BMW Seria 2 Coupe facelift 3.0 Benzina Twin-Turbo (M2 Competition) 410CP Aut7
Combustibil
Benzina
Nr. usi
2
Motor tip / cilindri
Linie
Nr. locuri
4
Cilindree cmc
2979
Lungime mm
4461
Putere maxima CP (rpm)
410 (5250)
Latime mm
1854
Cuplu maxim Nm (rpm)
550 (2350)
Inaltime mm
1410
Viteza maxima km/h
250
Greutate kg
1650
Acceleratie 0-100 km/h s
4.2
Ampatament mm
2693
Tractiune
spate
Volum rezervor litri
52
Cutie viteze
A
Volum portbagaj litri
390
Vezi versiuni si preturi Mai multe detalii despre BMW Seria 2 Coupe facelift

Ultimele teste

Comentarii (8)

  • Andrei
    Deci, e mai puternic, dar mai greu si mai scump. Si vine cu S55 cu belelele lui si cu sunetul atrofiat (e drept, sunetul motoarelor M-urilor necesita imbunatatiri prin intermediul boxelor sistemului audio, de parca inginerilor le e rusine sau nu au fost in stare sa il faca sa sune bine).
    Problema lui cea mai mare e ca M2-ul original este foarte, foarte bun, iar modificarile propuse duc pretul prea sus si nu vor putea fi puse in valoare decat pe un circuit, unde masina asta nu va ajunge, poate, niciodata. Cealalta e ca vine aproape de Porsche, model care e mult mai bine finisat, mai precis si mai dezirabil in cercurile ''premiantilor''.
    M2-ul ramane M-ul cel mai apropiat de reteta originala, dar daca aveti bani de asa ceva cumparati-l cu cutie manuala si va deveni un cult car intr-o lume in care masinile vor ajunge cat de curand obiecte de transport si nu de placere a condusului. Cine are un M2 mai are alta masina si aia poate fi hibrid, SUV, break, electrica sau orice altceva cu cutie automata si placere zero in ale condusului.
    Asta e o masina de ranjit si merita muncita, clasic, cu ambreaj si bat.
    M2 ramane
    14 5
  • de parca pana acum masinile "normale" nu erau zero placere la condus si nici nu erau decat strict pentru deplasare din pc A in B. Brusc masinile de tipul M2 devin cult pentru ca hibrizi, electrice si cutii automate.

    "daca aveti bani, cumparati-va" , "trebuie muncita"...unde, intreb? Pe sosele normale? ca cioara aia care a omorat o copila?
    12 6
  • Marin Boldeanu: Cand este preconizata aparitia unui Opel Grandland X cu tractiune integrala... Raspunde
  • Vianu, discutia/argumentul astea le-am tot auzit cel mai des de la batrani. La ce bun se fac bolizi din astia (cu puteri peste 250 CP) daca nu te poti bucura de ei. Versiunile astea M/AMG,RS etc pot fi folosite la potential doar pe circuit sau pe autostrazile fara limita de viteza. Chiar as fi curios sa vad o statistica vis-a-vis de cate din masinile astea sunt duse pe circuit si eventual cat de des. Altfel sunt doar pentru orgolii personale.
    Si asa ajungi la concluzia ca masinile sport care-si justifica banii sunt cele facute dupa reteta veche (usoare si cu putere moderata) gen Mx5, GT86 sau 4C (ordinea e dupa cat de comune sunt)
    5 2
  • Era să-ntreb (caustic :-)) *Dar TT RS-ul of fi și el un fals coupe?*... însă absența lui - deocamdată - din catalogul Audi.ro l-a determinat probabil pe Mircea să-l omită.
    ...TT RS care, deși accelerează mult mai rapid (3,6 s) de la 0-100km/h (v. Quattro, 1.515 kg, 400 CP) și decît actuala declinare a M2-ului, nu cred să-l poată bate pe circuite f. *tehnice*.
    (n.b.: Deși văd acum că l-a învins uneori pe M2-C în versiune cu c.v. manuală; nu mai extind discuția și la Cayman - chiar m-aș transforma în fanboy :-)).

    Cam scump ce-i drept, dar divizia M i-a transplantat destul organe din motorsport (multilink-ul spate are 5 brațe din aluminiu, articulațiile-s cu joc zero etc.)
    Oricum, nu cred că-n segmentul ăsta contează-n primul rînd prețul. Ba nici măcar cifrele/timpii, ci factori subiectivi - design, senzații etc., majoritatea apropitarilor de M/RS/AMG-uri posedînd și (cel puțin) încă o mașină serioasă pe lîngă rachetozaurul de weekend.
    25 4
  • SIMPLE MINDS
    @kiro
    7:48-TT RS vs 7:52 M2 Kompetitooonnenn !!!! (sport-auto). Deviza casei bavareze a devenit intre timp *festina lente*?!?:-)).N-as mai aminti doua hatch-uri cu tractiune frontala care-s mai *grabite* pe Ring ,la vreo 40.000 ,doar pentru a nu confirma odata in plus ca *rinichii*(Kompetioonennn) au nevoie de un examen urologic ! Din cauza prezentei calculilor ,evident:-))
    25 1
  • @Kirotractor
    Ai dedus bine. Nu avem la vânzare, nu putem compara. Unfortunately. Dar poate îl luăm la pase când îi vine randul și punem M2 atunci în balanță.

    Mulțumesc pentru completări.
    9 4
  • Mi se pare mie sau acum nu ne mai ferim de nici un fel? Pe prima pagina a site-ului avem 4 teste cu masini BMW, din care 3 sar de 60 de mii de euro iar a patra costa ”doar” 40 de mii. Colac peste pupaza, la stirea cu masini electrice, ce marca putea sa reprezinte cel mai bine segmentul?

    P.S. Este doar o observatie, nimic altceva.
    3 0
  • @Automarket

    Cei care isi permit o astfel de masina noua, ori nu stiu sa citeasca sau nu au timp sa citeasca site-ul vostru.
    Aveti o apetenta deosebita in a face drive test cu masini pe care romanii le vor scoate din gunoi peste 20 de ani!

    PS. si vor spune ca este mai buna ca Loganul!
    3 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru