Cum a fost în #Aventour la feminin 2022 by Textar: impresii de la bordul lui Mercedes EQB

de Alexandru Monenciu
Miercuri, 15.06.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mercedes EQB a fost și el alături de noi în Aventour la feminin 2022. Primul SUV electric cu 7 locuri al producătorului din Stuttgart a fost unul special, fiind un EQB Edition 1, astfel că a fost foarte apreciat de toate cele 8 fete din turul nostru.

Continuăm seria de articole în care aflăm părerea celor 8 fete despre mașinile pe care le-au condus în Aventour la feminin 2022. Dacă ieri am trecut în revistă impresiile de la bordul lui Audi Q4 Sportback E-Tron, azi ne oprim la Mercedes EQB.

Pe lângă o galerie de imagini, ți-am pregătit și un scurt video cu mașina din turul nostru. 

Pe scurt, EQB este primul SUV electric cu 7 locuri al producătorului din Stuttgart. Exemplarul care ne-a însoțit în cei 1.200 de kilometri a fost unul special, având în vedere că purta denumirea EQB Edition 1.

Adică o ediție specială, cu jante de 20 de inch, accente rose gold, vopsea exterioară Albastru Denim, interior alb și o listă lungă de dotări oferite în standard.

Fiind un EQB 300 4Matic, mașina a fost echipată cu două motoare electrice, oferea 228 CP, tracțiune integrală și o autonomie de până la 420 de kilometri. În cazul ei, bateria are o capacitate de 78.7 kWh. Medie ca dimensiuni.

Mercedes EQB nu ne-a dat emoții în ceea ce privește autonomia, cu excepția drumului de întoarcere la București. Dar dacă vorbim strict de traseele zilnice, de fiecare dată am ajuns cu resurse suficiente înapoi la hotel, chiar dacă fetele nu au mers întotdeauna "la consum".

Modelul german le-a impresionat din mai multe puncte de vedere, dar mai bine hai să aflăm chiar de la ele:

LAURA GIURCANU ȘI BIANCA GIURCANU

Mercedes EQB este o masină silențioasă, foarte ușor de condus, are un design sportiv și comenzi ușor accesibile.

Ne-a plăcut faptul că vorbim despre un EQB Edition 1, adică o versiune specială a SUV-ului cu zero emisii. Jantele cu accente rose gold îi dau un aer fancy.

Nu căutam o mașină sportivă, dar am găsit una care dă dovadă de performanțe foarte bune. Are, până la urmă, 228 de cai putere. Electrici.

PRĂJITURELA ȘI ALEXANDRA BOCA

Despre Mercedes EQB ar fi multe de spus, dar, pe scurt, ne-a plăcut mult poziția la volan, faptul că are un singur ansamblu care integrează ambele display-uri și că instrumentarul de bord digital este customizabil.

Încă ceva despre volan. Ne-a plăcut că butoanele din partea stângă controlează ecranul șoferului, iar cele din partea dreaptă consola centrală. Foarte intuitiv.

Apoi, ne-a plăcut că Head-up Display-ul oferă foarte multe informații utile pentru condus, inclusiv limita de viteză pe porțiunea de drum pe care te afli. Ne-a plăcut că fiecare mod de conducere te face să te simți ca și cum ai conduce mașini diferite. 

Designul exterior nu a fost chiar pe placul nostru, dar aici depinde foarte mult de gusturile fiecăruia.

SÂNZIANA NEGRU ȘI SORINA BRUMARIU

Probabil sunt subiectivă când vorbim despre Mercedes EQB, având în vedere că mașina mea personală este tot un SUV al mărcii din Stuttgart. A fost un sentiment de “am ajuns acasa” în momentul în care am urcat la volan.

Eleganța electrică. Asta caracterizează cel mai bine acest SUV, care pe lângă faptul că oferă mult confort, mai este și extrem de spațios, având 7 locuri.

Condusul 100% electric oferă o perspectiva nouă care (sper că) va fi adoptată în viitorul apropiat de cât mai mulți șoferi.

IOANA GRAMA ȘI KRISTA BAIAS

A fost clar mașina cu care trebuia să se încheie acest tur. Am avut un drum lung până la București, iar ea a fost deosebit de confortabilă. Am avut ceva emoții cu autonomia, dar am mai încărcat 12 kW la o priză rapidă de pe Valea Prahovei.

Suficient pentru a ajunge în București cu 103 kilometri autonomie. Mi-a plăcut atenția pentru detalii și tapițeria scaunelor. Ecranele sistemului multimedia sunt deja o referință în segment.

***

Aventour a putut fi urmărit după hashtag-ul #Aventour, pe Facebook-ul Automarket și pe Instagram-ul Automarket, pe Facebook-ul Eva.ro și pe Instagram-ul Eva.ro. Veți găsi mereu imagini proaspete din timpul turului. Bineînțeles, Aventour la feminin 2022 poate fi urmărit și pe conturile fetelor implicate în proiect.

Aventour la feminin este un proiect dedicat exclusiv femeilor, desfășurat alături de 4 mașini premium vândute în România.

6-9 iunie

Un proiect
AUTOMARKET ȘI EVA

Proiect prezentat de:

TEXTAR

Parteneri:

CONTINENTAL ANVELOPE

VENUS

Comentarii (4)

  • Referitor la comentariile uneia din tăntițe: ce e mai mare: 228 cai electrici, 228 cai benzina sau 228 cai diesel?
    4 1
  • Jurnalismdecumetrie
    Seria de articole pare o scuza a baietilor din redacție pentru a scoate niște fătuci mai arătoase la o plimbare cu mașina vecinului+ niște poze ( mai mult sau mai putin) profi, pentru a le alina singurătatea în serile reci de iarna.
    Totul ca sa aflam ca scaunele sunt frumoase, mașina comoda, ecranele mari, volanul rotund....
    1 0
  • Seriff
    ''Condusul 100% electric oferă o perspectiva nouă care (sper că) va fi adoptată în viitorul apropiat de cât mai mulți șoferi.''
    Ce sa zica si ea, normal, daca e platita zice orice, asta inseamna sa fii influenserita
    4 0
  • Seriff
    Sunt curios daca vreuna din influenserite au masina electrica personala.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru