Nu am exact data când au început BMW construcția (îmi este lene să caut), dar se pare ca BYD o “fac” în jumate din timp. Chiar și McDonalds poate lua lecții. Chiar am realizat că, chinezii au introdus junk cars-urile.
Restul a fost pomenit de focile spălate pe creier. Au primit textul, link-uri… indubitabil știu tot.
La orice știre o bagă pe aia cu dieselul, obositor!!!
A crescut pe dreq.. a grămadă de modele noi și practic este o abureală totală. Vânzările pe model au scăzut și unele cazuri sunt prăbușite.
Volvo a făcut o chestie foarte bună, nu și-a crescut capacitatea de producție, este în zona premium (chiar dacă eu ca și utilizator de Volvo afirm simplu și clar ca nu-s chiar cum spun), o mașină super decenta dar nu premium. Volvo produce aprox 700.000 de mașini pe an și tocmai o dau la întors cu planul de electrificare totala. Dacă BEV-urile ar fi succes, hibridele in toate declinările (unele penibile) nu ar exista. Ori, ori… de ce sa vreau două tehnologii interconectate și dependente una de alta în același automobil?… nu merci!!! Cine vrea să-și dezvolte abilitățile de a identifica defecte și să-și facă abonament și prieteni în service… feel free.
Mai devreme sau mai târziu toți dăm într-o groapă și apoi începe distracția.
Mă bucur pentru Rivian. Sper să reușească să supraviețuiască. Se pare că pe zona BEV in afara de Tesla și BYD este puțin loc. Va depinde mult de ce vor lansa în Martie ‘26, ce puțin din planuri par să vină cu o mașină mai competitivă ca și preț. De lux nu prea mai este nevoie.
Ultimele comentarii
3547 in total