• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Dutz

  • Membru din
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 3543 in total
  • Andrei, părerea mea că un leader (președinte de țară) are principalul obiectiv de a-și proteja cetățenii în orice context. Când Zelensky a ajuns președinte era pace, și la graniță aveau RUSIA (un stat criminal și agresiv), deci un context știut. Din păcate cred ca el este vinovat (Zelensky), după cum știm nebunii nu răspund de acțiunile lor. Că o dam la întors și o privim din perspectiva umană, logică… da, criminalii ruși au făcut războiul… dar pentru că le-a fost ignorată nebunia. Să crezi că poți învinge Rusia este prostie și un test care nu ar fi trebui sa-l facă. Chiar și după invazie cred ca se putea rezolva situația cu mult, mult mai putine consecințe negative pentru Ucraina. Dacă Rusia nu era ignorată (în nebunia lor), acest război nu exista și da ai dreptate (repet) rușii sunt criminali, invadatori, violatori etc. Dovada a erorii lui Zelensky sunt cei trei ani de moarte și distrugere, și acum urmează (sper) o pace cu condiții și mai greu de acceptat pentru Ucraina. Știu că este trist, dar asta este situație de când lumea și se aplică peste tot (și în democrație), cel care are puterea face cam ce vrea… doar metodele diferă. Normal ca prefer democrația, consider ca are mai multe plusuri față de minusuri, dar să nu recunoaștem ca mare din timpul nostru și viața noastră suntem “prinși într-o capcană” nu cred ca ajuta prea mult. Suntem sclavi care o duc bine, unii foarte bine… dar toți cei care plătim impozitele, respectăm regulile și suntem cetățeni decenți, într-o formă sau alta suntem sclavi. În foarte puțin din timpul nostru facem cu adevărat ce vrem. Și totuși prefer acest scenariu VS orice altă formă de organizare și funcționare.
    UE investește 100 de miliarde de euro pentru susținerea dezvoltării de vehicule electrice
  • Din păcate ai dreptate… cu nebunul nu te pui dacă știi că nu-l poți “executa” și Ucraina știa asta. De acord că vrei mai bine pentru țara ta, dar să te “joci” cu Rusia este prostie nu nebunie. Acest război putea și trebuia evitat și de acest lucru este vinovat Zelensky și cei care au jucat poker cu nebunia rușilor. Îmi pare rău pentru suferința din Ucraina, da rușii sunt criminali dar asta se știa, deci cine a greșit?
    UE investește 100 de miliarde de euro pentru susținerea dezvoltării de vehicule electrice
  • Fără mișto, încărcarea la stații rapide îmi pare o excepție, ca atunci când rămâi “în pana postului” și stai cu un PET de 2 litri în drum. dacă aș avea electrică ar fi în situația în care o încarc peste noapte și o folosesc exclusiv oraș sau pe distanțe care nu depășesc autonomia. Chiar dacă la o stație rapidă o încărcare ar dura 20 de minute (ceea nu ar fi o problemă că tot faci pauze la drum lung), tot nu-i sustenabil. Nu te va aștepta (în viitorul apropiat) un încărcător liber taman când ajungi matale acolo, deci cele 20 minute pot să depășească lejer o oră PLUS că trebuie să stai de pază să te cuplezi/decuplezi. Ce vreau să spun este că nu văd să se justifice acele capacități de încărcare de sute de kWh care nu au nici o utilitate la “om acasă”. Sau am înțeles ceva greșit? Am așa o impresie (poate greșită) că cei cu electrice când opresc la drum lung se cuplează cu sau fără nevoie reală la încărcare… doar așa să fie, complicând și mai mult lucrurile.
    FOTOSPION: Noul Mercedes-Benz GLC electric. Autonomie de 650 kilometri
  • Slab dle., slab, cum să pui la final scăderea electricelor? Pe vremuri erau titluri doar cu creșteri, cu un pic de efort se găsea ceva de genul… În Jibou avem creștere de 100% a electricelor de la 1 la 2 bucăți ;)
    Vânzările de mașini noi au crescut în România, în februarie
  • Dar cum așa focile de serviciu să nu sară cu retorica Georgesciană, și-au cristalizat aiurelile si au susținerea poporului!!! BEV-urile de astăzi (la baterii ma refer) sunt uzate moral, nu au nici o șansă sa mai facă ceva notabil, ca și dovada este creșterea hibridelor și nu doar pentru că asta vrea omu, dar și pentru că în multe cazuri cam asta este oferta. Pentru cretinul (dedicație specială) cu dieselul. Bostane, dieselul a fost marginal la nivel mondial MARGINAL, în afară de Europa au fost multe țări unde dieselul nu a fost disponibil, aducă nu aveai de unde să-ți cumperi, nu aduceau producători (oare ai priceput sau tot nu-i clar?). Ai rămas și tu blocat pe o chestie și insiști în inepție. PS da au crescut (ușor) electricele și pentru că sunt foarte multe opțiuni… dar la nivel de model este varză. Cu mici excepții în general sunt scăderi semnificative. Vedem ce aduc lunile următoare, dar nu se văd vești prea bune.
    Polestar încheie un nou acord de finanțare de 450 de milioane de dolari
Pagina
12345...545556...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău