• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Dutz

  • Membru din
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 3544 in total
  • Dar cum așa focile de serviciu să nu sară cu retorica Georgesciană, și-au cristalizat aiurelile si au susținerea poporului!!! BEV-urile de astăzi (la baterii ma refer) sunt uzate moral, nu au nici o șansă sa mai facă ceva notabil, ca și dovada este creșterea hibridelor și nu doar pentru că asta vrea omu, dar și pentru că în multe cazuri cam asta este oferta. Pentru cretinul (dedicație specială) cu dieselul. Bostane, dieselul a fost marginal la nivel mondial MARGINAL, în afară de Europa au fost multe țări unde dieselul nu a fost disponibil, aducă nu aveai de unde să-ți cumperi, nu aduceau producători (oare ai priceput sau tot nu-i clar?). Ai rămas și tu blocat pe o chestie și insiști în inepție. PS da au crescut (ușor) electricele și pentru că sunt foarte multe opțiuni… dar la nivel de model este varză. Cu mici excepții în general sunt scăderi semnificative. Vedem ce aduc lunile următoare, dar nu se văd vești prea bune.
    Polestar încheie un nou acord de finanțare de 450 de milioane de dolari
  • Nu știm asta, sunt speculații care puse într-un anumit context poate fi folosit pentru a susține ceea ce se vrea. Sunt exemplu de manipulare care vrei și nu-i cazul să mă “bag” în subiect. Ce indică că BEV-urile sunt soluția? Pot fi implementate și folosite de toată lumea, și când? Pentru mine-i clar că deșii cel mai probabil a fost o intenție ok, rezultatul este un dezastru de proporții planetare, care a adus un impact negativ mediului. Nu avem BEV-uri care pot fi utilizate, bateriile actuale nu sunt soluția și sunt sigur că doar o chestiune de timp până când acest lucru va fi recunoscut. Aș vrea să greșesc, pentru că s-au cheltuit mii de miliarde și “contorul” merge, dar mă tem că nu greșesc.
    Toyota: modelele de performanță vor păstra motoarele pe benzină și cutiile manuale
  • Hahaha… bună asta!!! Poi este invers geniule. ;) cand vad ce aberezi, CG pare copil mic, iar firma planetei este doar o încercare tristă de a divaga de la faptul ca ai mai multe obsesii decât sinapse. Si asta-i grav ca nici obsesii nu ai multe, dar toate proaste. Hai vezi dacă pricepi ceva… :)) https://youtu.be/1WNz1Hru_9I?si=LNM7An6l44lfuyHR
    Toyota: modelele de performanță vor păstra motoarele pe benzină și cutiile manuale
  • Vai dar de ce reduc capacitatea când Skoda este nu-i așa în trend cu introducerea BEV-urilor? Ore nu se vând? Dacă nu-s în stare să producă un BEV de “oraș” de dimensiuni mici cel mult compacte și la 20.000 euro o să aibă același succes fulminant ca restul. BEV-uri la peste 40.000 este prostie curată.
    Skoda va concedia 20% din propria forță de muncă și va lansa o versiune pur electrică pentru Octavia
  • pardon… Nikola
    Mărcile auto din China domină vânzările globale de mașini electrice și PHEV: 76% cotă de piață
Pagina
12345...555657...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău