• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Dutz

  • Membru din
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 3544 in total
  • Pe Nissan i-au hăcuit Kia și Hyundai… și asta pentru că nu au dezvoltat produse fiabile. CVT-urile lor sunt chiar enervante, iar frecvența cu care le “pică” piesele îi fac pe cei de la Ford să pară chiar buni. La un Sentra am schimbat de 3 ori rulmenții spate în nici 100.000 km, și asta printre multe alte belele. Acuma vând Sentra fără pilot automat, când acționezi geamurile parcă este un utilaj agricol și multe alte bălării. Nissan au decis prost și nu are legătură cu EV-urile. Încă EV-urile papa bani la majoritatea producătorilor. BYD vinde hibride în draci pentru BEV-urile nu se vând, nu din alt motiv. Când se vor schimba lucrurile, v-om observa relativ ușor.
    Nissan va închide fabrici și va concedia mii de angajați pe măsură ce dificultățile financiare cresc
  • Pe bune că-ți înțeleg frustrările… dar războiul nu a rezolvat nimic, chiar din contră. Rusia este un stat criminal de când lumea. Dacă Ucraina nu reacționa la “invazia” din urmă cu 3 ani, cred ca nu “cădea” o casa in Ucraina. Trebuia doar să înțeleagă (din nou) că atâta timp cât Rusia este vecinul lor nu poți face ce vrei… asta este, asta a fost de când lumea și este deja dovedit. Fără suportul imens pe care Ucraina l-a primit (și acuma mulți înțeleg că a fost o greșeală) rușii erau demult la ei acasă și Ucraina era Ucraina. După 3 ani de distrugeri și atrocități, cel mai probabil va fi mai rău pentru Ucraina. Din nou… Rusia este un stat criminal, dar se știa și nu trebuia să se încerce ceea ce s-a încercat din partea Ucrainei. Dacă România avea graniță cu Rusia, sunt convins că nu eram nici în EU nici în NATO. Dacă vecinul tău este mai “tare” și mai “mare” el decide ce se întâmplă și pentru tine, trist? da… dar deja dovedit de N ori.
    Peugeot va lansa versiuni mai puternice pentru E-3008 și E-5008
  • Tocmai am renunțat în a achiziționa un X3, cred ca arată oribil. Vechea generație a fost un mare succes, dar nouă “filozofie” de design de la BMW face pentru mine de neînțeles ce naiba se întâmplă în departamentele de design.
    FOTOSPION: Imagini noi cu BMW M5 Neue Klasse facelift
  • Deținerea unei mașini este un drept condiționat doar de dorință și posibilitatea unei persoane de a achiziționa un asemenea “obiect”. Electricele trebuiau să reducă poluarea în orașe, adică era nevoie de mașini relativ mici cu autonomii de aprox 150 km la prețuri de sub 20.000. În plus era logic și evident că fără posibilitatea de a încărca bateria peste noapte nu merge treaba. In realitate s-a întâmplat exact inversul cel puțin până acum. EU este acolo unde din păcate am estimat în urmă cu 2-3 ani condusă de oameni slabi care au făcut NIMIC, doar directive care au făcut focile să aplaude. Nu există nici evoluție nici progres care s-a făcut prin interzicere (zero ICE-uri din 2035, plus multe alte tâmpenii), ci din contră progresul se face prin coordonarea eforturilor de securizare/exploatare/prelucrare a resurselor strategice, lanțurilor logistice și nu în ultimul rând investiții/subvenții în tehnică și nu în consum. Așa prostie mai rar cum este cazul în EU, iar în rândul focilor este crem de la crem… cum adică să facă producătorii europeni profit, că fură mint etc.???? Dar producătorii Americani sau chinezi sunt diferiți??? Nu am văzut nici un american să-și “înjure” producătorii lor și știm foarte bine ce motoare și fiabilitate au. De chinezăriile care erau peste tot pe planetă și poluarea din China nu mai are sens să mai dezvolt, atenție nu am spus că în China nu se putea produce calitate… dar acum (de vreo 10 ani) lucrurile stau mult diferit cu ce vine din China. Sunt organizați, disciplinați, muncitori, au bun simț, respect (și mă refer la management, nu doar la “muncitori”). UE este doar un muzeu în aer liber (sintagmă preluată), o “adunătură” de culturi și situații economice care în multe cazuri sunt antagonice. UE este frumoasă, sublimă… dar din punct de vedere economic în cădere liberă. Nu ne permitem mare lucru, nu contăm mai nicăieri, dar ne credem buricul pământului. Noroc că pentru China interesul primordial este pacea și comerțul liber, că altfel naiba ne-ar lua pe mulți. Întrebarea este când China va devenii principala putere mondială și nu dacă. Americanii (SUA) a spus clar, ajutați-vă singuri, noi nu ne mai permitem.
    Volkswagen ID.2X: succesorul electric al lui T-Cross va fi lansat în septembrie
  • La XC60 glisare spre stânga și dezactivarea are icoana pe ecranul principal, adică două “mișcări” față de una dacă ar fi buton fizic. Fac asta zilnic ;) Dar, de acord că eliminarea butoanelor fizice este o mare greșeală în multe cazuri.
    Noi detalii despre viitorul Opel Corsa: model cu pretenții premium
Pagina
12345...636465...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău