• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Fast_and_Curious

  • Membru din 16.02.2022
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 196 in total
  • Am uitat: felicitari sincere pentru Sainz! Si din nou, am vazut ca echipa de strategie a Ferrari sunt de fapt pilotii.
    Carlos Sainz câștigă în Marea Britanie. Prima victorie a spaniolului în Formula 1
  • A fost o cursa superba, din toate punctele de vedere. Batalia din ultimele tururi a fost una dintre cele mai frumoase din ultimii ani. Accidentul lui Guanyu Zhou a fost extrem de spectaculos, bine ca nimeni nu a patit nimic. Acum vedem ca gardurile de protectie nu sunt acolo doar de forma, chiar au salvat cateva vieti. Un punct negru pentru Verstappen, care desi nu a fost sanctionat de stewarzi, consider ca nu a condus fair in duelul cu Mick, fortand (ca de obicei) germanul in afara pistei si aparandu-se extrem de agresiv. Urat din partea unui campion. Interesant ca nici Perez nu a fost sanctionat atunci cand a taiat virajul 17, fortandu-l pe Leclerc sa iasa in afara. Iar apoi il auzim ce Horner cum se plange ca o bocitoare ca o alta echipa (a se citi Mercedes) este tot timpul avantajata.
    Carlos Sainz câștigă în Marea Britanie. Prima victorie a spaniolului în Formula 1
  • Edwight Eisenhower a spus-o cel mai bine: “In preparing for battle I have always found that plans are useless, but planning is indispensable.” Ceea ce mi se pare de o idiotenie majora este ca o astfel de strategie nu are niciun suport rezonabil de a fi dusa la indeplinire, adica nu au conceput: - pasii exacti - etape de urmat - termene - repere - milestones - efort necesar din punct de vedere financiar - efort din punct de vedere uman (forta de munca) Au mazgalit niste prezentari foarte high level, un fel de wishful thinking si cu asta basta: https://www.consilium.europa.eu/en/infographics/fit-for-55-how-the-eu-delivers-the-green-transition/ https://www.consilium.europa.eu/en/infographics/fit-for-55-how-the-eu-plans-to-boost-renewable-energy/ https://www.consilium.europa.eu/en/infographics/fit-for-55-how-the-eu-will-become-more-energy-efficient/ https://www.consilium.europa.eu/en/infographics/fit-for-55-afir/ Avand in vedere ca deja suntem in 2022, un plan extrem de detaliat si bine structurat trebuia deja sa fie pus la punct. Si inca o intrebare. Daca punctul 2035 nu va putea fi dus la indeplinire, si parerea mea este ca va fi imposibil, cine va raspunde? Isi vor da toti parlamentarii care au votat "pentru" demisia din Parlamentul European? Va fi cineva responsabil pentru toata debandada care va afecta UE? Si inca ceva. Ce kkt vom face cand in continuare tarile BRICS, SUA si Canada vor continua sa polueze la fel de mult si nu vor implementa niciun fel de programe de reducere a emisiilor CO²? Din contra, isi vor dezvolta mai departe ferme de minare pentru monedele crypto care vor polua de fapt tot mai mult. Cu toate aceste lucruri ce se va intampla???
    OFICIAL: Planul de interzicere a mașinilor cu motoare termice din 2035, aprobat de statele Uniunii Europene
  • Bravo Stelantis! Cred ca mai multi producatori trebuie sa ia o astfel de pozitie, si sa ii opreasca pe birocratii de la Bruxelles sa ia decizii fara a avea expertiza necesara.
    Stellantis se retrage din Asociația Constructorilor Europeni de Automobile
  • Spune-ne tu Voiculescule cam cum vezi tu realist termenul de 2025 pentru o astfel de schimbare? Uite, chiar te ajut cu cateva idei: - infrastructura - tehnologie - productie - furnizori - clienti Unii dintre voi vorbiti fara sa ganditi, nu luati in considerare atat de multi factori. Aici nu vorbim de a trece de la televizoare cu tub catodic la LED (si aici a durat multi ani), aici vorbim de industrii foarte integrate si lanturi de aprovizionare complexe, si infrastruscturi, si forta de munca, si know-how, si materiale rare necesare productiei etc. etc. Va uitati doar la industria auto, zici ca aici este sperietoarea planetei, insa voi n-ati plantat in viata voastra un copac!
    Mercedes-Benz și Grupul Volkswagen susțin interzicerea motoarelor termice din 2035
Pagina
12345...363738...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău