• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Fast_and_Curious

  • Membru din 16.02.2022
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 196 in total
  • Trebuie sa intreb. De ce Formula E se desfasoara doar in orase? Si nu merge asta total in contradictoriu cu viziunea Formulei E, de a avea o mobilitate curata, nepoluanta? Spun asta deoarece organizarea unui eveniment intr-un oras impune o gramada de efort logistic: zona de pit lane, garaje, depozite, parcuri de asistenta si cel mai important ridicarea tribunelor. Sa-mi fie cu pardon, dar toate acestea sunt facute cu utilaje care folosesc motoare diesel, care produc pana la urma poluare. Si mai este un aspect. In momentul in care se organizeaza competitia in orase, traficul este dat peste cap din cauza restrictiilor si se creaza ambuteiaje uriase, care pana la urma inseamna poluare mai multa. Si atunci revin? Nu merge toata aceasta strategie exact invers a ceea ce se predica? Nu ne simtim cumva cam ipocriti cand clamam din strafundul plamanilor mobilitatea electrica (net zero si alte mizerii de-astea de marketing) iar pe de alta parte ne doare in dos de efectele dpdv logistic si organizatoric? De ce Formula E nu foloseste deja circuitele gata construite, dornice sa primeasca noi oaspeti? Sunt un fan inrait F1, WRC, WEC dar nu am reusit sa urmaresc niciodata o cursa intreaga de FE. Imi pare rau sa o spun, dar e de nivel B. Sa nu uitam ca Nick deVries, proaspat campion mondial in FE nu s-a putut da jos din monopostul Williams la finalul cursei din Monza. Asta arata marea diferenta...
    Interviu cu Nick Heidfeld, fost pilot de Formula 1: "Cel mai trist a fost că nu am câștigat un Grand Prix"
  • Sunt tot mai multe voci care spun ca pur si simplu, din toate punctele de vedere - infrastructura, putere de lucru, componente, materiale si materie prima - trecerea la mobilitate 100% este imposibila in viitorul apropiat, adica termenul pt 2035 este complet nerealist. Spune careva ca Bosch are de pierdut daca se trece la modele electrice. Daca tu crezi ca Bosch face doar placute de frana si stergatoare, te inseli amarnic. Bosch este un jucator cheie pt industria auto, la fel cum e Continental, Gea, Denso, Valeo, Magna si alti mari producatori OEM. Hidrogenul este viitorul - folosit atat pt viitoarele motoare cu ardere interna cat si ca alternativa pentru fuel-cell. Stiu, stiu, combustia cu hidrogen se face la temperaturi mai mari si asta inseamna ca materialele folosite la constructia motoarelor vor fi revizuite, sau inlocuite. Yamaha, Kawasaki, Mazda, Subaru si Toyota lucreaza intens pentru a dezvolta astfel de motoare. "At the same time, ‘Motor’ is in our company name and we accordingly have a strong passion for and level of commitment to the internal combustion engine.” - asta spune seful Yamaha. https://www.yamaha-motor.eu/cy/en/news/tapping-the-potential-within-100--hydrogen-powered-engines/#/ Daca le iasa, pentru pasionatii de masini va fi o bucurie imensa, sa poata avea in continuare bucuria de a auzi turatiile motoarelor. Pana la urma, multi dintre noi suntem pe acest site fiindca iubim masinile si motoarele cu combustie interna si nu vrem sa le vedem ca dispar... Cel putin pentru mine a fost si va ramane pasiunea vietii...
    Bosch avertizează industria auto să nu parieze tot pe mașinile cu zero emisii
  • dCi - despre ce-i vorba? m-ai facut curios...
    Recall Tesla: peste un milion de mașini, rechemate din cauza unei probleme la geamurile electrice
  • @Alexandru Monenciu - informatia ca uzina din Ungaria de la Kecskemet ar fi prima uzina Mercedes din Europa situata in afara Germaniei este falsa. Mercedes detine o uzina in Spania din 1981. Uzina este situata in nordul Spaniei, la cca 80 km de Bilbao. https://group.mercedes-benz.com/careers/about-us/locations/location-detail-page-5071.html In Spania se fabrica V-Class si Vito.
    Mercedes-Benz pregătește o investiție de 140 de milioane de euro în România
  • BMW Seria 7 imi aduce aminte de prima generatie Fiat Multipla, considerata (pe buna dreptate) una dintre cele mai urate masini produse vreodata. Cum sa aprobi asa ceva??? Noroc ca exista Pontiac Aztec, ca altfel ar fi luat titlul de uratenia planetei.
    Noua generație BMW Seria 7 a intrat în producție la uzina din Dingolfing
Pagina
12345...353637...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău