• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Fast_and_Curious

  • Membru din 16.02.2022
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 196 in total
  • Fan mare Mercedes aici. Am unul, super multumit. Insa ce cred eu ca se intampla aici, este doar vorba de PR! Nu sta in picioare business-planul asta nicio secunda. Cum vor vinde Mercedes 650K modele electrice in EU, ca sa inlocuiasca actualele cifre de vanzari? Prevad ca brandurile mari, vor face ca bancile in 2008, iar in 2035 vor veni sa se milogeasca sa fie salvate, ca altfel inchid biznisul. Ramane de vazut, dar eu unul nu ma vad cumparand o electrica prea curand, nu de alta, dar unde dracu' o incarc, ca io stau la bloc si nu exista infrastructura...iar de cumparat casa doar ca sa am un loc de incarcat masina pur si simplu nu imi permit.
    Mercedes-Benz și Grupul Volkswagen susțin interzicerea motoarelor termice din 2035
  • Parlamentarii astia chiar nu pot intelege ca nu poti inlocui din pix realitatea??? Cum naiba va fi toata tranzitia? Si sunt curios, cati dintre cei care au votat "pentru" acum isi vor depune mandatul in momentul in care se va vedea ca pur si simplu cerintele astea nu au nimic de a face cu realitatea si sunt complet fanteziste din foarte multe puncte de vedere: capacitatea industriei de a inlocui vanzarile actuale cu electrice, infrastructura, puterea de cumparare pt masini electrice, industria suport etc. etc. etc.
    Parlamentul European a votat interzicerea motoarelor termice din 2035
  • Cateva remarci. Din punct de vedere al normelor statistice, studiul este o gluma. Puteti vedea datele "studiului" pt EMEA aici: https://www2.deloitte.com/global/en/pages/consumer-business/articles/global-automotive-consumer-study.html Iata o intrebare din "studiu": Q27. Where do you expect to charge your electrified vehicle most often? Si iata numarul de raspunsuri primite: Sample size: Austria = 169; Belgium = 166; Czech Republic = 70; France = 155; Germany = 307; Italy = 233; Poland = 105; Romania = 137; South Africa = 57; Spain = 229; UK = 248 Studiul considera ca 150 - 300 de respondenti sunt reprezentativi pentru o intreaga tara. Iar acum o intrebare preluata si de AM, dar care nu are baza statistica corecta/suficienta: Q26. Please rank the following factors in terms of their impact on your decision to acquire an electrified vehicle (highest to lowest). Sample size: Austria = 282; Belgium = 344; Czech Republic = 142; France = 330; Germany = 513; Italy = 512; Poland = 288; Romania = 335; South Africa = 143; Spain = 497; UK = 605 Ei bine, pe baza unor astfel de "studii", se iau si multe decizii politice care ne afecteaza apoi vietile. Sunt de rasul curcilor. Nu se specifica cati dintre respondenti vin din zona rurala sau urbana, nu se specifica nici daca locuiesc la casa sau la bloc (EXTREM DE RELEVANT!). Nu sunt un statistician, dar unele norme sunt de bun simt atunci cand se fac astfel de "studii". Totul este doar de propaganda, pentru ca multi dintre cei care citesc astfel de stiri nu vor investiga sa vada cat de corecte sunt rezultatele studiilor promovate in mass-media. Propaganda pura, iar jurnalistii inghit pe nemestecate orice comunicat de presa, fara a mai face nici cel mai mic efort de a analiza intr-un mod critic informatiile primite de la agentiile de presa.
    STUDIU: Jumătate dintre români își doresc mașini electrice
  • Fucking shit! Asta nu mai este economie de piata, asta este manipularea pietei! Cum a zis si @Seriff - gata, interzicem masinile cu combustie interna si am rezolvat problema (a se citi "ne-am spalat pe maini"). O idiotenie crunta. Se limiteaza drastic libera circulatie, pentru ca doar cei cu bani multi isi vor permite o electrica care sa aiba autonomie de peste 500 km. Tehnologia nu va avansa atat de mult in urmatorii 13 ani pentru a suplini dezavantajele foarte clare ale unei masini electrice: autonomie foarte mica, timpii de incarcare, scaderea drastica a performantelor in conditii de temperaturi extreme (frig sau caldura). Dar ce sa te astepti de la niste cioflingari de la Bruxelles...stiu ei mai bine ce avem nevoie, doar toti sunt ingineri... Eu as vrea sa vad mai mult cojones din partea industriei: fratilor, nu vorbiti prostii, va trebui sa disponibilizam sute de mii de oameni + efectele asupra intregii industrii. Unde cacat vor inlocui vanzarea a milioane de masini cu combustie interna cu electrice??? Cine o sa le cumpere? Si ramane eterna problema: INFRASTRUCTURA!!! De la productia de energie pana la distributie! Sa se intample asta in 13 ani??? S-au luat in calcul ce investitii majore trebuie facute pentru a migra spre o astfel de politica? Zici ca traiesc intr-o alta lume politicienii astia...
    Uniunea Europeană nu va face excepție pentru interzicerea combustibililor ecologici în 2035
  • Locuiesc in afara Romaniei, dar in saptamana asta sunt in vizita in tara la rude si apropiati. Totusi, am avut si de rezolvat cateva chestiuni personale, asa ca am avut de circulat cateva sute de km prin Romania. O singura concluzie: DOAMNE FERESTE!!! Condusul in afara tarii este o placere, nu la fel de stresant si in niciun caz nu la fel de periculos ca in Romania. Vad mai multe incidente intr-o singura zi in Romania, decat vad in 5 ani in tara unde locuiesc: depasiri la limita, fara vizibilitate, depasiri de coloane, claxoane, franari la limita, flashuri, viteze exagerate in localitati, motociclisti care doresc sa devina donatori de organe...si multe altele. Respectul lipseste aproape complet. Nu pot intelege graba asta idioata care nu aduce niciun castig semnificativ (cateva minute poate la 100 km). Este pana la urma o problema de educatie (de-acasa, civica, rutiera, scoala). Politia trebuie sa iasa din vechile metehne de a sta la panda. Ei trebuie sa fie in trafic, non-stop, cu masini marcate, cu masini fantoma, doar asa se vor produce schimbarile, altfel e frectie la picior de lemn. Oh, si sa mearga in zona rurala a tarii, au ce "recolta". Si cred ca este necesar ca Politia sa isi faca un departament de video tracking, in care teribilismele din trafic sunt distribuite si astfel pot avea o sursa foarte buna de venituri la buget + pot trage la raspundere pe cei care se cred invincibili la volan (nu stiu daca este baza legala pt asa ceva, dar ar fi bine sa existe).
    România, țara din UE cu cele mai multe decese cauzate de accidentele rutiere în 2020
Pagina
12345...373839...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău