Formula 1 se vede la Antena 1 pentru următorii 3 ani

de Tiberiu Safta
Vineri, 23.02.2024
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Pentru următorii 3 ani, toate cursele de Formula 1 se vor vedea exclusiv la canalele Antena în România. Sesiunile vor fi difuzate la Antena 1, AntenaPLAY și Antena Stars.

Începând din sezonul 2024, Formula 1 se va vedea exclusiv la Antena pentru publicul din România. Trustul Antena a obținut drepturile de difuzare pentru următoarele 3 sezoane. Astfel, noul sezon de Formula 1 va putea fi urmărit acum pe canalele Antena 1, Antena Stars și pe platforma online AntenaPLAY. Vor fi difuzate în direct toate sesiunile din weekend, inclusiv antrenamentele libere, calificările și sprinturile.

Anterior, drepturile de difuzare ale Formulei 1 aparțineau canalelor Digi Sport, Prima Sport și Orange Sport. Este pentru prima dată din 2010 când un canal de televiziune generalist va transmite în direct curse de Formula 1 în România.

Deocamdată, Antena nu a anunțat echipa de comentatori. De asemenea, nu se știe dacă vor exista pauze de publicitate în timpul sesiunilor.

Noul sezon de Formula 1 începe săptămâna viitoare, în Bahrain. Prima cursă va avea loc într-o zi de sâmbătă, în 2 martie.

via Antena 1

Comentarii (31)

  • Octavian
    Asta nu-i o stire prea buna.
    19 7
  • Avem de-a face cu un viol mediatic.
    11 11
  • Magnifico Ferrari !
    2024 Bahrain F1 test, Day 3 results:

    Pos Driver Team Time Gap Laps Tyres
    1 Charles Leclerc Ferrari 1:30.322 74 C4
    2 George Russell Mercedes 1:30.368 +0.046s 67 C4
    3 Zhou Guanyu Sauber 1:30.647 +0.325s 85 C4
    4 Max Verstappen Red Bull Racing 1:30.755 +0.433s 66 C3
    5 Yuki Tsunoda RB 1:30.775 +0.453s 53 C4
    6 Alexander Albon Williams 1:30.984 +0.662s 121 C4
    7 Oscar Piastri Mclaren 1:31.030 +0.708s 91 C3
    8 Fernando Alonso Aston Martin 1:31.159 +0.837s 75 C3
    9 Carlos Sainz Ferrari 1:31.247 +0.925s 71 C3
    10 Sergio Perez Red Bull Racing 1:31.483 +1.161s 53 C3
    11 Nico Hulkenberg Haas 1:31.686 +1.364s 89 C3
    12 Lewis Hamilton Mercedes 1:31.999 +1.677s 49 C5
    13 Lance Stroll Aston Martin 1:32.038 +1.716s 46 C3
    14 Lando Norris Mclaren 1:32.108 +1.786s 20 C3
    15 Pierre Gasly Alpine 1:32.149 +1.827s 47 C3
    16 Kevin Magnussen Haas 1:33.053 +2.731s 80 C3
    17 Esteban Ocon Alpine 1:33.079 +2.757s 55 C3
    18 Valtteri Bottas Sauber 1:33.528 +3.206s 28 C3
    19 Daniel Ricciardo RB 1:37.015 +6.693s 70 C1
    4 10
  • Mircea Badea
    superb si perfect! asa trebuie, pe un post generalist si cu audienta mare!

    voi comenta eu! ideal sa comentez impreuna cu dana budeanu, dana chera(grecu) si valentin stan. i-am manca cu fulgi cu tot...

    si din cand in cand comentator special sosoaca!
    9 19
  • Ferrari e molto forte!
    CONCLUZIILE DUPA TREI ZILE DE TESTE

    Pos Driver (Car/Engine) 21 Feb 22 Feb 23 Feb
    1 Carlos Sainz Jr.
    Ferrari SF-24 / Ferrari 066/12 1'32.584
    69 1'29.921
    84 1'31.247
    71
    2 Charles Leclerc
    Ferrari SF-24 / Ferrari 066/12 1'33.247
    64 1'31.750
    54 1'30.322
    74
    3 George Russell
    Mercedes F1 W15 E Performance / M15 1'34.109
    122 1'30.368
    67
    4 Zhou Guanyu
    Sauber C44 / Ferrari 066/12 1'33.871
    63 1'33.715
    38 1'30.647
    85
    5 Sergio Pérez
    Red Bull RB20 / Honda RBPT H002 1'30.679
    129 1'31.483
    53
    6 Max Verstappen
    Red Bull RB20 / Honda RBPT H002 1'31.344
    143 1'30.755
    66
    7 Yuki Tsunoda
    RB VCARB 01 / Honda RBPT H002 1'34.136
    64 1'38.074
    40 1'30.775
    53
    8 Alexander Albon
    Williams FW46 / Mercedes F1 M15 1'34.587
    40 1'30.984
    121
    9 Oscar Piastri
    McLaren MCL38 / Mercedes F1 M15 1'33.658
    57 1'32.328
    35 1'31.030
    91
    10 Lewis Hamilton
    Mercedes F1 W15 E Performance / M15 1'31.066
    123 1'31.999
    49
    11 Fernando Alonso
    Aston Martin AMR24 / Mercedes F1 M15 1'33.385
    77 1'33.053
    31 1'31.159
    75
    12 Lando Norris
    McLaren MCL38 / Mercedes F1 M15 1'32.484
    73 1'31.256
    52 1'32.108
    20
    13 Daniel Ricciardo
    RB VCARB 01 / Honda RBPT H002 1'32.599
    52 1'31.361
    88 1'37.015
    70
    14 Nico Hülkenberg
    Haas VF-24 / Ferrari 066/10 1'35.906
    82 1'37.509
    31 1'31.686
    89
    15 Lance Stroll
    Aston Martin AMR24 / Mercedes F1 M15 1'33.007
    54 1'32.029
    96 1'32.038
    46
    16 Esteban Ocon
    Alpine A524 / Renault E-Tech RE24 1'34.677
    60 1'32.061
    78 1'33.079
    55
    17 Pierre Gasly
    Alpine A524 / Renault E-Tech RE24 1'32.805
    61 1'33.804
    33 1'32.149
    47
    18 Valtteri Bottas
    Sauber C44 / Ferrari 066/12 1'34.431
    68 1'32.227
    97 1'33.528
    28
    19 Logan Sargeant
    Williams FW46 / Mercedes F1 M15 1'33.882
    21 1'32.578
    117
    20 Kevin Magnussen
    Haas VF-24 / Ferrari 066/10 1'35.692
    66 1'36.611
    93 1'33.053
    80
    -------------------------------------------
    Seq. Make Laps km
    1 Haas 441 2386
    2 Ferrari 416 2251
    3 Red Bull 391 2116
    4 Sauber 379 2051
    5 Aston Martin 379 2051
    6 RB 367 1986
    7 Mercedes 361 1953
    8 Alpine 334 1807
    9 McLaren 328 1775
    10 Williams 299 1618
    -------------------------------------------
    Seq. Driver Laps km
    1 Kevin Magnussen 239 1293
    2 Carlos Sainz Jr. 224 1212
    3 Daniel Ricciardo 210 1136
    4 Max Verstappen 209 1131
    5 Nico Hülkenberg 202 1093
    6 Lance Stroll 196 1060
    7 Esteban Ocon 193 1044
    8 Valtteri Bottas 193 1044
    9 Charles Leclerc 192 1039
    10 George Russell 189 1022
    11 Zhou Guanyu 186 1006
    12 Oscar Piastri 183 990
    13 Fernando Alonso 183 990
    14 Sergio Pérez 182 984
    15 Lewis Hamilton 172 930
    16 Alexander Albon 161 871
    17 Yuki Tsunoda 157 849
    18 Lando Norris 145 784
    19 Pierre Gasly 141 763
    20 Logan Sargeant 138 746
    3 15
  • Almost News
    Este întotdeauna dificil să știi ce fac echipele de Formula 1 la testare, deoarece încărcăturile de combustibil, anvelopele, modurile de putere, utilizarea DRS sau chiar ora din zi și direcția vântului pot avea o influență majoră asupra celor mai rapide tururi.

    Dar asta nu mă împiedică să am o șansă la ceea ce cred că s-ar putea întâmpla weekendul viitor, când totul va începe cu adevărat, Marele Premiu din Bahrain.
    Pentru a face asta, am luat cel mai rapid timp al fiecărui șofer și am convertit acel timp pe tur într-un procent. Cel mai rapid numim datum, apoi fiecare șofer are decalajul său față de acel datum - din nou ca procent.
    Am făcut la fel din nou pentru fiecare echipă. Pentru aceasta, am luat cel mai rapid pilot pentru fiecare echipă - folosesc filozofia că, dacă un pilot poate face un tur, celălalt ar trebui să poată face și el.
    Pentru a încerca să egalăm ceea ce știm, timpii au fost modificați la ceea ce ar fi dacă fiecare pilot ar fi folosit compusul mediu C3 pentru cel mai rapid tur.
    Offset-ul meu pentru calculul acesta este:

    C3 din C4 +0,5s, C3 din C5 +0,8s
    C3 din C2 -0,5s, C3 din C1 -1,0s

    Logica din spatele acestui decalaj este că-i dificil să faci ca anvelopele mai moi să reziste o tură completă, dar anvelopele mai dure nu au această problemă, ci sunt doar puțin mai lente în general.
    Aici cred că ne aflăm. Nu ține cont de combustibil, așa cum aș ghici, dar voi face referire la ceea ce cred că ar fi putut fi sarcina de combustibil în rezumatul fiecărei echipe.

    Aceasta este în ordinea generală a performanței echipelor, folosind timpul celui mai rapid șofer din fiecare echipă pentru a defini acea ordine. Poziția de performanță a șoferului este notată lângă fiecare dintre acestia.
    Am clarificat unde cred că ordinea ajustată a timpilor de testare este puțin diferită de locul în care vor fi cu adevărat echipele atunci când contează, in weekendul viitor.

    1 - FERRARI
    1M30.421 s
    1 - Carlos Sainz 1m30.421s (datum șofer)
    4 - Charles Leclerc 1m30.832s (+0.457%)

    Din prima zi, mașina arăta stabilă, fără vicii, iar ambii șoferi erau mereu acolo sus într-un fel sau altul.
    Rutele sale lungi au fost destul de rezonabile și, în timpul acestora, părea să folosească bine anvelopele dure.
    Ferrari a terminat anul trecut puternic și pare să fi adus acest impuls si în acest nou sezon.
    Cred că este cu adevărat înaintea lui Red Bull? Nu, dar cred că va fi foarte aproape.
    Ferrari a încercat în mod clar să stabilească un timp mai degrabă decât să-și ascundă ritmul printr-o cantitate ridicata de combustibil, dar nici nu cred că rula pe mirosul unei cârpe imbibate cu benzina din punct de vedere al combustibilului - probabil ca rulau intotdeauna cu ceva mai mult de 25 kg.
    Sunt cel putin alte șase zecimi de secundă bune care urmează să vină în trimul de calificare pentru SF-24.

    2 - RED BULL
    1M30.679S (+0.285%)
    2 - Sergio Perez 1m30.679s ( +0.287% )
    3 - Max Verstappen 1m30.755s ( +0.371% )

    Toată lumea a crezut inițial că Red Bull va face ca restul grilei să arate ca mașini de Formula 2, dar pe măsură ce timpul a trecut, celelalte echipe s-au îmbunătățit și Red Bull nu părea să progreseze la fel de mult.
    Inițial, mașina a avut o atitudine destul de subvitatoare, dar aceasta a fost rapid diminuata, deși ar putea fi o problemă de fond care mai așteaptă să fie eradicata.
    Cu toate acestea, cred că Red Bull va reveni unde a ajuns anul trecut, dar decalajul se va afla la valori minime.
    Sunt destul de sigur că RBR nu a rulat niciodată cu mai puțin de 30 kg de combustibil, dar cu siguranta va trebui să țină cont in a privi de multe ori in oglinda retrovizoare, Ferrari este foarte aproape.

    3 - MERCEDES
    1M30.868S (+0.497%)
    5 - George Russell 1m30.868s (+0.497%)
    7 - Lewis Hamilton 1m31.066s (+0.717%)

    Mașina de anul acesta este foarte diferită de versiunea de anul trecut atât mecanic, cât și aerodinamic.
    Chiar și inginerii spun că este o curbă de învățare complet nouă, iar testul a arătat că Mercedes încă învață despre asta.
    Pe pistă arăta binisor: destul de ascuțit la viraj și uneori puțin nervos la accelerație, dar nimic nebunesc.
    Nu cred că Mercedes are acum încă o arma pentru a surclasa Red Bull sau Ferrari, dar cred că ceea ce poseda acum va fi mai receptiv la evoluții.
    În general, cred că Mercedes este a treia echipa din aceste teste, dar, pe de alata parte, nu se va afla deloc departe de McLaren.

    CE AM ÎNVĂȚAT ?
    Doar ca referință, cel mai rapid timp de testare din 2023 a fost Sergio Perez cu 1m30.305s, pol-position-ul in 2023 a fost Max Verstappen cu un 1m29.708s, acesta performanta a fost pe aceeași anvelopă C3, deci o comparație rezonabilă.
    De asemenea, diferența procentuală dintre mașini pentru ultimele șase curse din 2023 a fost de 0,936%, pentru piloți a fost de 1,835%.
    Din câte am văzut în 2024 până acum, astazi este de 1,824% pentru mașină și 2,955% pentru șoferi, așa că decalajul s-a mărit semnificativ.
    Da, acesta este doar dintr-un singur test și vom obține o citire mai bună asupra lui weekendul viitor, dar aș fi sperat că s-ar fi redus acest decalaj.
    În față, sunt destul de sigur că vom vedea Red acelasi Bull urmat îndeaproape de Ferrari, căruia i se va alătura ocazional Mercedes și McLaren, cu Aston Martin aparand meteoric, apoi puțin decalaj față de RB.
    Cât despre ceilalți, în circumstanțe normale, se pare că va fi foarte strâns. Alpine ar trebui să fie următorul, dar va trebui să afle de ce mașina arăta atât de inconsecventă, apoi Sauber, Williams și Haas ar trebui să-i urmeze.

    (Gary Anderson - The Race)
    5 14
  • N-a zis nimic de 4k, ca la DIGI ...
    0 2
  • Sunt variante online pentru a vedea F1 pe Sky F1 de exemplu. Nu trebuie sa ne uitam toți la F1 comentat de niște amatori
    3 7
  • @WickedSick
    F1 TV e mai ieftin
    1 6
  • Daca esti un fan infocat Formula 1, abonamentul F1 TV Pro, care costa doar 70 € / an, ofera cea mai buna experienta. Daca acum 4 ani era plin de bugguri si aveau probleme cu streamingul, in ultimii 2 ani experienta s-a imbunatatit substantial. Contentul este foarte mare, ai acces la informatii si detalii tehnice pe care sunt sigur ca un post generalist nu are posibilitatea sa le ofere.
    Sa nu mai pomenesc de campionatele de Formula 2, Formula 3 si Porsche Supercup, care ofera niste curse absolut superbe, disponibile in acelasi abonament, cu mult dramatism, mult peste ceea ce putem vedea in cursele de F1.
    Un alt avantaj foarte mare este ca daca ratezi startul live, poti vedea transmisia in delay, sau daca nu poti vedea deloc antrenamentele, calificarile sau cursele live, le poti vedea in reluare oricand, la orice ora, de oriunde.

    PS: nu sunt platit pentru acest comentariu :)) dar pt mine experienta F1 TV Pro este foarte buna, asa ca vreau sa o impartasesc mai departe
    11 9
  • Bleahhh! Spui "Latrina lui Felix Varanul" și tragi apa.
    5 9
  • nu mai vindeti tara bai "dreptacilor" securisti!!
    6 4
  • Sa-l vezi pe Max Verstappen după insula iubirii, asta da lovitura. Dar este o lovitura de maciu a data în moalele capului celor care urmăresc aceasta competiție. O sa trecem pe online și asta e.
    4 7
  • andrei
    Ceva este ciudat aici, Cum de au pierdut cei care stiau multe. Sunt curios cine o sa comenteze ? Decat niste habarnisti mai bine fara comentariu. Din punctul meu de vedere Prima Sport comenta ok. Cei de la DIGI vorbeau mult si uneori foarte exagerat. Vom vedea ce si cum.
    2 4
  • Ilie Dobre
    Sper ca ma aflu si eu pe vreo lista pentru postul de comentator. Macar pe o lista extinsa.
    4 0
  • Polpozișă
    Ne vor lipsi mult de tot purcer și vali decât.
    6 5
  • Florin01
    Ciudat e ca pe programul de pe site-ul Antena 1 si Antena Stars nu apar transmisiile F1 de la sfarsitul saptamanii.
    In legatura cu testele, maxim putem sa ne facem o parere ultra generala, cam toate echipele isi ascund adevaratul potential , 15-20 kg de combustibil in plus si un mod mai soft/conservator al motorului si deja ai +1s pe tur, si sa nu mai amintim pilotul care doar din gaz poate pierde 0.5 s fara sa fie evident
    2 0
  • Mizerie
    Foarte frumos! Pe langa faptul ca nu o sa avem 4k, nu o sa mai avem nici antrenamentele transmise decat pe aplicatie contra cost... Rusine sa va fie! Bine ca avem mizeria din fotbalul romanesc 24 din 24 pe toate canalele si sporturile cu motor le lasam balta...
    4 2
  • Nimic in programul Digi sport despre antrenamente.
    1 2
  • Programul Marelui Premiu de Formula 1 din Bahrain
    Antrenament 1: joi, 29 februarie, ora 13:30 (AntenaPLAY)
    Antrenament 2: joi, 29 februarie, ora 17:00 (AntenaPLAY)
    Antrenament 3: vineri, 1 martie, ora 14:30 (AntenaPLAY)
    Calificări: vineri, 1 martie, ora 18:00 (Antena 1)
    Cursă: sâmbătă, 2 martie, ora 17:00 (Antena 1)
    1 2
  • Un telespectator vigilent
    @Radu
    Sambata dupa-amiaza, conform Cinemagia, Antena 1 difuzeaza emisiunea Power Couple - La bine si la greu, in intervalul orar 15:30 -19:00.
    Probabil ca Formula Unu e difuzată, asa cum s-ar cuveni, tocmai de etalonul Antenelor, respectiv de Antena3, intr-un regim extins si dens de Breaking News.
    2 2
  • Un telespectator vigilent
    Vineri, conform Cinemagia, pe intervalul orar al calificarilor F1, avem pe Antena Stars:
    16:00 -19:00 Acces direct
    19:00 - 21:30 Mireasa - Capriciile Iubirii
    1 3
  • @andrei
    O sa comenteze Radu Tudor dupa
    "Arma 3" !
    0 3
  • Când am auzit de A3, mi-am reînnoit abonamentul la F1 TV, abonament la care renunțasem acum doi ani din cauza gândacilor din transmisii. Acum funcționează corect, am văzut testele în condiții perfecte. Mai puțin comentatorii, care m-au terorizat pur și simplu cu Hamilton și Mercedes !
    1 3
  • Treaba-i groasă !
    Se-mpute problema!!!
    SAMBATA, 2 MARTIE, PROGRAM Antena1
    (luat de pe site-ul oficial)

    13:00
    Observator
    14:30
    Hello Chef
    Din 2 Martie, Sâmbătă 15.00 pe Antena 1 și AntenaPLAY
    15:30
    Power Couple (r)
    19:00
    Observator
    20:00
    Te cunosc de undeva!
    20.00, pe Antena 1 și AntenaPLAY

    a1.ro/program-tv/
    1 3
  • E la fel
    Sezonul 2023 a debutat pe fostul telekom cu P2, programat pe telekom sport 3, difuzat pe 4.
    Programul oficial de pe antena 1 e cu F1. Calificările și cursele le înregistrez, poate să le difuzeze și să le comenteze însuși Dănuț
    Voiculescu.
    0 0
  • Din atatea posturi tv de sport...nici una nu a platit...offf. Din pacate nu vom vedea antrenamentele iar cursa si calificarile vor fi intrerupte de enorm de multe reclame. Nici nu vreau sa ma gandesc ce va fi cand vom avea steaguri rosii si se va prelungi programul transmisiunii. F1tv pare varianta corecta de acum.
    1 0
  • SALITOS
    Sa facem o sesizare la consiliul concurentei pentru calificare inadecvata, televiziunea, comentatorul sunt fara experienta in domeniu, sa le plateasca suficient lui Antal si Ion sa-i ia la antena, am platit o galagie de 4k si nu ma uitam acolo ca nu comentau ei, acuma ca se mutasera si acolo sa nu i mai aud e trist. F1 TV e varianta pentru mine acum...
    1 0
  • Dan Voiculescu
    @Ovi si pentru toti fanii mei, chiar vreau sa va rasplatesc asa cum se cuvine:

    Știrea momentului de la Antena 1!
    Mircea Badea, comentator special pentru cea mai urmărită competiție sportivă din lume.

    https://www.ziarulevenimentul.ro/stiri/stirea-momentului-de-la-antena-1-mircea-badea-comentator-special-pentru-cea-mai-urmarita-competitie-sportiva-din-lume/stirea-momentului-de-la-antena-1-mircea-badea-comentator-special-pentru-cea-mai-urmarita-competitie-sportiva-din-lume--217560886.html
    0 2
  • Silviu
    Berti Panaiot și Valentin Răducan erau în altă ligă. O sa îmi lipsească mult. Sper sa nu ne scadă entuziasmul de F1.
    0 3
  • @Dan Voiculescu & Mircea Badea:

    Omu-i aici!
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru