• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Fast_and_Curious

  • Membru din 16.02.2022
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 196 in total
  • O cursa foarte frumoasa! Ferrari au fost de nebatut ieri. Norris trebuie sa isi imbunatateasca stilul combativ, daca vrea devina campion mondial. Materialul clar este acolo, mai trebuie doar ajustat. La performantele pe care McLaren le are in acest moment fata de Red Bull, trebuia sa fie o formalitate depasirea lui Verstappen. Russell a fost performerul zilei - a facut multe depasiri. Dar penalizarea de 5 secunde dupa ce l-a depasit pe Bottas mi s-a parut inexplicabila. Absolut gratuita aceasta penalizare. Si ca tot vorbim de penalizari, FIA trebuie sa ia masuri in ceea ce priveste aplicarea regulilor. La Russell se da penalizare, dar la Verstappen-Norris in primul viraj nu se da pt "forcing another driver out of the track", de asemenea lui Norris cand a schimbat directia pe franare foarte tarziu tot in primul viraj nu stiu sa i se fi intamplat nimic. Absolut haotice anumite decizii ale stewarzilor, nimeni nu mai intelege nimic. Este ca hentul in careu in fotbal: ba este, ba nu este, ba este doar daca... :)) Cheers si sa aveti o saptamana faina. Urmeaza Mexic!
    Formula 1: Charles Leclerc, victorie în SUA. Penalizare pentru Lando Norris
  • Nu prea inteleg de ce marcile isi creaza branduri noi de care se separa complet. De ex. Citroen a creat marca DS. Daca intri la Citroen pe site, nu gasesti modelele DS sau macar un link direct catre portalul DS. Uitandu-ne la publicul general, cine naiba stie de DS? La fel Seat si Cupra. Apoi se mira ca au probleme. La fel Seat si Cupra. Pe langa asta, mai este si canibalizarea produselor. Lancia din pacate nu a mai scos nimic notabil de muuuuulta vreme. Cred ca au supravietuit doar cu Ypsilon, iar piata lor s-a redus cel mai mult la Italia. Chrysler de peste 30 ani se zbate sa supravietuiasca. Nu ma mira ca iar au probleme.
    Stellantis: mărcile aflate în dificultate financiară au 3 ani să se salveze
  • @Dutz - foarte buna observatie! Cateodata unele decizii sunt doar de dragul marketingului
    Tesla Model Y, acum și în versiune cu 7 locuri. Start de la 54.500 euro în România
  • @alex_cu_a_mic - am condus ProS Tourer si m-a impresionat foarte mult. Pretul insa, mi-a luat glasul. Oferta primita (nu in Romania) a fost de peste 62K €, intr-adevar cu echipare generoasa (pompa de caldura, panorama etc.). Dar totusi e 62K pt un VW!!!
    RECORD: Volkswagen ID.7 a parcurs 794 km cu un plin de baterie
  • @Musk - tu realizezi ce vorbesti? Am fost la drive test cu Model Y si concluzia mea a fost "De ce ai da banii pe o masina ca asta!?" Am fost absolut dezgustat: asamblare de doi lei, interior absolut ridicol: o bara pe care au agatat un televizor. Comenzile pentru orice se fac doar din tableta. Total neergonomic, nepractic, greu lizibil. Calitatea rularii m-a lasat socat: cum poti sa vinzi in 2024 o masina de familie cu un rulaj atat de prost? La orice denivelare sau drum mai prost simti cum ti se deplaseaza organele interne. Daca ai o femeie gravida in masina asta, risti sa provoci nastere prematura. O fi ea mai ieftina decat competitorii, dar e si foarte proasta. Are intr-adevar un motor electric performant si eficient, dar o masina este mai mult de atat. PS: ce dracu e cu faza cu semnalizarea? Functia de semnalizare pt schimbarea benzii, in care ai o semnalizare de scurta durata mi-a scos peri albi, pt ca de fapt ramanea cuplata permanent si trebuia sa o opresc manual.
    Șeful AMG: „clienții nu vor avea nicio problemă să treacă de la V8 la electrice”
Pagina
12345...8910...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău