• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kap

  • Membru din 28.11.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 834 in total
  • Cât costă o electrică având baterie utilă de 80 kWh? Cât durează încărcarea la o priză care să ”aibe” capacitate măcar 11 kWh? Foarte economic și convenabil, ce să zic...până una alta minciunile presară propaganda electrică, precum droaia de asteriscuri din ofertele la credite...
    STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
  • Rapide câteva sute de metri că altfel preocuparea va fi găsirea unei stații rapide. Economice? Pentru livratorii sau taximetriștii cu panouri pe casă care pot amortiza costul dublu al electricei pe sute bune de mii de km? Care e consumul real al unei electrice la viteze medii de peste 100 km / h, eventual și cu aer condiționat sau căldură pornită? Evaluând performanțele și costurile totale față de o mașină clasică, electrica este căruța poleită.
    STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
  • Nu numai că poți stoca energia, dar aici ne referim la energie electrică, dar asta n-are cum să știe cea mai cotcodăcitoare curcă romgleză. Din multiplele metode, România are o capacitate infimă de baterii de la firme private și niscaiva proiecte pe stocare prin pompare, numai că un incompetent ca Burdujel n-a reușit decât să semneze un contract pentru SF la Tarnița. Așa se explică lipsa de soluții a României în caz de dezechilibre, și din acest motiv exportăm energie ieftină generată din solar și eolian și importăm foarte scump noaptea și-n alte ocazii când ne frige buza consumului. Așa funcționează cotcodacule, dar nu ne ajută cu nimic exportul ieftin ”de entire” (!) dacă nu avem stocare și plătim scump în caz de nevoi pe termen scurt. Ia și niște detalii, c-am văzut că-ți place să arunci link-uri, mai puțin să le citești. https://cursdeguvernare.ro/analiza-dezastrul-planului-de-stocare-a-energiei-capacitatea-ar-trebui-sa-creasca-de-10-ori-pana-anul-viitor-teoretic-cum-stau-celelalte-state-la-stocare.html
    Tesla va lansa un model nou în 2025: Model Q va avea un preț de 30.000 de dolari
  • Și carul cu troll(i) pe Automarket, care probabil urmează să trombonească a 879-a oară placa ”încarci de la panouri și mergi gratis”. Deci urmează model 2 care de fapt e Q și care nu e dar va fi-n 2025 de fapt 2027 spre 2028 și care e promis la 38.000 de dolari și va ajunge în UE la cât, 40.000 de euro? Iar vrea Muscălăul să agite bursa probabil...
    Tesla va lansa un model nou în 2025: Model Q va avea un preț de 30.000 de dolari
  • Merci. Sunt chestii de bun simț pe care au ajuns să le cunoască cei care au făcut destui km și s-au lovit de ele. De-asta sunt cârcotaș, aș fi vrut să văd mai multe materiale cu informații practice și cu sfaturi care să îndrume. Articolul e bun dar e strict cu ceea ce au vrut să sublinieze cei ce-și fac reclamă, altfel era întregit și cu alte observații foarte utile.
    (P) Cum frânăm corect pe timp de ploaie
Pagina
12345...101112...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău