• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kap

  • Membru din 28.11.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 825 in total
  • Deci ai și argumente, electroll degeaba, sau atacuri la persoană anonime sunt tot ce poți, pe lângă trombonirea cu cifre false la care nu dai și steluța? Cât e diferența între prețul real pe care ÎL POATE plăti cineva pe un Golf (20-21.000) și pe un fier de călcat electric EX30(30-32.000)? Observăm și după rabla și discount că sunt minim 50% în plus? Sau pe planeta electrocutaților calculele se fac după alte reguli?
    Volkswagen va mări prețurile modelelor sale cu motoare termice cu până la 2500 de euro în Germania
  • https://www.volvocars.com/ro/build/ex30-electric?token=9162376950189749037 https://configurator.volkswagen.ro/cc-ro/ro_RO_VW22/V/reference-models/077 Puțin îmi pasă mie de oferta ta din care a scăzut rabla și ce discount-uri, așa cineva poate găsi metodic un dealer la care să ia un Golf pe stoc spre 20.000. Și poate și sub, dacă scade o rablă. Dovada că ești troll, pe lângă copy paste din PR-ul Volvo, e să compari prețul teoretic după mărire din Germania al Golf-ului cu prețul ademenitor dat cu rabla și discount, poate și fără TVA (presupun, că nu ne-ai dat ce e la steluță). Și e 23.480 de fapt Golf, față de EX30 38.800. Doar cu 65% mai scump, ”la fel” după evaluarea trollului. Cam așa exagerați și cu celelalte: autonomie, risc de autoaprindere, stații funcționale disponibile, timp și cost de încărcare....
    Volkswagen va mări prețurile modelelor sale cu motoare termice cu până la 2500 de euro în Germania
  • Un troll lansează anonim niște cifre mincinoase, altul (oare?) asumat îl aprobă. Pe ce planetă e Golf la preț de EX30? În România, în viața reală, Golf pleacă de la 24.360 euro iar fierul de călcat cu propulsie EX30 pleacă de la 38.800! Euro, prețuri de listă! Teorii neverificate și propagandă care să coafeze viabilitatea limitată și nișată a electricelor cu baterie.
    Volkswagen va mări prețurile modelelor sale cu motoare termice cu până la 2500 de euro în Germania
  • Își POATE scoate banii dacă e utilizată ca gadget de oraș și încărcată acasă pentru navetă zilnică până la degradarea bateriei. Dar dacă ne raportăm la mașini noi de 15-30.000 de euro, care nu-s limitate doar la oraș, e posibil să nu se amortizeze niciodată.
    STUDIU: Mașinile electrice, mai scumpe cu 21% decât cele cu motoare termice
  • Trollski nu numai că nu lasă subiectul dar vrea să și inverseze concluzia reală, că ELECTRICELE se autoaprind și prezintă riscuri ENORME la ardere fiiind FOARTE GREU de stins. La știrea despre interdicțiile date de coreeni electricelor, în urma avalanșei de reportaje date de toată lumea cu fapte reale electrollul a aruncat un articolaș care cita ”experții” care ziceau că termicele ar fi mai ușor de aprins. Pe cuvântul lor, nu pe vreo dovadă citată acolo. Curajosul ascuns în păduchi de tastatură (@) continuă cu dezinformarea!
    BMW detronează Tesla și devine cel mai mare producător de mașini electrice în Europa
Pagina
12345...171819...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău