• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kap

  • Membru din 28.11.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 825 in total
  • Nu denigrează nimeni Dacia? ”Un om normal la cap ar mai cumpăra Duster 3”. Mai rău, jignește toți clienții lor. Dacă fiecare s-ar rezuma să-și spună părerea n-ar fi nici o problemă, toate mașinile au punctele slabe și avantajele lor, evident n-a zis nimeni că daciile ar fi OZN-uri. Problema e, așa cum am spus și sus, subiectivismul fiecăruia. În ochii fiecăruia un lucru cântărește diferit, și mulți greșesc generalizând că dacă un brizbriz de dotare sau vreun material e mai bun la o mașină, gata, aia e oferta mai bună, pentru că-n ochii lui alea merită diferența de preț. Nici o problemă dacă-ți place o chinezărie din Coreea căreia majoritatea nu știu să-i scrie numele sau să-i pronunțe modelele, nici o problemă dacă te încântă caii mulți de la vreo marcă al cărei dealer ți-a dat discount, bravo ție, banii tăi, alege ce vrei (și apoi plânge-te cui te ascultă dacă ai probleme cu reparașiile sau întreținerea) dar nu veni să ne spui că suntem proști dacă alegem Dacia, clar? Unii apreciază calitatea prin robustețea, fiabilitatea, întreținerea facilă și ieftină, iar alții vor dotări lucitoare, cai mulți și materiale premium, și poate pentru ei asta înseamnă ”ca lumea”. Pe astea n-are rost să ne contrazicem, de-asta cel mai bine ne rezumăm să comparăm ce putem: prețuri, dimensiuni și dotări. Și nu aduce nimeni nici un preț la nivelul Dacia, nu există prețuri nici măcar aproximative cu Dacia, pe toți cei care exagerează astfel îi somez să vină cu exemple, și mereu acolo apare subiectivismul. Se compară dimensiuni similare, dotări similare și prețul de listă fără promoții sau rabla sau alte bonusuri. Că așa poate aflăm că vreun dealer obscur vrea să vândă vreo mașină ca înfundă stocul și dă un discount suplimentar. Sau mai sunt oamenii care se bucură la mașinile de showroom, uitând că sunt deja SH. Deci nu, nu există comparație la preț cu Dacia, dacă vreunul o găsește îl invit să ne lumineze.
    Producția auto națională a crescut cu 8% în ultimele două luni
  • Am auzit de atâtea ori discursul ăsta de m-a luat greața și mi-a și trecut :) Mereu iese câte un inteligent din ăsta să se dea interesant și să-l admire ”neștiutorii” cât de capabil e el ca denigrator al daciei și admirator de toate chinezăriile sau sh-urile ”cu factură și garanție” chit că hărtănite la drive-test și de rudele dealerului câteva zeci de mii de km bune. Că numai alea se mai compară cu Dacia la preț, și când le-arăți diferențele de mii de euro dintre orice model Dacia și echivalentele noi auzite de el de la prieteni la fel de rupți în tur dar snobi, încep să facă pe deștepții cu siguranța și calitatea materialelor. Că altul e confortul când ți-a stat mâna pe plastic moale 3 ore pe drum și repari la sh-ul valoros (sau plătești reparații premium) față de ”sărakii” cu dacii mai noi care ajung fără emoții unde au nevoie dar nu au parte de ”confortul si materialele de la interior” alese de ”cunoscători”. Ăstora orice le-ai zice nu e bine, inițial daciile n-aveau airbag-uri și ESP, apoi n-aveau cai, după Dusterul de 150 de cai și EDC găseau cusururi de materiale la interior și tot așa. De fapt lor sigla le pute, vorba unui poet în viață: ”genul de Casanova care-nvârte volanul de Renault pe dacie Nova”.
    Producția auto națională a crescut cu 8% în ultimele două luni
  • O mașină compactă foarte agilă și care se lipea de șosea era Supernova / Solenza, dar să nu uităm ce s-a dorit de la Logan: o mașină încăpătoare, cu gardă mare la sol, și care să satisfacă ambiția de 5000 de euro a lui Louis Schweitzer. Și să înlocuiască practicul model 1310, de care încă se trăgea la Mioveni. Nu știu ce au cerut cehii pentru Fabia dar pe designerii Logan a fost mare presiune din multe părți, iar primul model a fost un compromis. Mie mi se pare c-au renunțat prea ușor la Solenza, iar Logan a fost modelul principal, care a înlocuit 1310, Sandero venind prea târziu și degeaba, cel puțin în România nefiind cerere suficientă pentru acest Logan fără portbagaj.
    Skoda Fabia împlinește 25 de ani de la debut
  • Dacă tot insiști să scoți pe bandă rulantă mesaje la orice articol măcar fă un minim efort și documentează-te un pic, să fie credibile și aproape de realitate. Skoda e Dacia cehilor, și e din 94 a VW. Skoda Felicia e corespondentul Dacia Nova / SuperNova, e rezultatul dorinței de aducere la zi din partea locală. În ciuda eforturilor, diferențele Felicia - Fabia și Nova - Logan arată ecartul dintre ce putea industria locală și nivelul marilor producători. Pentru mulți care n-au înțeles acest lucru încă sunt valabile glumele despre daciile vechi, colportate și de unii mai tineri dar la fel de ignoranți. E adevărat, Skoda are și istorie pre-comunistă, dar are motive să sărbătorească Fabia, primul model prin care a ieșit la lumină (din nou).
    Skoda Fabia împlinește 25 de ani de la debut
  • Trollul curajos n-a aflat că Pinocchio acum vorbește doar de autonomia fiarelor de călcat electrice. Adică de unde li se face plinul în 8 ore până unde iau foc și ard 3 zile fără să poată fi stinse. https://www.automarket.ro/stiri/volkswagen-golf-20-tdi-stabileste-un-record-de-consum-in-sua-289-litri-64077.html
    Producția lui Fiat 500e, oprită din cauza cererii scăzute
Pagina
12345...161718...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău