• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kap

  • Membru din 28.11.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 860 in total
  • Merci. Sunt chestii de bun simț pe care au ajuns să le cunoască cei care au făcut destui km și s-au lovit de ele. De-asta sunt cârcotaș, aș fi vrut să văd mai multe materiale cu informații practice și cu sfaturi care să îndrume. Articolul e bun dar e strict cu ceea ce au vrut să sublinieze cei ce-și fac reclamă, altfel era întregit și cu alte observații foarte utile.
    (P) Cum frânăm corect pe timp de ploaie
  • Așa de mult le pasă celor de la Textar de clienții lor că se concentrează DOAR pe sistemul de frânare. Omit să spună că bruscarea ORICĂREI comenzi asupra roților poate duce la pierderea controlului în caz de aderență scăzută. Virajele în scurt, accelerațiile forțate sau decelerarea bruscă (că doar de asta spun ei, se lipește de ce vor să vândă), toate pot provoca derapaje. Bine că ne concentrăm pe compoziția lichidului de frână, aș zice că-n afara nivelului în vas mai mult afectează aderența starea anvelopelor.
    (P) Cum frânăm corect pe timp de ploaie
  • Adică dictatorul era șef de stat iar președintele nu, admirator anonim de despoți sângeroși? Mă mir că nu l-ai pus în listă și pe Adolf, sau vrei să ne sugerezi că soarele vine de la est? Voi ăștia care băliți la demenți ucigași și admirați un impostor care vă recită clișee regurgitate ar trebui să puteți alege doar desertul de după pastile, pare că nu puteți discerne de ce e de mii de ori de preferat un om bine intenționat și fără secrete, chiar dacă nepregătit acum. Hai, mâna dreaptă sus, a venit asistenta să vă ia tensiunea!
    Vânzările de mașini noi în România au scăzut în noiembrie. Toyota și Hyundai, pe podium
  • Firma lucrează pentru profit, dacă ei pot da salarii mai mici le dau, că nu fac opere de caritate. Sincer nu știu exact părerile craiovenilor angajați la Ford, dar din ce știu oamenii de la Mioveni în general nu sunt nemulțumiți, chiar dacă uneori sindicatele se mai agită politic. Spre binele localnicilor, le urez succes la vânzări și cu Puma și celor de la Dacia, iar oamenilor să nu creadă minciuni sforăitoare.
    PREMIERĂ: Am văzut pe viu noul Ford Puma electric, produs la Craiova: 5 lucruri esențiale
  • Da, sunt convins că-i forțează cineva să lucreze acolo. Care e alternativa, firmele de casă cu care se fac șmenurile primăriței școlite la PRM? Mânie că lucrează tot la ei în oraș la un producător stabil și renumit, cu standarde de calitate internaționale? Păi ce să mai vorbim atunci de cei care fac naveta de la Câmpulung și trec prin fața platformei ARO în drum către Mioveni? Nu e bine că Renault a păstrat marca dacilor liberi și ține minim un județ, nu e bine că după Oltcit și Daewoo fabrica din Craiova nu a luat calea ARO. Cine e de vină că ăsta e nivelul salariilor în Bănia care votează roșu din 4 în 4 ani? Renault și Ford sunt de vină că nu se fac alte investiții, că autoritățile locale votate frenetic de cei mai orgolioși români nu reușesc decât gargară și spoieli festive? Ce ne mai mirăm atunci că amărâții plecați să culeagă fructele capitalismului se reped să soarbă inepțiile unui zărghit fabricat de propaganda estică...
    PREMIERĂ: Am văzut pe viu noul Ford Puma electric, produs la Craiova: 5 lucruri esențiale
Pagina
12345...161718...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău