• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kap

  • Membru din 28.11.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 860 in total
  • Râde ciob de oală spartă, ”dă-o-n colo” de treabă, și poate pui toate căciulițele dacă tot le folosești. Dutz a zis foarte bine ce-a zis, la secretul costurilor reduse intră și piesele fiabilizate și puse în comun între modele pentru a reduce diversitățile. Când francezii foloseau componente de la Clio și Megane pentru primul Logan, nu credeau Opel sau Citroen că nivelul exagerat al prețurilor la modelele răspândite îi va obliga la reconsiderarea costurilor și concurarea Dacia.
    Viitorul Citroen C4 ar putea deveni un rival pentru Dacia Duster
  • Ca de obicei dacă le demontezi vreo exagerare despre electrice, apar eZombii cu atacul la persoană, singurul lor ”argument”. Amuzant să vorbească de ”sclav penibil” unul care scrie la comandă și umple de zoaie scepticii care nu se-nchină la minunățiile electrice scumpe dar neputincioase în afara orașelor. PS A X-a dovadă, trollski citește în diagonală, când spui că poate face 1000 km fără reîncărcare nu înseamnă că-i și faci, dar POȚI, nu și cu electroaca. A propos, pe domnul Monenciu, care a făcut probabil spre 700 km până-n Tasos, cu ce calificativ îl gratulezi? ”Ai fi de râs dacă nu ai fi de plâns.”
    Gigant
  • Trebuie să se dea în stambă la orice articol, probabil trollul are target de postări, în care musai să strecoare mici dezinformări sau comparații forțate menite să distorsioneze realitatea. La seria 5 ia prețul maxim cu opționale din articol iar la Tesla X ia echiparea minimă. Dar dacă le luăm invers? Seria 5 Touring pleacă de la 63.300 iar Model X costă și 113.000. Se mai compară, propagandistule? Asta dacă am trece cu vederea diferența de calitate de la interior și toate neajunsurile vădite ale electricei. A, era să uit. Cu 2 tone sau nu, autonomia la consumul obținut de dl. Monenciu bate la acest model pe la 1000 km. Teslăul X de 113.000 de euro ar trebui reîncărcat de minim 2 ori ca să vadă Grecia. X probabil vine de la X ore dormite la reîncărcare.
    Gigant
  • M-am documentat și am dat cu cifre, am scris exact cât kerosen s-a vândut iar el mă ia cu ”tipically” și cu oarece ”recensământ”. Ori n-a citit ori n-a înțeles lucruri simple, caz în care e analfabetul analfabeților. În ambele cazuri trollul e troll, care troll dă cu mult noroi în multe comentarii și musai să aibă ultimul cuvânt chit că bate câmpii mai rău ca ciobanul. N-o să mai răspund altceva aici, datele de pe site-urile citate ar trebui să lămurească pe cei ce vor și mai ales POT înțelege.
    STUDIU: Electrificarea ar putea duce la pierderea a 186.000 de locuri de muncă până în 2035
  • Recensământ? Păi ai datele de vânzări sus, dacă ai probleme cu priceputul datelor de pe cele două site-uri mai întreabă, că nu e rușine. Nu ți-e rușine să ne trombonești și să fii agresiv, asta s-a văzut a enșpea oară.
    STUDIU: Electrificarea ar putea duce la pierderea a 186.000 de locuri de muncă până în 2035
Pagina
12345...181920...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău