• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kap

  • Membru din 28.11.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 882 in total
  • Unii văd doar baterii peste tot, dar pe calea ferată soluțiile sunt electrificarea liniilor sau utilizarea trenurilor cu hidrogen, abia lansate pentru transport de persoane în Germania: ”Niederbarnimer Eisenbahn Betriebsgesellschaft va opera 7 trenuri cu hidrogen Mireo Plus H pe linia Heidekrautbahn din Berlin-Brandenburg. Aceste trenuri vor economisi 1,1 milioane de litri de motorină pe an și vor reduce emisiile de CO2 cu 3.000 de tone. Hidrogenul produs local va alimenta celulele de combustibil ale trenurilor, iar vaporii de apă vor fi singurul produs secundar emis.” https://mobilitate.eu/trenurile-siemens-hidrogen-serviciu/
    BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
  • Deci 10% e exagerare. Dar ”emisii 0” este adevărul adevărat, chiar dacă arsul combustibililor fosili a sărit de 50% în multe țări europene. Combustibilii alternativi (sintetici, bio sau combinații) au capacitatea de a da fatala electricelor. A doua oară în istorie.
    BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
  • Priza de 11kW, mi-a scăpat mai sus.
    STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
  • Cât costă o electrică având baterie utilă de 80 kWh? Cât durează încărcarea la o priză care să ”aibe” capacitate măcar 11 kWh? Foarte economic și convenabil, ce să zic...până una alta minciunile presară propaganda electrică, precum droaia de asteriscuri din ofertele la credite...
    STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
  • Rapide câteva sute de metri că altfel preocuparea va fi găsirea unei stații rapide. Economice? Pentru livratorii sau taximetriștii cu panouri pe casă care pot amortiza costul dublu al electricei pe sute bune de mii de km? Care e consumul real al unei electrice la viteze medii de peste 100 km / h, eventual și cu aer condiționat sau căldură pornită? Evaluând performanțele și costurile totale față de o mașină clasică, electrica este căruța poleită.
    STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
Pagina
12345...192021...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău