Trebuie să fie o viață tare tristă prin gunoi la dezmembrări de par amuzante cocălărismele astea despre cea mai ieftină mașină și votatul multiplu cu mâna care n-a obosit, probabil și ultimii doi neuroni au preferat să crape de rușine.
Pentru acuratețe, s-au vândut 143.000 de Sandero în Europa, dacă tot vorbim de locul 1 la vânzări, că global sigur nu e primul.
Tesla Y (prima pe 2023) a ajuns pe locul 8, cu o scădere de 26%.
Fără să generalizez, marca și motorizarea sunt pe placul clientelei selecte de Vitan. Dar ați putea să nu mai folosiți și limbajul de Vitan?
"materialele și finisajele pe care le întâlnești în habitaclu sunt calitative"
Că m-am săturat să vă atrag atenția și cu asta și cu ”tarifele vamale”.
https://www.meditatiilaromana.ro/2022/10/26/adjectivul-calitativ-nu-inseamna-valoros/
Ceva a făcut scurtcircuit, poate e de la cifre, a propos de suferință:
Europa vânzări 2024 Tezla:
Mai 2024: -35,9%
Ianuarie-mai 2024: -13,7%
Electrice mai 2024: -12%
Electrice ianuarie-mai 2024: +2%
Total mai 2024: -3%
Total ianuarie-mai: +4,6%
În ritmul ăsta se duce după Fisker și rămâne Edică șomer la postăceală, poate de acolo crizele.
A explicat PMC la ce se folosește o mașină sport. Cine pricepe nu se leagă de dimensiunile mașinii doar ca să transforme în avantaj rezultatul chinuielii de a înghesui cât mai multe celule de baterie într-un șasiu care ar trebui să fie cât mai compact.
Dar ăsta e nivelul, inepțiile trebuie să inunde orice contestare a fiarelor de călcat cu ”zero emisii”.
Ultimele comentarii
826 in total