Vedeți de ce sunteți trolli? Pentru că explicitați cel mai favorabil caz particular ca și cum ar fi regula generală, cu intenția premeditată de a distorsiona realitatea.
Nu e poezie, e fizică și realitate:
Porsche 911 (2024) Carrera 3.0 - 1520 kg, Alpine A110 (2017) S 1.8 (300 CP) - 1140 kg (asta poezie!), Toyota Supra V 3.0 (382 CP) - 1542 kg, Mitsubishi Lancer Evolution X 2.0 (359 CP) - 1560 kg.
Ce să vezi, Rimac Nevera - 2150 kg iar Tesla S (670 CP) Dual Motor - 2069 kg.
Iar M5 are 2450 kg din cauza hibridizării, vechiul M5 facelift 2020 CS 4.4 V8 (635 CP) xDrive Steptronic avea 1825 kg.
Veniți cu aberații și când vi se atrage atenția că exagerați atacați la persoană și victimizați electricele săracele. Extaziați-vă cât vreți dacă vi le permiteți dar nu le promovați mincinos.
Dan, urmează să vedem cele două modele noi de la Dacia, probabil în decurs de un an. Dacă la Bigster nu cred că vom avea parte de surprize, cred că majoritatea suntem curioși cum vor poziționa celălalt model compact, noutate absolută la Dacia, care sper că va avea versiune break și va concura Octavia, mai ales că Lodgy nu avea cifre chiar rele de vânzări.
Ai nimerit-o doar că-s oblici, se pare că motorul HR12 e de proveniență Nissan, va suporta 3 versiuni de hibridizare (mild, full și încărcabil la priză) iar Denis Le Vot zice că va avea și versiune adaptată pentru GPL. Să vedem ce variante produc și echipează la Mioveni în afară de actuala de pe Duster, doar pe benzină.
Excelent subliniat bandido, ți-aș fi dat mai multe plusuri dacă eram ca samsarul frustrat de dacii.
Nu mașinile vechi ar trebui să fie o problemă, i-aduc aminte persoanei care scrie și drept Vali că acum ceva ani, când taxa auto făcea valuri prin comentarii, raportul SH / noi era undeva la 6-7 / 1.
Și prefer oricând să văd pe șosele mașini vechi dar întreținute și conduse cu simț de răspundere decât tigăi premium ”forjate” în ciuda dujmanilor, care au scremut bugetul mândrilor proprietari de n-a rămas decât de niște gume tari sh de iarnă și 50 de lei motorină.
Zilele trecute staționa lângă mine un A4 care-și etala tabla exfoliată și holzșuruburile de mobilă care-i țineau spoilerul prin colțurile lovite.
Ce hiperactivitate propagandistică, limbaj ce se dorește firoscos și care să mimeze experiența în domeniu, toate scrise aici în numele cuiva care se dorește întruchiparea voluminoasă a tribunului și care dorește să-i recupereze și procentele extremiste, dar i-a moștenit doar invectivele și grobianismul.
S-o fi gândit cineva din tagma haurarilor că e rost să deturneze ceva nemulțumiri ale cititorilor conservatori pe care le-a provocat bâlbâiala UE în domeniul auto.
Culmea e să pună cineva comentarii docte în numele cuiva care se erijează în lider dar n-a putut să strunească nici caii de sub capotă, și care după ce rămâne fără permis depășind limita cu 70 km/h, mai insultă și autoritatea!
N-are de ce vorbi despre Renault 5 cineva care nu încape în habitaclu și are permisul suspendat.
Ultimele comentarii
826 in total