• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kap

  • Membru din 28.11.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 882 in total
  • Firma lucrează pentru profit, dacă ei pot da salarii mai mici le dau, că nu fac opere de caritate. Sincer nu știu exact părerile craiovenilor angajați la Ford, dar din ce știu oamenii de la Mioveni în general nu sunt nemulțumiți, chiar dacă uneori sindicatele se mai agită politic. Spre binele localnicilor, le urez succes la vânzări și cu Puma și celor de la Dacia, iar oamenilor să nu creadă minciuni sforăitoare.
    PREMIERĂ: Am văzut pe viu noul Ford Puma electric, produs la Craiova: 5 lucruri esențiale
  • Da, sunt convins că-i forțează cineva să lucreze acolo. Care e alternativa, firmele de casă cu care se fac șmenurile primăriței școlite la PRM? Mânie că lucrează tot la ei în oraș la un producător stabil și renumit, cu standarde de calitate internaționale? Păi ce să mai vorbim atunci de cei care fac naveta de la Câmpulung și trec prin fața platformei ARO în drum către Mioveni? Nu e bine că Renault a păstrat marca dacilor liberi și ține minim un județ, nu e bine că după Oltcit și Daewoo fabrica din Craiova nu a luat calea ARO. Cine e de vină că ăsta e nivelul salariilor în Bănia care votează roșu din 4 în 4 ani? Renault și Ford sunt de vină că nu se fac alte investiții, că autoritățile locale votate frenetic de cei mai orgolioși români nu reușesc decât gargară și spoieli festive? Ce ne mai mirăm atunci că amărâții plecați să culeagă fructele capitalismului se reped să soarbă inepțiile unui zărghit fabricat de propaganda estică...
    PREMIERĂ: Am văzut pe viu noul Ford Puma electric, produs la Craiova: 5 lucruri esențiale
  • Exagerare e să compari Tezla 3 cu VW Arteon. Din păcate nu-l compari nici cu un Peugeot 308 1.2 Hybrid 136 e-DCS6 FWD Automat care e 28.150 euro. Și care ajunge sigur la 700 km autonomie chiar și pe temperaturi extreme la care capotează electricele la sub 50% autonomie. Iar minciună este că ”vânzările [...] cresc peste tot, cu excepția Germaniei.” Vânzări electrice octombrie 2024 față de 2023: Franța -18%, Italia -12,8%, Elveția -20%, Suedia -6,7%. Vreo lună proastă? Păi să vedem pe tot anul, mincinosule: Europa -1,7% (din care Germania -26,6%, Suedia -17,7%, Irlanda -25,4%). Cum spune cineva ceva de bun simț care nu elogiază electroacele, hop și trollul să pretindă că n-ai nevoie de stații rapide. Dacă toată ziua tragi de colete în jurul orașului n-ai nevoie probabil...
    Porsche va dezvolta motoare termice noi pentru modele electrice
  • Bubuie prostia, dar la ăla care n-a citit mai sus că Dacia Sandero e prima în Europa. Sandero a fost proiectat de Renault lângă Paris și produs pentru prima dată în Brazilia, apoi și-n alte fabrici din România, Maroc, Africa de Sud sau Columbia. Marocanul local cunoscător care are preferințe premium simte nevoia să scuipe o sămânță și despre dacii, că el se simte superior în coaja lui poleită ranforsată de chit.
    Dacia Sandero rămâne cea mai vândută mașină în Europa, în ultimele 10 luni
  • Dan, Edică cel viteaz comitea frecvent agramatisme când era provocat. De genul celui de mai sus: ”sunteți inteligenți, trimite-ți CV-urile”. Altă asemănare că de multe ori refulează în multe semne la sfârșit...
    Jaguar va debuta o nouă identitate de brand
Pagina
12345...212223...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău