Păi uite aici niște muzee. Gratis, în timp ce Toyota e nr.1.
https://qz.com/tesla-unsold-cars-abandoned-mall-parking-lots-storage-1851473616
https://www.dw.com/en/european-ports-swamped-with-cars-amid-china-ev-offensive/a-68912413
Eu cred că băieții ăștia arată direcția corectă, nu păcăliciul ăla cu nume de insectă care încearcă să manipuleze bursele.
Nu degeaba piața se orientează pe hibridele pe care ei le promovează de peste 20 de ani, acum că frenezia electricelor se dezumflă.
200 Nm și 130 de cai asistați de cele două motoare electrice ar trebui să fie suficienți chiar Și pentru un Arkana mai obez.
Ce accente și pe propaganda asta, să ajungă id...olatrii utili ai Moscovei să vorbească despre arme doar să se bage în seamă și pe un site auto...
Norme de poluare stricte, norme de siguranță diferite, dotări obligatorii de inclus, asigurarea asistenței post vânzare...
Câți din cei care plâng acum de prețurile mașinilor au aplaudat hotărârile de introducere obligatorie pe toate vehiculele din UE de sisteme avansate de frânare de urgenţă; sisteme de urgenţă de păstrare a benzii de circulaţie; zone extinse de protecţie a capului în cazul unui impact, care pot atenua leziunile provocate de coliziuni cu utilizatorii vulnerabili ai drumurilor, precum pietonii şi bicicliştii. Plus alte sisteme care de care mai complex, cu utilitate de multe ori îndoielnică sau cel mult restrânsă.
DS, pentru cine e greu să screamă un pseudonim, cititul a mai mult de câteva cuvinte doare.
Probabil mâine i-e rușine și de hlizeala anonimă de azi. De înțeles ce înseamnă să fii protejat de legislația europeană în comparație cu necunoscutele din alte țări, deja e prea mult pentru ei. Li s-a oprit ceasul la cât costă Dongfeng Fengxing T1, în rest e prea mult de procesat.
Ultimele comentarii
826 in total