• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kap

  • Membru din 28.11.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 882 in total
  • M-am documentat și am dat cu cifre, am scris exact cât kerosen s-a vândut iar el mă ia cu ”tipically” și cu oarece ”recensământ”. Ori n-a citit ori n-a înțeles lucruri simple, caz în care e analfabetul analfabeților. În ambele cazuri trollul e troll, care troll dă cu mult noroi în multe comentarii și musai să aibă ultimul cuvânt chit că bate câmpii mai rău ca ciobanul. N-o să mai răspund altceva aici, datele de pe site-urile citate ar trebui să lămurească pe cei ce vor și mai ales POT înțelege.
    STUDIU: Electrificarea ar putea duce la pierderea a 186.000 de locuri de muncă până în 2035
  • Recensământ? Păi ai datele de vânzări sus, dacă ai probleme cu priceputul datelor de pe cele două site-uri mai întreabă, că nu e rușine. Nu ți-e rușine să ne trombonești și să fii agresiv, asta s-a văzut a enșpea oară.
    STUDIU: Electrificarea ar putea duce la pierderea a 186.000 de locuri de muncă până în 2035
  • Da, inteligent autoexilat. Pare din cifre că heating oil e kerosen ȘI păcură (red diesel): Home heating oil is a blanket term for the two heating oils used in domestic settings: kerosene and gas oil. https://www.nationwidefuels.co.uk/faq/heating-oil-faq/#whats_the_difference_between_iho_and_home_heating_oil vânzări kerosen iarnă 2022-2023 - 2,9 MTOE vânzări păcură iarnă 2022-2023 - 4,4 MTOE https://fueloilnews.co.uk/2023/07/industry-data-the-latest-update-from-the-ukifda-databank/ Deci nu numai că NU e doar kerosen, ci s-a vândut chiar mai multă păcură. Deci echivalentul a 4,4 milioane de petrol (pentru romglezi petrol brut, adică țiței nu benzină) arse de englezi într-un an, pe lângă kerosen, numai la încălzire. În timp ce fac pe ecologiștii crescând congestia cu troacele electrice.
    STUDIU: Electrificarea ar putea duce la pierderea a 186.000 de locuri de muncă până în 2035
  • Iar clișeele cele mai convenabile, de Uberist sau livrator. Primele 4 exemple găsite rapid: Dacia Logan GPL sub 15.000. Fiat Tipo sedan diesel 130CP sub 18.000. Skoda Scala TSI 115CP sub 20.000. Citroen C4 sub 22.000. Cu utilizatori care nu au posibilitatea să încarce acasă, nici o ”bijuterie” tehnologică având inovatorul motor electric de secol XIV, luată ”chilipir” la minim 35-40.000 n-are nici cea mai mică șansă măcar să se apropie de amortizare, dar să fie competitivă. Repet, pentru utilizatori normali, nu mocangii navetiști cu rata subvenționată la un Zoe încărcat la serviciu sau la Lidl, care n-au nici cea mai mică șansă la un concediu cu asemenea arătare. Evident, segment de masă nu există. Pentru electricele cu baterii.
    STUDIU: Electrificarea ar putea duce la pierderea a 186.000 de locuri de muncă până în 2035
  • Stând strâmb și judecând drept hibridele (cu sau fără încărcare directă a bateriei) par a fi cele mai inovative, încercând să combine avantajele ambelor propulsii: electrică și benzină. Din păcate gradul de sofisticare plus alte mici dezavantaje inerente le duc prețul peste ce pot sau sunt dispuși mulți clienți. Care rămân la variante ”depășite tehnologic”, dar fiabile, ieftine și uneori chiar mai eficiente. Când electricele se vor putea adresa segmentului de masă cu prețuri și performanțe echivalente, atunci vor avea o șansă, până atunci.....vânzări de nișă.
    STUDIU: Electrificarea ar putea duce la pierderea a 186.000 de locuri de muncă până în 2035
Pagina
12345...232425...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău