• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kap

  • Membru din 28.11.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 882 in total
  • Exact ca la Mitsubishi Eclipse, și amintirea zveltă a lui Ford Capri a fost metamorfozată în doar altă omidă mutantă cu baterii, care să-și târâie cele peste 2 tone din reprezentanțe doar ajutată de subvenții sau discounturi generoase. Eu nu știu cum naiba ”denumirea joacă un rol important în tot acest proces de acceptare a unui nou model electric”, mai bine lăsau numele cu rezonanță în pace și-i spuneau oricum acestei ”altămăgăoaiescumpăcudraci”. Asta e mostră din aia de marketing jignitor de-a dreptul, au clienții probleme de ”acceptare”, n-are legătură că le-a ieșit lor chestie cel mult discutabilă care costă cât două Kuga...
    Legendă
  • Nu prea le oferă, cât timp la hibride sunt amestecate și mild-urile adică diferitele forme prin care sunt mascate motorizări în special pe benzină, dar și diesel. Ce e foarte clar e că-n primele 3 trimestre electricele cu baterie și hibridele cu încărcare la priză scad ușor, piața crescând foarte puțin (1%).
    Vânzări mașini noi în Europa: creștere pentru mașinile electrice și hibride, scădere pentru cele termice
  • Electrollski, ce-ai dat tu acolo de la Tezla costă într-adevăr între 1,85 și 2,05. CU ABONAMENT! ”Posesorii de mașini electrice, care nu plătesc un abonament lunar de 65 de lei, vor plăti tarife mai mari – 2.5 lei/kWh.” Iar Tezla are 8 stații de încărcare în România! OPT! Deci la liber e prețul care e și pe piață, 2,5 lei / kWh(https://www.plugshare.com/map/bucure%C8%99ti-rom%C3%A2nia). Eu ți-am mai făcut calculele, văd că insiști să le repet: electric 20 kWh x 2,5 lei = 50 lei / 100 km GPL 8 l x 3,5 lei = 28 lei / 100 km, benzină 7 l x 7 lei = 49 lei / 100 km, motorină 6 l x 7,1 lei = 42,6 lei / 100km Deci cine nu încarcă acasă sau la curent alternativ (caz în care ori face 2 drumuri la stație ori doarme în mașină), iese mai scump și la combustibil, după ce oricum a dat mai mult pe troacă, și cu mama subvenției! Iar la drum lung.....cafele-cafele!
    Volkswagen dorește mai multă susținere politică pentru mașinile electrice
  • Compartimentul motor al Jogger-ului, același de pe Sandero și Logan, nu a fost proiectat să acomodeze 1.33 Tce darămite 1.7 dCi, deci în mod inexorabil nici nu ar putea să le pună fără modificări. Reproiectare la facelift pentru motoare mari? În contextul prețurilor și așa mărite și forțând motoare mici pe Dacia pentru a ține jos media de emisii a grupului, oare care ar fi șansele să vedem motoare mai potente pe Sandero/Logan/Jogger? Zero. Nu cred că nu mai vedem ”accidente” cum au fost Dusterul 1.33 TCe 150 CP sau Lodgy 1.33 TCe 130 CP. Chiar și cu iminenta lansare a modelului compact de la anul.
    Dacia nu a uitat de Logan: "Pariem în continuare pe Logan. Lucrăm la noua generație"
  • Oricine poate constata: Jogger 7 locuri GPL pleacă de sub 19.000 euro Jogger 7 locuri Expression hibrid pleacă de la 25.450 euro Că prețurile mașinilor nu mai sunt prietenoase și au decolat de câțiva ani, sunt multe motive obiective și subiective pe care nu le mai repet, s-au tot expus. Dar în acest context, Dacia RĂMÂNE cea mai accesibilă în ORICE segment activează. Am mai zis, dacă nu e așa, aștept contraoferte de mașini echivalente NOI care să ne lumineze.
    Dacia nu a uitat de Logan: "Pariem în continuare pe Logan. Lucrăm la noua generație"
Pagina
12345...242526...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău