• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kap

  • Membru din 28.11.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 882 in total
  • Foarte corect ce spui, cu un amendament. Există instalații GPL și pentru injecție directă, sau chiar cu injecție lichidă de gaz, pentru premianți. Deci cam pentru orice model pe benzină există opțiunea de a merge mai ieftin decât cu motorină sau kWh.
    Infuzie de putere
  • Exact de-aia sunteți trolli (dac-oți fi mai mult de unul) și nici măcar pasionați de electrice. Nici măcar n-a apucat să spună Honda ceva (”Honda nu a dezvăluit niciun detaliu tehnic despre conceptul Prelude în afara faptului că acesta este electric”) că deja sare baba Omida cu prevestirile negative, că nu are, că e-n urmă, că nu e bună. Așa săriți și la știrile despre hidrogen sau combustibil sintetic, și se pare că la orice trebuie înfierat proletar că ”a marjat împotriva EV”. Ăsta e pur și simplu talibanism împotriva a orice nu e mărul mușcat al electrocasnicelor, ”lumina viitorului” electrocutat și singura cale pentru mobilitate. Și ce formă frumoasă are mașina asta, sper să aibă și un motor adevărat, nu numai bâzâitori electrice.
    OFICIAL: Honda Prelude renaște după 22 de ani. Viitoarea generație va fi electrică
  • Personal încerc să trec peste reticența inițială avută la impunerea unora dintre sisteme ca obligatorii, considerând, cum zici, avantajul general. Însă în continuare pe unele le apreciez exagerate și de natură a urca prețurile mașinilor la niveluri și mai mari, prohibitive uneori. De exemplu: ”For all road vehicles [...]: Intelligent speed assistance, reversing detection with camera or sensors, attention warning in case of driver drowsiness or distraction, [...] cybersecurity.” Cam mult zic eu, plus ambițiile astea exagerate cu normele de poluare, care efectiv omoară modele dacă până acum au dus la renunțarea doar la unele motoare. Aș zice că și măsurile astea, multe utile cum am zis, trebuiau să fie mai moderat aplicate și nu impuse ca obligatorii de-a valma, până la urmă nu poate corecta o mașină cât de bună ce poate greși un șofer. Și sunt câteva lucruri minimale gen atenție la drum, cunoștințe de bază plus o mașină pusă la punct, dacă cineva nu le poate îndeplini mai bine ia trenul, nu trebuie obligați toți ceilalți să aibă X sisteme de asistență să compenseze.
    Șeful Citroen: Dacia nu este rivalul nostru principal
  • Nu Carlos Ghosn, venit după, ci Louis Schweitzer conducea Renault la data preluării Dacia și a susținut ideea ”mașinii de 5000 de euro”. Însă filozofia deja avea 10 ani în cadrul Renault, din 1992 inițiase programul ”design to cost”, ale cărui principii nu au apărut cu Dacia, însă au început să fie aplicate cu primul model proiectat de la 0: Logan. Eficientizarea procesului de producție pentru reducerea costurilor, utilizarea de piese și subansabluri existente deja fiabilizate (carry over) și poate adaptările binevenite solicitate de partea română sunt parte din rețeta mărcii de acum (vorbind de modele cu proiectare și producție pe aici, Spring e un Dongfeng comandat în China). Strategia Dacia este de a vinde mașini spațioase și fiabile la un preț cât mai accesibil. Că unii se împiedică doar de interiorul mai spartan sau de materialele ieftine nu este decât cârcoteală de clienți neinformați. Cine se documentează și vede diferențele de mii de euro dintre modelele Dacia și cele comparabile ale oricăror concurenți ar trebui să înțeleagă și de ce sunt prețurile unde sunt, până la urmă Renault e societate pe acțiuni, nu societate de binefacere, chit că statul francez are ceva acțiuni pe acolo. Mai degrabă înjurați UE pentru nivelul general al prețurilor mașinilor, multe dotări obligatorii sau standarde excesive impuse de multe ori exagerat apasă greu pe tarife.
    Șeful Citroen: Dacia nu este rivalul nostru principal
  • Dl. Monenciu, dacă tot nu citiți comentariile (și mă puneți să mă repet), îmi răspundeți și mie la o-ntrebare retorică? Este englezul, elvețianul sau norvegianul european sau nu? Că văd că iar ați dat copy-paste la datele ce privesc Uniunea Europeană dar în articol faceți referire la Europa și europeni. Așa că dați vă rog scroll la comunicatul ACEA până la pagina 7 și citați vă rog cifrele corecte. Sau referiți-vă doar la blocul comunitar altfel. Tesla.....scădere de 19,2 % pe septembrie....o fi luat foc vreun vapor sau încep să se termine banii de subvenții?
    Ce mașini au înmatriculat europenii în primele 9 luni din 2023: Volkswagen, lider, Dacia pe 9
Pagina
12345...464748...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău