Foarte corect ce spui, cu un amendament.
Există instalații GPL și pentru injecție directă, sau chiar cu injecție lichidă de gaz, pentru premianți.
Deci cam pentru orice model pe benzină există opțiunea de a merge mai ieftin decât cu motorină sau kWh.
Exact de-aia sunteți trolli (dac-oți fi mai mult de unul) și nici măcar pasionați de electrice.
Nici măcar n-a apucat să spună Honda ceva (”Honda nu a dezvăluit niciun detaliu tehnic despre conceptul Prelude în afara faptului că acesta este electric”) că deja sare baba Omida cu prevestirile negative, că nu are, că e-n urmă, că nu e bună.
Așa săriți și la știrile despre hidrogen sau combustibil sintetic, și se pare că la orice trebuie înfierat proletar că ”a marjat împotriva EV”.
Ăsta e pur și simplu talibanism împotriva a orice nu e mărul mușcat al electrocasnicelor, ”lumina viitorului” electrocutat și singura cale pentru mobilitate.
Și ce formă frumoasă are mașina asta, sper să aibă și un motor adevărat, nu numai bâzâitori electrice.
Personal încerc să trec peste reticența inițială avută la impunerea unora dintre sisteme ca obligatorii, considerând, cum zici, avantajul general.
Însă în continuare pe unele le apreciez exagerate și de natură a urca prețurile mașinilor la niveluri și mai mari, prohibitive uneori.
De exemplu: ”For all road vehicles [...]: Intelligent speed assistance, reversing detection with camera or sensors, attention warning in case of driver drowsiness or distraction, [...] cybersecurity.”
Cam mult zic eu, plus ambițiile astea exagerate cu normele de poluare, care efectiv omoară modele dacă până acum au dus la renunțarea doar la unele motoare.
Aș zice că și măsurile astea, multe utile cum am zis, trebuiau să fie mai moderat aplicate și nu impuse ca obligatorii de-a valma, până la urmă nu poate corecta o mașină cât de bună ce poate greși un șofer.
Și sunt câteva lucruri minimale gen atenție la drum, cunoștințe de bază plus o mașină pusă la punct, dacă cineva nu le poate îndeplini mai bine ia trenul, nu trebuie obligați toți ceilalți să aibă X sisteme de asistență să compenseze.
Nu Carlos Ghosn, venit după, ci Louis Schweitzer conducea Renault la data preluării Dacia și a susținut ideea ”mașinii de 5000 de euro”. Însă filozofia deja avea 10 ani în cadrul Renault, din 1992 inițiase programul ”design to cost”, ale cărui principii nu au apărut cu Dacia, însă au început să fie aplicate cu primul model proiectat de la 0: Logan.
Eficientizarea procesului de producție pentru reducerea costurilor, utilizarea de piese și subansabluri existente deja fiabilizate (carry over) și poate adaptările binevenite solicitate de partea română sunt parte din rețeta mărcii de acum (vorbind de modele cu proiectare și producție pe aici, Spring e un Dongfeng comandat în China).
Strategia Dacia este de a vinde mașini spațioase și fiabile la un preț cât mai accesibil.
Că unii se împiedică doar de interiorul mai spartan sau de materialele ieftine nu este decât cârcoteală de clienți neinformați. Cine se documentează și vede diferențele de mii de euro dintre modelele Dacia și cele comparabile ale oricăror concurenți ar trebui să înțeleagă și de ce sunt prețurile unde sunt, până la urmă Renault e societate pe acțiuni, nu societate de binefacere, chit că statul francez are ceva acțiuni pe acolo.
Mai degrabă înjurați UE pentru nivelul general al prețurilor mașinilor, multe dotări obligatorii sau standarde excesive impuse de multe ori exagerat apasă greu pe tarife.
Dl. Monenciu, dacă tot nu citiți comentariile (și mă puneți să mă repet), îmi răspundeți și mie la o-ntrebare retorică?
Este englezul, elvețianul sau norvegianul european sau nu? Că văd că iar ați dat copy-paste la datele ce privesc Uniunea Europeană dar în articol faceți referire la Europa și europeni.
Așa că dați vă rog scroll la comunicatul ACEA până la pagina 7 și citați vă rog cifrele corecte.
Sau referiți-vă doar la blocul comunitar altfel.
Tesla.....scădere de 19,2 % pe septembrie....o fi luat foc vreun vapor sau încep să se termine banii de subvenții?
Ultimele comentarii
882 in total