”Război” cu ghilimele, troll rus ordinar?
Bieții sportivi ruși sau bieloruși (se vede cât ții la ei că nici numele nu-l scrii corect).....nu pot concura....ce dramă.....
Poate ar trebui și premiați că sunt cetățeni ai unor state care au în frunte un dement care terorizează de ani buni destule popoare, iar acum măcelăresc pe ”frații ortodocși” cu tot ce au în arsenal și distrug mișelește infrastructură civilă și locuințe fără rost!
Să zică merci că sunt tolerați, ar trebui expulzați dacă nu renunță la cetățenie, să meargă acasă că poate e nevoie de carne de tun pentru alte ”exerciții de eliberare”.... prin Georgia sau chiar închipuita ”republică Transnistreană”.
Dacă am accepta inepția propagandist-putinistă că Ucraina e pseudo-stat, ce am avea de obiectat dacă mâine se trezește mujicul kaghebist că și România e tot un ”stat făcut din bucăți”?
Și dacă noi pretindem sudul Basarabiei înapoi, dăm rușilor nordul Dobrogei, cu care am schimbat județele Cahul, Ismail și Bolgrad după războiul de independență?
Propaganda isterică vine de fapt de la Moscova și se pare că are ecou și prin trompete locale, total ”dezinteresate”. Iar cine plânge de dragul ”bieților ruși” (care ca și noi au conducătorii meritați) să se gândească mai bine la ucrainienii, georgienii și moldovenii care au tot simțit binefacerile tălpii bolșevice.
Prețuri la benzină euro / litru, de alaltăieri (https://www.cargopedia.net/europe-fuel-prices)
Albania 1,599
Austria 1,473
Serbia 1,449
Romania 1,407
Bulgaria 1,274
Poate ne demonstrează vreun inteligent de pe aici legătura dintre prețul global al barilului de petrol, apartenența la UE și prețurile de mai sus.
Cartelul și înțelegerile dintre firmele locale sau corupția din instituțiile românești de reglementare nu le vedem, doar UE e de vină.
Pilele de partid din Consiliul Concurenței, ASF, ANRE sau CA-urile marilor firme căpușate de incompetenți instalați politic, toate au legătură mai devreme sau mai târziu.
Dar asta se întâmplă când lași corupții și incompetenții să vegheze piața concurențială, și vedem efectele la combustibil, asigurări, gaze, electricitate.
Nu cred că această limitare temporară a accizei va rezolva mare lucru, exact ca măsurile scremute luate pe piața energiei.
Ăsta cu exagerările, poți să le ții pentru tine, știm cât valorează.
Toate electrocarele folosesc doar curent din ”solar” (da, dacă ai casă, panouri, baterie de stocare sau ai lăsat mașina ziua anterioară la-ncărcat și a fost soare, în plus față de mizilicul de 200.000 presupus pentru toate acestea).
Pentru astfel de minciuni primești ce meriți, sau că faci cei 279 de km (ruta cea mai scurtă) dintre București și Sibiu cu 255 km autonomie ai bateriei mari încărcată 100% și potrivit estimărilor unor voluntari, nu?
La steluță scrie ”estimated value. Average energy consumption and range based on moderate drive style and climate. Real-life values may differ significantly”.
Eu nu m-aș încumeta nici către Constanța (225 km pe A2) cu autonomie presupusă de 255 km.
Dacă pui copii sau bagaje pe lângă cele două persoane, aer condiționat și mai bate și vântul din față.....sigur ajungi?
Se vede clar la ce mod exagerat și pur teoretic pui problema de vreme ce nu te gândești că un accident în față de ocolit, o deviere de la traseu neașteptată sau o greșeală a Wa(r)ze ori o neatenție pe traseu te pot costa câțiva km în plus și rămâi pe câmp cu troaca descărcată.
Și nu, nu te poți duce cu bidonul să aduci câțiva kWh.
Începe să mi se zbârlească părul pe mâini de la frecvența crescută a pseudo argumentului ”mașină de oraș”.
Mașină de oraș poate fi Sandero, Fiesta, Clio, Fabia sau Corsa, care se adresează celor ce-o folosesc preponderent urban ȘI E ADAPTATĂ prin dimensiuni și consum la asta.
Aș fi acceptat pe lista asta și K-ZE / Spring-ul, Up sau Citigo.
Dar să ai pretenția că este normal să dai peste 30.000 pe o compactă umflată să semene a SUV și s-o consideri ”mașină de oraș” e cel puțin hilar.
Este o mare ipocrizie să le denumiți ”mașini de oraș” doar pentru că au mobilitate atât de redusă.
Și este un afront adus ”ecologiei” (de care fanii electricelor fac atâta bravadă) ușurința cu care e sugerată posesia mai multor mașini (de oraș, de concediu sau poate de plimbare ”sport”) doar ca să-i găsească un scop și inutilei cu baterii.
Poluarea și aglomerația urbană se combat cu transport public și soluții alternative mașinilor, nu cu SUV-oaie grele și scumpe deținute ÎN PLUS față de mașina de ieșit din oraș.
Ultimele comentarii
884 in total