Dacă tăceai filozof rămâneai.
Sunt prea mulți români care au variante de a face naveta dar aleg mașina personală.
Și fix frenezia de a recomanda electricele ca fiind mașini de oraș nu face altceva decât să sufoce orașele cu și mai mulți comozi care ignoră transportul public sau alternativ și congestionează traficul și mai rău.
Sunt recomandate în orașe, pentru că la drum lung electricele își arată rapid inutilitatea.
Și-atunci nu e o mare ipocrizie să ni se recomande doct să călărim inconștient mașini cu ”emisii zero” prin oraș? Iar prin sutele de electroace personale să se aglomereze și mai mult orașele, în acest fel ținând și mai mult pornite atâtea motoare de autobuze, camioane, dube sau mașini de livrat? Asta nemaivorbind de poluare fonică (mai mică dar existentă), poluare prin particulele antrenate sau spațiul de parcare suplimentar ocupat (pentru că în afara câtorva pasionați, nu cred că are nimeni electrică altfel decât ca mașină secundară).
Asta e culmea troll-atului: postăcește la greu la fiecare articol despre infrastructură, turuie minciuni fără să citească articolele și apoi se miră când cititorii îi dau probabil ce merită.
Și dă vina pe cine îndrăznește să-i ignore radio șanțul, inclusiv pentru minusuri.
Evident plusurile grămadă nu și le pune la îndoială, hoțul strigă hoții.
Am și zis, m-am referit la un principiu, nu am atacat vreo postăceală, cu asta se ocupă alții mai des.
Corect ar fi să nu discutăm discuții considerând doar bula proprie, ci toate situațiile.
Nici măcar în orașe nu sunt respectate și întreținute căile pietonale, darămite în rural.
”Pietonii nu circula in mod normal pe partea carosabila”..... ce aberație, păi asta se întâmplă frecvent pe străduțele copleșite de mașini care invadează trotuarele, prin sate ce să mai vorbim...
Pe principiul "poate produce accidente" nu mai bine obligăm și pietonii să-și facă RCA?
La câte cazuri de accidente pot fi considerate ca având la origine pietoni neatenți, se poate ajunge și la aberația asta.
Nu e menționat dar am impresia că sunt vizate vehiculele electrice de la o anumită putere în sus, iar aici iar se face furtună într-un pahar acidulat...
Modelele cele mai scumpe se fac la Mioveni (Jogger - MCV și Duster).
Nu știu dacă cifrele de vânzări îi vor obliga să adapteze și linia de la Tanger.
Dar ar fi frumos să impună mărirea capacității la noi.
Ultimele comentarii
884 in total