• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kap

  • Membru din 28.11.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 884 in total
  • Dacă tăceai filozof rămâneai. Sunt prea mulți români care au variante de a face naveta dar aleg mașina personală. Și fix frenezia de a recomanda electricele ca fiind mașini de oraș nu face altceva decât să sufoce orașele cu și mai mulți comozi care ignoră transportul public sau alternativ și congestionează traficul și mai rău. Sunt recomandate în orașe, pentru că la drum lung electricele își arată rapid inutilitatea. Și-atunci nu e o mare ipocrizie să ni se recomande doct să călărim inconștient mașini cu ”emisii zero” prin oraș? Iar prin sutele de electroace personale să se aglomereze și mai mult orașele, în acest fel ținând și mai mult pornite atâtea motoare de autobuze, camioane, dube sau mașini de livrat? Asta nemaivorbind de poluare fonică (mai mică dar existentă), poluare prin particulele antrenate sau spațiul de parcare suplimentar ocupat (pentru că în afara câtorva pasionați, nu cred că are nimeni electrică altfel decât ca mașină secundară).
    STUDIU: TomTom susține că Bucureștiul este cea mai aglomerată capitală din Uniunea Europeană
  • Asta e culmea troll-atului: postăcește la greu la fiecare articol despre infrastructură, turuie minciuni fără să citească articolele și apoi se miră când cititorii îi dau probabil ce merită. Și dă vina pe cine îndrăznește să-i ignore radio șanțul, inclusiv pentru minusuri. Evident plusurile grămadă nu și le pune la îndoială, hoțul strigă hoții.
    VIDEO: Stadiul lucrărilor de la pasajul din Domnești. Ar putea fi deschis traficului la final de 2022
  • Am și zis, m-am referit la un principiu, nu am atacat vreo postăceală, cu asta se ocupă alții mai des. Corect ar fi să nu discutăm discuții considerând doar bula proprie, ci toate situațiile. Nici măcar în orașe nu sunt respectate și întreținute căile pietonale, darămite în rural. ”Pietonii nu circula in mod normal pe partea carosabila”..... ce aberație, păi asta se întâmplă frecvent pe străduțele copleșite de mașini care invadează trotuarele, prin sate ce să mai vorbim...
    Proprietarii de trotinete electrice vor avea nevoie de polițe de asigurare, din 2023
  • Pe principiul "poate produce accidente" nu mai bine obligăm și pietonii să-și facă RCA? La câte cazuri de accidente pot fi considerate ca având la origine pietoni neatenți, se poate ajunge și la aberația asta. Nu e menționat dar am impresia că sunt vizate vehiculele electrice de la o anumită putere în sus, iar aici iar se face furtună într-un pahar acidulat...
    Proprietarii de trotinete electrice vor avea nevoie de polițe de asigurare, din 2023
  • Modelele cele mai scumpe se fac la Mioveni (Jogger - MCV și Duster). Nu știu dacă cifrele de vânzări îi vor obliga să adapteze și linia de la Tanger. Dar ar fi frumos să impună mărirea capacității la noi.
    Cocktail
Pagina
12345...808182...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău