Care evoluție, necuvântătoarelor, întoarcerea la începutul secolului trecut, când electricele ajunseseră în State la o treime din parcul auto?
Singura diferență pare că este subvenția pentru baterie de acum, iar fără restricțiile aberante electricele și-ar lua aceeași scatoalcă pe care au încasat-o atunci de la Ford Model T, care le-a trimis la muzeu.
Evoluție și progres înseamnă transport în siguranță inclusiv peste 140 km/h, cu timpi de imobilizare scăzuți (5 minute pentru un plin), chiar și cu vehicule de 10-20.000 de euro preț real validat de piața liberă.
Măgăoi de zeci de mii de euro subvenționate și care plimbă 2-3 tone prin orașe, care se-ncarcă peste noapte, ăsta da progres.
Sau ”evoluția” electricelor de la ecologie la ipocrizie.
Chiar dacă este acceptabilă și utilă folosirea multiplilor termeni tehnici în articolele automarket în engleză (de multe ori în detrimentul termenilor din limba română), am rugămintea ca măcar gramatica să n-o mutilați cu greșeli rușinoase propagate de la nivelele de jos în sus.
https://www.scientia.ro/homo-humanus/44-dificultati-ale-limbii-romane/8104-romanii-vor-lucruri-mai-calitative-dar-ce-inseamna-calitativ.html
Am greșit, mulțumesc de corectare, la Sandero este nevoie de versiunea Comfort pentru aer și oglinzi: 11.500 pentru SCe 65 sau 12.650 pentru turbo.
Dar deși e suficient de mare, nu e pentru pisiceala că nu e ”finuță sau de fițe” :)
Poate au pus de-o nouă înțelegere, și vor să sugereze că sedanul ar fi ”elegant și premium” iar break-ul ”mașina poporului” de cărat....vedem doar că unii comentatori deja sunt în trend și cu ideile astea :)
Știu că sunt(em) și aici în România destui, dar probabil minoritari în fața altora.
Sunt în asentimentul tău, și eu sunt atent de când au zis că urmează ceva nou după Lodgy, doar că eu o vreau cu GPL, în continuare cea mai economică.
Ultimele comentarii
884 in total