• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kap

  • Membru din 28.11.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 884 in total
  • Care evoluție, necuvântătoarelor, întoarcerea la începutul secolului trecut, când electricele ajunseseră în State la o treime din parcul auto? Singura diferență pare că este subvenția pentru baterie de acum, iar fără restricțiile aberante electricele și-ar lua aceeași scatoalcă pe care au încasat-o atunci de la Ford Model T, care le-a trimis la muzeu. Evoluție și progres înseamnă transport în siguranță inclusiv peste 140 km/h, cu timpi de imobilizare scăzuți (5 minute pentru un plin), chiar și cu vehicule de 10-20.000 de euro preț real validat de piața liberă. Măgăoi de zeci de mii de euro subvenționate și care plimbă 2-3 tone prin orașe, care se-ncarcă peste noapte, ăsta da progres. Sau ”evoluția” electricelor de la ecologie la ipocrizie.
    Vânzările de mașini electrice au depășit mașinile noi cu motoare diesel, în Europa Occidentală, în decembrie
  • Chiar dacă este acceptabilă și utilă folosirea multiplilor termeni tehnici în articolele automarket în engleză (de multe ori în detrimentul termenilor din limba română), am rugămintea ca măcar gramatica să n-o mutilați cu greșeli rușinoase propagate de la nivelele de jos în sus. https://www.scientia.ro/homo-humanus/44-dificultati-ale-limbii-romane/8104-romanii-vor-lucruri-mai-calitative-dar-ce-inseamna-calitativ.html
    Cât este de calitativ noul pick-up electric Rivian RT1
  • Am greșit, mulțumesc de corectare, la Sandero este nevoie de versiunea Comfort pentru aer și oglinzi: 11.500 pentru SCe 65 sau 12.650 pentru turbo. Dar deși e suficient de mare, nu e pentru pisiceala că nu e ”finuță sau de fițe” :)
    Prețuri Toyota Aygo X în România: start de la 14.000 de euro
  • Poate au pus de-o nouă înțelegere, și vor să sugereze că sedanul ar fi ”elegant și premium” iar break-ul ”mașina poporului” de cărat....vedem doar că unii comentatori deja sunt în trend și cu ideile astea :)
    Mercedes-Benz ar vrea să elimine modelele break din portofoliu, până în 2030
  • Știu că sunt(em) și aici în România destui, dar probabil minoritari în fața altora. Sunt în asentimentul tău, și eu sunt atent de când au zis că urmează ceva nou după Lodgy, doar că eu o vreau cu GPL, în continuare cea mai economică.
    Prețuri Toyota Aygo X în România: start de la 14.000 de euro
Pagina
12345...818283...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău