Dacia Jogger Hybrid a intrat în producție la uzina din Mioveni

de Alexandru Monenciu
Miercuri, 25.01.2023
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Producătorul român de automobile anunță că modelul Jogger Hybrid a intrat pe linia de asamblare a uzinei din Mioveni. Primul exemplar, destinat unui client din România, este vopsit în nuanța Gri Schiste.

La începutul lunii ianuarie, Dacia a publicat lista de prețuri pentru modelul Jogger Hybrid, aferentă pieței din România. Începând de la 23.750 de euro, acesta este, potrivit Dacia, cel mai accesibil vehicul de familie cu propulsie hibridă de pe piață.

Acum, noul Jogger Hybrid a intrat în producție la uzina din Mioveni.

Primul exemplar, destinat unui client din România, este vopsit în nuanța exterioară Gri Schiste, cu 7 locuri, și a fost comandat în nivelul de echipare Extreme+.

Așa cum bine știi, sistemul de propulsie al modelului Dacia dezvoltă în total 140 de cai putere și are o autonomie de peste 900 de kilometri, în ciclul mixt WLTP.

Dacia Jogger este produs numai la uzina din Mioveni. Aici au fost asamblate deja circa 80.000 de unități, iar peste 90% au fost exportate, în principal pe piețele Europei Occidentale.

via Dacia

Comentarii (20)

  • Victor
    La aproape 24k pret de pornire fara bonusuri, poate sa ramana acolo pe linia productie...
    44 17
  • Mai pui 1000 de euro si ai Suzuki Vitara in configuratie 4x4. Fara 4x4 cred ca e sigur mai ieftin. Nu mai zic de siguranta pe care o ofera fiecare model. Asta asa la o cautare rapida.
    In concluzie, scumpe pentru ce ofera.
    42 17
  • Fără 7 locuri, fără cutie automată, altă clasă, altă mâncare de pește…
    15 46
  • Un Renault Grand Scenic 1.33 Tce 140cp manual, pleacă de la 30k€. Un alt competitor cu 7 locuri, sub 30k€, nu văd să existe.
    15 44
  • La Suzuki e 100 Euro cutia automată.
    Cutie automată Dacia e cam ca GPL-ul. Ți-o pune producătorul, mai departe e treaba ta cum scapi de ea. :)
    40 19
  • N-are nimeni nevoie de 7 locuri fără spațiu de depozitare. :)
    39 18
  • iohAnus
    rilax, e firma franceza oricum..
    37 14
  • Jogger Stupyd
    Dacia a făcut un eveniment din fabricarea primului Jogger Hybrid fiindcă și ei s-au minunat de faptul că s-a găsit cineva care să comande unul.
    :)
    38 21
  • Catalin
    @idic: Te-as completa: n-are nimeni nevoie de ditamai namila de masina cu spatiu atat de mic la picioare pe randul 2, mai ales ca vorbim de o masina dedicata calatoriilor cu familia. Aici este buba principala a masinii asteia, este compromisul peste care eu nu pot sa trec, pacat de sistemul ala hibrid si de restul avantajelor pe care masina le ofera (garda la sol linistitoare, portbagaj urias, confort general bun, scaune incredibil de bune pentru o Dacia).

    Si aici o sa detaliez putin, cu referire la ce spunea @Moldovean si @Bandidos la testul cu Opel Astra.

    @Moldovean: Opel Astra J e o masina tare faina, sa o stapanesti sanatos. Pentru ca am calatorit intr-una la un drum relativ lung si m-am simtit bine in ea, m-am uitat si eu cu interes la una inainte sa fac greseala de a-mi lua un Ford Focus 3, dar na, ala a fost mai ieftin si atata mi-am permis la acel moment. Zici ca Opelul Astra J nu are suficient loc in spate, inseamna ca n-ai vazut Fordul, ala n-are loc nicaieri, e inghesuit ca dracu, iar eu la 72 kg si 1,71 inaltime sunt relativ scund, unul ca tine clar n-ar incapea. Spatiul pe bancheta e de-a dreptul meschin, sa scoti sau sa bagi un scaun de copil acolo, sa il ancorezi in isofixuri si sa asezi si copilul este o tortura, ma treceau toate apele si imi injuram in barba de fiecare data. Si ca sa fie si mai rau, usile au deschiderea mult prea ingusta si cand intri sau iesi trebuie sa te freci pe langa stalpul C, unde fie te lovesti la cap in timp ce cu hainele stergi praful de pe masina, fie intri atingand cu piciorul usa sau bancheta, ceea ce e extrem de frustrant mai ales cand afara ploua sau e umezeala, fiindca toata mizeria de pe pantofi se insira fie pe usa, fie pe textilul ala de la bancheta. Pentru a masca cumva problema, au decupat coltul banchetei, dar tot le-a iesit prost: pulpa piciorului dinspre usa se va sprijini pe mai putin material, il va turti sub greutate si automat va sta mai jos decat celalat picior, disconfortul instalandu-se rapid. In fata e la fel de rau, eu mai mereu cand ieseam loveam cu genunchiul rotita de lumini din stanga volanului si mereu aprindeam farurile. Macar daca spatiul e mic, poate or fi scaunele bune...nici vorba, sunt facute din cel mai ordinar burete, sustinerea spatelui este ca si inexistenta, iar dupa vreo ora de mers incep durerile de spate. Astea sunt doar o parte dintre problemele pe care nu le-am vazut din prima zi, le-am sesizat in timp, prin utilizare efectiva, dar macar acum am invatat la ce sa fiu atent la urmatoarea masina. Si e aiurea pentru ca am mers si in masini de clasa mica si chiar mini (Suzuki Ignis de pilda) cu spatiu interior si ergonomie categoric mai bune decat ce am avut eu la Focus, care totusi e o compacta!!! Am scapat de el si incerc sa ma reorientez catre o Octavia, zice bine @Bandidos ca Skoda este campionul spatiului si asta cred ca e valabil la orice clasa, am vazut un Superb, iar spatiul oferit e de necrezut.

    Jogger nu are aceste probleme ca l-am analizat de il stiu ca pe poezie, dar spatiul la picioare pe randul 2 este mult prea mic raportat la cat de mare e masina, cu asta au stricat-o definitiv. Stiu si de ce-au facut-o: ca sa le lase si alora de pe randul 3 (la modelele cu 7 locuri) un spatiu cat de cat ok, dar asa e cand incerci sa impaci pe toata lumea, trebuie sa tai de la altii. Pacat, mai bine faceau 5 locuri super spatioase ca aveau de unde si le-ar fi iesit un rival veritabil pentru Skoda. Aaaa si inca ceva la care sa fiti atenti la Jogger: pe pozitia soferului pe mine ma deranjeaza rama superioara a parbrizului care am impresia ca imi vine prea in frunte, e ceva cam ciudat acolo.
    11 37
  • Aceleași comentarii obosite, dar în curând nu doar că le vom vedea prin România, dar se va vinde bine și în restul Europei. Între timp, românii cu aceeași placă. Și, până la urmă, fiecare își cumpără ce vrea. Hai cu minusurile.
    24 43
  • s-a mai discutat aici daca se poate muta bancheta mai in spate la jogger si aparent cica nu. asta oficial.
    neoficial, asa cum s-au montat binemersi scaune de audi a4 pe logan si sandero, se rezolva la baieti cu niste talpi distantiere facute pe comanda la strung, nu e mare filozofie.
    7 31
  • @Catalin

    Te înțeleg, am testat și eu un Ford Focus 3 și nu m-a convins deloc. Ba chiar am avut timp de 6 ani un Mondeo 4. Ăla e super spațios, dar fiabilitatea mediocră spre slabă, iar întreținerea cam scumpă pentru o mașină non-premium. De atunci nici nu mai iau în considerare Ford.

    În clasa compactă la vremea aia, poate doar Golf 7 e mai bun ca Astra J. A fost o mașină reușită, mai puțin spațiul în spate. E loc, eu încap la 1,82 și 87 kg, îmi rămâne puțin loc la genunchi, dar se puteam mai bine având în vedere lungimea de 4,7 m a mașinii.

    Oricum, momentan mașina pe care mi-o doresc e o Skoda Kodiaq. Spațiu enorm, calitate bună, design discret, adică cam ce caută o familie normală.
    11 47
  • @manipulare ptproști
    Moldovean se introduce pe sine sub pseudonimul Cătălin cât să înceapă găsitul de soluții la problemele gunoaielor Dacia, tipic țepari.
    36 13
  • Gunoaie sunt stereotipurile tale de Vitan, sper că nu pentru interese de-acolo îți verși pe-aici lăturile despre Dacia.
    Moldovean, stai liniștit, avalanșa de voturi negative asupra oricărei păreri de bun simț e doar frustrarea patologică a unuia cu multe pseudonime dar fără alte bucurii probabil.

    Cât despre Jogger, vânzările foarte bune în vestul civilizat validează o rețetă practică, în ciuda cârcotelilor manelistice locale.
    9 40
  • Catalin
    @manipulare
    Da Sherlock, asa e, bravo.

    @Moldovean: asta e si impresia mea la Jogger, adica la picioare pe randul 2 ai loc dar cam la limita, se putea mult mai bine avand in vedere ampatamentul si dimensiunile exterioare. Pe verticala in schimb e loc berechet, daca vrei stai si cu palarie fara probleme.
    11 31
  • @cap de gumă
    Oare cum o fi să plătești "puțin" pe o dacie automată și să ți se bulească transmisia la 2 luni după ieșirea din garanție? O vreme conduci ca bunica, deși cam le fel de sprintenă era de nouă.
    Soluția?
    O repari serios, cu mii de euro, și o vinzi la alt prost.
    Cine ar avea nevoie să știe realitatea Dacia? Tu? Pare că informațiile te deranjează direct în venituri.
    28 13
  • @Kap

    Mi-am dat seama, mereu se umple zona de comentarii cu zeci de minusuri suspecte în avalanșă când e vorba de Dacia. Iar legat de pseudonime, ăsta e singurul pe care l-am avut vreodată pe Automarket. Din ianuarie 2015 până în prezent :)
    14 30
  • "Aici au fost asamblate deja circa 80.000 de unități, iar peste 90% au fost exportate, în principal pe piețele Europei Occidentale."
    Restul e CanCan
    Orice reusita pentru ceva produs in Romania ar trebui sa ne bucure.
    16 28
  • Cancanul e la proștii care au dat banul pe gunoi.
    Doar n-o să avem grija lor, aruncă Renault niște salarii penibile în săracii de la producție, exportă profitul fără nicio impozitare și ar trebui să ne facem hora unirii, deși gunoaiele astea au umplut România de cadavre.
    25 12
  • Banditos
    @Catalin

    Am Focus 3 de 10 ani. Sunt putin mai inalt decat tine si ceva mai greu dar scaunul soferului mi se pare o minunatie. Condus 10 ore pe ceas (cu pauza de necesitati ) si am coborat de la volan fresh ca o mimoza (fara gluma). De Focus ca si comportament, feeling, manevrabilitate sunt extrem de multumit. Si confirm, in spate e inghesuit rau. Punctai bine problema scaunului de copil, murdarirea, etc. La fel cu selectroul de lumini dar aici am invatat sa il evit. Chiar la inceputuri am fost oprit pe autostrada de politie din acest motiv. I-am explicat agentului ca ma oprisem cu cativa km in urma pentru ca copilului i se facuse rau si, din greseala, iesind din masina, am atins selectorul. I-am demonstrat, a zambit si mi-a dat drumul fara comentarii.

    @Moldovean am facut asa: 200.000km, schimbat la 150.000: kit distributie, kit ambreiaj, amortizoare fata ("drumurile noastre toate") arcuri fata (mi s-a rupt unul intr-un viraj "ac de par" - prima spira - fara emotii), discuri fata, la 180.000: pompa de vacuum. Ii las pe altii sa traga concluzii. Masina merge ca in prima zi.

    ...urmeaza un Civic
    0 11

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru