• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Ca sa rezum totul fara a fi plictisitor mi-au placut asa: -designul care, desi in partea din spate aminteste oarecum de Golf, per total este unul reusit. Linia laterala si spatele imi plac cel mai mult, Designul partii frontale nu este unul pe gustul meu. -senzatia de spatiu si luminozitate. Desi pare o masina ingusta pe dinafara, interiorul e bine organizat si luminos. Plafonul panoramic este bestial, insa in opinia mea, prea scump. -volanul mic pe care il simti bine in maini, ceasurile deasupra care si ele arata f tare, scaunele cu sustinere laterala buna, mari si confortabile (pana la urma e vorba de o frantuzeasca). In plus materialele placute la atingere, finisajele mai bune si la fel si insonorizarea mai buna sunt clar niste pasi inainte fata de fosta generatie. Aici se vede clar ca Peugeot. -am mers cu 110 km/h maxim si mi s-a parut ca se aseaza mai bine pe asfalt fata de fosta generatie si a disparut acea senzatie de balans si de suspensie moale. Masina mi s-a parut mai rigida. Nu la fel de rigida ca la Golf sau Leon (gropile nu se simt la fel de tare), dar oricum e clar mai rigida fata de fosta generatie. Este undeva la nivelul Octaviei. Cel putin mie asa mi s-a parut. -mi s-a parut f bun pretul. Versiunea de baza este sub 13000 de euro -masina a pierdut considerabil din greutate si asta se simte. Chiar si motorul de 82 CP (pe l-am avut la drive test) se descura fara probleme in oras si accelereaza relativ usor pana pe la 60-70 km, treptele 1, 2 si 3 sunt scurte si favorizeaza reprizele. In oras computerul de bord a arata un consum de 8 l/100 in conditiile in care afara erau 5-6 grade si masina era de drive test. Eu zic ca nu e rau. Minusuri: -ceva probleme de ergonomie: s-a pierdut ceva spatiu care putea fi f util folosit in zona celor catorva butoane de pe bord. -portbagajul care desi este f mare, e cam nepractic pentru ca este adanc. iar daca vei avea nevoie sa cari obiecte ceva mai mari tot va fi nevoie sa rabatezi bancheta. -cutia de viteze agata in trapta a treia (!). Masina avea cam 1500 de km si era de drive test. Totusi eu nu cred ca poate fi o scuza la acesti nr de km. -touch screenul are ceva intarziere in raspunderea la comenzi. Aici nu stiu daca mi s-a parut mie sau chiar asa este. Cel de pe Golf 7 mi s-a parut ca raspunde aproape instant. La 308 delay-ul este si de o secunda. Una peste alta este clar un pas inaite fata fostul 308 si un concurent puternic in clasa compacta. Pe de alta parte cred ca si problemele cu banii i-au facut pe cei de la Peugeot sa se apuce serios de treaba. Si se pare ca a iesit i masina buna. Sa speram ca si fiabilitatea a fost imbunatatita. Na, ca tot mai intins. Scuze!
    Peugeot 308 reuşeşte vânzări peste aşteptări: 60.000 de comenzi într-o jumătate de an
  • @Mog, si cu toate astea se vand masini noi in Romania de la Logan pana la Seria 7 si A8. Acum ca nu se vand la fel de multe ca in tarile din vestul Europei e firesc si in acelasi timp si de la sine inteles. Daca tinem cont ca pentru un neamt 1500 de euro este un salariu bunicel iar in Romania 2000 de lei este un salariu bun(adica nici 500 de euro), eu cred ca avem vanzari de masini noi acceptabile pentru actuala putere de cumparare din Romania. Pe de alta parte daca tu nu ai cunoscuti care nu si-ar cumpara o masina noua in aceasta perioada eu am 2 colegi de serviciu care isi cauta o masina. Si propo, nu este chiar atat de simplu pe cat ai crede. Analize, calcule, statistici, lui ii place o masina, consoarta nu o suporta, ei ii place sedan, el vrea un break pentru ca e si bebele, el se uita la toate, ea la nemtesti si frantuzesti... e un haos uneori foarte amuzant, crede-ma. :)) Cat despre stire, ma bucur pentru cei de la Peugeot. 308 imi place. Am facut drive test saptamana asta cu el si cu ceva exceptii mi se pare o masina reusita.
    Peugeot 308 reuşeşte vânzări peste aşteptări: 60.000 de comenzi într-o jumătate de an
  • Nu am nimic cu masinile spuse de tine, mog. Dar vezi tu, cumpara-ti tu i40 sau Optima si vinde-o dupa 4-5 ani. Pe langa faptul ca o vei tine la vanzare mai mult timp cred ca esti constient si ca vei pierde vreo 2000 de euro. pentru ca skoda are o valoare la revanzare (mult) mai buna. in plus mai analizeaza finisajele, ergonomia, tinuta de drum, insonorizarea, gama de motoare, costurile de intretinere, pretul optionalelor etc si vezi ce iti da. Mie actuala octavia mi se pare urata cu spume. dar dpdv tehnic este una din cele mai bune masini din clasa ei. indiferent ce vor spune unii. atata timp cat per total proprietarii sunt (foarte) multumiti, atat timp cat in privinta fiabilitatii sta bine si atata timp cat si in testele comparative termina pe locurile fruntase, indiferent ca acea publicatie este nemteasca, frantuzeasca sau englezeasca, ce poate sa dovedeasca asta? incercand sa vorbim la modul impartial si lasand la o parte afinitatea romanilor pentru masinile nemtesti, inainte sa aruncati cu bolovani, mai intai CONDUCETI, CITITI, ANALIZATI, CALCULAT SI CONCLUZIONATI OBIECTIV. prea putini fac asa ceva si prea destepti se dau. PS: scuze pentru greselile din mesaj. scriu de pe un jaf de calculator.
    PUBLICUL A ALES: Skoda Octavia şi Audi A8 facelift sunt marii câştigători în AUTOVOT 2014
  • Dupa 14 ani! La naiba cu butonul Edit!
    OFICIAL: Peugeot 308 este Maşina Anului în Europa 2014
  • Un premiu meritat, dupa 13 ani. Ce fac problemele uneori! Te intaresc. Saptamana asta voi face un drive test. Impresiile de pana acum din cate am citit si am vazut in stanga si in dreapta m-au facut sa ma programez la un test. Felicitari Peugeot! Sper sa spun asta si dupa drive test.
    OFICIAL: Peugeot 308 este Maşina Anului în Europa 2014
Pagina
12345...125126127...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău