• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Cam asa procedeaza toti, nu doar BMW. Cel putin la noi te prostesc in fata. Seful meu are un Mercedes Clasa E acum cateva luni a sesizat un zgomot metalic. A fost cu ea in service, masina fiind in garantie, si i-au spus ca nu are nimic. Masina face (tineti-va bine) un simplu zgomot tehnologic. Adevarul e ca la cata tehnologie are ultimul tip de Clasa E... Oricum sunt foarte multe cazuri cand producatorii nu recunosc ca au gresit. Eu cred ca la toate masinile, indiferent ca e vorba de Logan sau de Clasa S, se greseste. Diferenta consta insa cat de mult se greseste.
    VIDEO: Un om de afaceri şi-a distrus BMW-ul M6 în faţa Salonului Auto de la Frankfurt
  • Costi, zi-ne ceva despre Renault-ul tau. Ce model, ce an, pe unde mergi cu el... si eu am prieteni cu Renault si parerile sunt foarte diferite, insa nici chiar asa cum spui tu. Sincer nu prea imi vine sa cred ca schimbarea distributiei se face la 4 ani sau 60000 si costa atat, cel putin tu esti primul pe care il aud. Eu am schimbat distributia la un mecanic pe care il stiu de multi ani si m-a costat cam 800 de lei cu tot cu manopera. Cei de la Porsche Bucuresti Nord au spus ca imi cereau 1500 de lei si nu acceptau sa vin cu kitul meu (continental). Deci diferentele de pret sunt f mari fata de ce ai spus tu. Sigur este vorba doar de distributie?
    Grefă
  • Pretul este unul de lista. Mai mult ca sigur daca te duci in showroom il iei cu 1000-1500 de euro, dat fiind faptul ca mai mereu sunt promotii. Daca la acest pret mai ai si un tichet + un avans de vreo 2000 de euro sa zicem, ai din start o reducere de vreo 4500 de euro. Parca suna altfel. Cat despre masina, tinand cont de cat ofera si faptul ca o Astra Sedan sau Jetta sunt mai scumpe, plus ca garantia este de cel putin 4 ani... hai, ca nu pare asa rau. Problema ar fi poate la revanzare cand versiunile mai scumpe se devalorieza mai repede (din cate am vazut e o chestie generala). Masina asta ar avea un handicap pentru ca are pe capota un romb argintiu si nu un "W", un oval albastru sau un cerc cu un fulger pe capota. O singura chestie nu mi-a placut la masina asta, faptul ca spatele mi se pare prea ridicat. In rest, ca design mi se pare ca arata bine.
    Grefă
  • Faptul ca este vorba despre o companie care ale legaturi cu industria auto (electrica), are tehnologii foarte avansate si nimeni nu stie de ele si nici de aceasta companie demonstreaza defapt cine face unele tehnologii cu care constructorii auto se lauda ulterior ca fiind premiere mondiale puse la puct de ei. Defapt constructorii auto in unele cazuri le cumpara cu drept deplin aspura lor pe bani grei. Si oricum asta nu e o noutate, spionaj industrial in acest domeniu se practica de foarte mult timp. Acum 3-4 ani imi amintesc ca Renault a avut probleme cu niste angajati care ar fi "dat din casa" la chinezi, informatii despre tehnologiile automobilelor electrice aflate in faza de proiect.
    Francezii de la Bollore acuză BMW de spionaj industrial şi ameninţă cu un proces
  • Ei, lasa ca si concurenta s-a trezit brusc cand a aparut 1.4 TSI.
    Volkswagen: "Vom avea şi noi un motor 1.0 turbo cu trei cilindri"
Pagina
12345...161162163...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău