• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • @@Marian, acum hai sa privim si altfel lucrurile. Poate ca omului ii plac mai mult masinile japonezele si pentru el sunt cele mai bune. Nu-i poti impune un mod de gandire. De exemplu poate ca Volvo nu e cea mai buna masina din lume, poate un Lexus e mai fiabil, un BMW mai dinamic si un Mercedes mai confortabil, insa pentru mine e marca perfecta. De ce? Pentru ca mereu mi-a placut foarte mult si am avut incredere si am sperat ca va fi bine si in momentele dificile. :)
    VIDEO: Un om de afaceri şi-a distrus BMW-ul M6 în faţa Salonului Auto de la Frankfurt
  • Mai este si 1.4 de 86 CP. Si asta parca e FSI (Fiabia, Polo, Ibiza), pentru ca versiunea "normala" a lui dezvolta 75 CP, ulterior 80. Cat despre stire, este trendul actual folosirea unor astfel de motoare. Nu este unul chiar pe gustul meu insa asta e viata. Personal imi plac motoarele aspirate, chit ca au un consum mai mare si polueaza mai mult. Ca fiabilitate cred ca un turbo nu va fi mai bun vreodata fata de un benzinar care dezvolta aceleasi puteri. Poate ca ma insel pentru ca sunt eu obisnuit cu aspirate sau poate am dreptate. Pana acum aceste motoare nu s-au remarcat prin fiabilitate.
    Volkswagen: „Toate motoarele din grupul nostru vor fi turbo în maxim patru ani”
  • @Marian, in primul rand Mazda este marca de volum, iar BMW e premium. Este evident sa vorbim de alte costuri de intretinere si revizii. In al doilea rand, asa cum am spus japonezii stau mai bine la capitolul fiabilitate decat nemtii. Dar iti recomand sa iei la analizat si drive test o Toyota Auris si un Golf VII sau un Ford Focus si vei intelege ce vreau sa spun. In plus, uita-te la performantele unui Golf de baza si ale unui Auris de baza, compara puterea si consumul raportate la performante si vezi ce-ti da. Mergi cu ele, analizeaza ergonomia, tinuta de drum, finisajele sau confortul si vei intelege ce vreau sa spun. Nu este locul potrivit sa dezbatem prea mult acest subiect. Suntem off topic.
    VIDEO: Un om de afaceri şi-a distrus BMW-ul M6 în faţa Salonului Auto de la Frankfurt
  • @@LauCalin, imi pare rau daca te-ai suparat, nu asta era ideea. Oricum stirea este incompleta. Daca chiar era o problema a masinii, BMW era OBLIGAT NECONDITIONAT sa faca ceva in privinta asta. Zau asa, sunt multi romani care au fost nevoiti sa mearga in afara sa-si repare masinile in garantie pentru ca ai nostri mecanici de la dealeri bat campii. Si revin la cazul din primul meu post. Mercedesul Clasa E cu "zgomot tehnologic" a ajuns in Austria dusa de seful meu. Si ce crezi, imediat au aflat problema, au spus despre ce e vorba, au spus ca dureaza doua zile pentru ca trebuia nu stiu ce inlocuit la motor si nu aveau piesa pe stoc, motiv pentru care au oferit o noapte cazare gratuita la hotel si la sfarsit pentru problema cu pricina au oferit o garantie separata de 2 ani. Deci se poate. Asa ca, in cazul de fata, de reparat in garantie, daca chiar este un defect de fabricatie, se poate repara. Pe de alta parte, ma gandesc ca individul fiind un om foarte bogat si probabil si influent, cei de la BMW ar fi avut un motiv in plus sa repare masina. Chiar si asa, nu au facut-o. Eu sunt de parere ca una e defect de fabricatie si alta e defect datorat unei exploatari necorespunzatoare. Si inclin sa cred ca este vorba de exploatare necorespunzatoare. ORICE produs din lumea asta merge bine in primul rand daca respecti ce ti-au recomandat cei care l-au fabricat. Tipul a fost la dealerul din Italia, cei din Italia l-au trimis in Germania si s-au spalat pe maini, Germania a spus ca trebuie sa se ocupe Italia pentru ca de-aia au dealeri si service-uri acolo, iar individul s-a plictisit si s-a pus cu ciocanul pe masina. Ca sa faci asta eu cred ca trebuie sa ai ceva probleme cu capul. Daca isi luase un simplu Fiat Bravo sau VW Golf murea cu ei de gat pentru ca sigur muncea mult mai greu pentru 15-20000 de euro, fata de nenea care a dat 120000 de euro si zambeste. Putea mai bine sa o doneze, asa, jaf cum era, si sa-si cumpere Mercedes si toata lumea era fericita. @Marian, ca fapt divers. Citeam aseara pe forumul Mazda ca prima revizie (la un an) pentru o Mazda 3 e vreo 800 de lei (cand se schimba doar uleiul si filtrul de ulei). Iar cea de la 60000 de km ajunge pe la 2000 de lei. Si vorbesc de Romania. Atat am avut de spus. Fata de nemti japonezii ofera in primul rand fiabilitate. Problema este ca de multe ori fiabilitatea nu e totul. In rest cam sunt in spatele nemtilor.
    VIDEO: Un om de afaceri şi-a distrus BMW-ul M6 în faţa Salonului Auto de la Frankfurt
  • @@dan_grc, si ce crezi tu ca va pati BMW? Nu este nici primul si nici ultimul constructor care se confrunta cu asa ceva. Unu' si-a facut de ras Audi-ul in centrul Bucurestiului, Mercedes a facut recall-uri fara sa anunte nimic si pana la urma s-a aflat de ele, asta ca sa nu mai spunem ca oricum ca fiabilitate de-abea acum Mercedes se pare ca si-ar fi revenit. Volvo s-a facut de cacao cand a chemat presa sa prezinte marea lor invovatie in domeniul sigurantei si tocmai atunci au clacat. Si asta inseamna ca vanzarile nu merg? Ce a patit nenea cu BMW e o picatura intr-un ocean. Nu sta imaginea si prestigiul BMW in asa ceva. Oare cati din cei care au BMW s-au confruntat cu ce a patit nenea arabu'? Iti dai seama cat de tare a fost afectat numai dupa cum zambea. Stai tu linistit, ca dupa o tura cu un Seria 7, un M3 sau un Seria 6 Gran Coupe nu ar mai fi asa suparat pe BMW. Dar cine stie, poate ca individul nu a respectat sfaturile constructorului SCRISE in manualul masinii, poate nu a facut reviziile la timp, poate nu a tinut cont ca masina a fost in rodaj... poate ca a avut gura mare, a inceput sa jigneasca sau sa ameninte, poate ca masina chiar a avut probleme... poate, poate....
    VIDEO: Un om de afaceri şi-a distrus BMW-ul M6 în faţa Salonului Auto de la Frankfurt
Pagina
12345...160161162...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău