• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Citind mesajul tau mi-a venit in minte o replica celebra a unora de varsta a treia: "Tineretul din ziua de azi..." Cam asa e si in cazul de fata. Cum indraznesc niste putoi (si la propriu chiar... ma rog, sunt niste zvonuri in privinta asta :)))) ) sa se puna cu niste veterani ai industriei auto?! Asa cum am mai spus-o si in trecut, pentru mine EuroNCAP nu reprezinta un criteriu strict de siguranta pentru o masina. Adevaratele teste de siguranta nu se dau in laboratoarele EuroNCAP, ci pe sosele. Acolo unde, faptul ca Volvo, Mercedes si probabil (inca) si SAAB se vede ca cerceteaza mai in amanunt (nu stiu daca SAAB mai are laboratoarele proprii de teste de siguranta in Suedia). Ei bine pentru aceste 3 companii siguranta nu inseamna niste simulari in niste situatii stricte, pe care toti constructorii le stiu inca din faza de proiect a unei masini. Eu nu am vazut niciodata la EuroNCAP un test de rostogolire, un impact din spate, o aruncare a unei masini direct pe plafon sau un impact intre un camion si un simplu automobil. Sau cel mai simplu, cate sanse sunt sa te lovesti frontal de un bloc de beton in comparatie cu sansele de a avea un impact frontal cu un alt automobil? Iata concret la ce ma refer si de ce cred eu ca EuroNCAP este o simpla chestiune de marketing pentru foarte multi. Eu cred ca asta face deosebirea dintre EuroNCAP si cei 3 constructori de care am scris mai sus. http://www.youtube.com/watch?v=yEdvvVT7718 DAAAAR, cu toate astea eu cred ca trebuie remarcat efortul pe care l-au depus inginerii care au lucrat pentru chinezi. Ii apreciez si pentru faptul ca au recunoscut ca e vorba de ceva ce ii depaseste si au dat bani altora sa ii ajute. Asa ca au adus oameni destepti care stiu cu ce se "mananca" siguranta auto. Eu zic ca e un lucru bun.
    Surpriză la EuroNCAP: modelul chinezesc Qoros 3 Sedan primeşte cinci stele şi devine cea mai sigură maşină testată în 2013
  • Sincer sa fiu eu ma bucur pentru ei. Este de remarcat faptul ca totusi chinezii incearca sa iasa dintr-un con de umbra atunci cand vine vorba de siguranta. Pana nu demult masinile chinezesti nici nu aveau voie sa se vanda in Europa din acest motiv. Trebuie tinut cont totusi si de faptul ca multi ingineri " de vita nobila" din industria auto europeana si americana au ajuns la companiile auto chinezesti datorita crizei, taierilor de salariu sau concedierilor, pe bani multi. Si iata dovada. Si cred ca acesta e doar inceputul.
    Surpriză la EuroNCAP: modelul chinezesc Qoros 3 Sedan primeşte cinci stele şi devine cea mai sigură maşină testată în 2013
  • Mowgli, tu ti-ai cumpara un BMW-ul ala si te inteleg perfect. Si eu mi-as lua un 850 T-5. Nu au cum sa inteleaga acesti oameni de ce. Nu au cum sa inteleaga cum e sa fi pasionat de o masina sau de o marca, nu de un fier si cum usor, usor el poate ajunge sa faca parte din tine si mereu sa te faca sa zambesti cand il conduci. Sau mai pe romaneste, n-ai cu cine. Pentru ei BMW ramane masina de cocalari cu numere de Bulgaria care ajung prin copaci si Volvo o marca scumpa, rara, si proasta.
    POVEŞTI AUTO: 30 de ani de motoare diesel BMW
  • @@Mowgli, pe cuvantul tau! Eu zic sa mergi mai intai cu un BMW si apoi sa te intrebi de ce pentru multi este un exemplu, o sursa de inspiratie. Faptul ca acum 30-40 de ani BMW era in urma lui Mercedes (cand Lexus nici macar nu exista) si acum este primul demonstreaza defapt cat a crescut aceasta marca. Nu sunt fan BMW, mereu am declarat aici ca imi place Volvo, dar sa recunoastem. BMW este un exemplu pentru multi. Mowgli, te salut! PS: stirea asta parca a mai fost acum cateva luni.
    POVEŞTI AUTO: 30 de ani de motoare diesel BMW
  • Adevarul este ca doar VAG are probleme cu motoarele turbo. Restul sunt niste zei.
    Volkswagen: „Toate motoarele din grupul nostru vor fi turbo în maxim patru ani”
Pagina
12345...159160161...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău