• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • La asta ma gandeam si eu, insa nu prea mi se pare corect. Practic este nominalizata o masina pe care nimeni nu a vazut-o si care nici nu a ajuns in showroom-uri. De condus nici nu poate fi vorba.
    Au fost anunţaţi Candidaţii pentru Car of The Year 2014
  • "...toate oferite la vânzare pe mai multe pieţe din Europa, ale căror vânzări previzionate depăşesc pragul de 5.000 de unităţi" In cazul asta, ce cauta in tabel Peugeot 308?
    Au fost anunţaţi Candidaţii pentru Car of The Year 2014
  • @ClubC4, nu vreau sa intram in discutii off topic, insa personal, dupa ce am analizat in detaliu Peugeot 301 nu cred ca masinile astea vor avea 5 stele. Vor avea 4 stele... pe bune. Sper sa ma insel, nu sunt sadic sa ma bucur de raul cuiva, insa 5 stele nu cred ca vor avea. Si zici tu ca iti poti cumpara un sh 3-4 care nu se compara cu Logan. Poate ca asa e, doar ca nu prea poti pentru ca aceasta taxa iti cam taie elanul.
    Constantin Stroe (Dacia): "Timbrul de mediu ne-a distrus piaţa auto"
  • Octav, poate nu am fost suficient de clar. Il respect pe Constantin Stroe pentru ca a avut o contributie majora la venirea lui Renault in Romania. A fost singurul care dupa anii '90 a mai crezut in aceasta marca. Restul, suzati-mi expresia, "s-au cam dat la fund". E posibil ca daca ar fi plecat si Stroe de la Dacia, la Pitesti sa fi fost acum o ruina asa cum e acum la Campulung. Aceasta taxa a fost gandita pentru protejarea industriei de automobile interne. Daca e sa ne gandim teoretic, este un lucru firesc. In toate tarile producatorii proprii trebuie sa fie oarecum avantajati de stat. Problema in cazul Dacia este ca a fost clar un atac dur si direct la piata sh, adica la piata concurenta directa pentru sh. Domnul Stroe spune ca nu are nimic cu cei care vand masini sh, dar cu toate astea un Focus 1.6 TDI de prin 2007-2008 are o taxa de aproape 1000 de euro. Asa ca aceasta taxa este si o masura prin care ai doua variante: ori iti cumperi un sh 4-5000 de euro Euro 4 de 10 ani care polueaza mult mai mult, ori iti iei Logan nou, pentru ca un sh care polueaza cam la fel ca Loganul il taxezi de numa'. Pentru ca ti s-a ingradit in mod abuziv dreptul la avea un prosdus sh la acelasi pret cu Dacia noua, desi concret motiv nu ar fi.
    Constantin Stroe (Dacia): "Timbrul de mediu ne-a distrus piaţa auto"
  • Inca ceva. Motivul pentru care Logan nu se mai vinde asa bine la noi nu cred ca este acela cum ca romanii s-au plictisit de el, sau il considera un produs slab. Nici vorba de asa ceva! Pentru ca trebuie totusi sa recunoastem ca are si avantajele lui clare. Dar lucrurile nu prea mai sunt la fel ca in 2007, ca tot fare domnul Stroe referire la acea perioara, cand in Romania criza inca nu venise. Fata de atunci salariile s-au redus destul de mult, s-a dat afara pe banda rulanta, iar cei care au un serviciu nu mai sunt atat de siguri de stabilitatea lui incat sa se bage la un credit pentru un Logan nou de 10000 de euro/ 4-5 ani sa zicem. Le e teama ca se poate intampla sa ramana fara serviciu si cu rate de 15-200 de euro ani de zile, in conditiile in care mai au si o familie de intretinut. Ii este mai usor sa isi cumpere o masina Euro 4, de 9-10 ani, cu vreo 4-5000 de euro, cu tot cu inmatriculare.
    Constantin Stroe (Dacia): "Timbrul de mediu ne-a distrus piaţa auto"
Pagina
12345...167168169...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău