• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Mai citeste o data (eventual cu voce tare) mesajele mele anterioare. Poate intelegi ceva din ele.;)
    Skoda Rapid, primele imagini şi informaţii
  • Ori refuzati sa intelegeti mesajele mele, ori nu aveti capacitatea de a le intelege si va bateti cu pumnul in piept, gen am prea mult tupeu (ia pune-ma tu la punct) si cica am mintea daramata :)). Amice, cu mintea asta "daramata" asa cum zici tu s-a dovedit cel putin pe Automarket ca am cam avut dreptate de multe ori, in sensul ca au fost stiri confirmate pe care le preconizam cu ceva timp inainte. Pe bune... cu voi chiar nu are rost sa te pui. Oare mai stie cineva ce inseamna o masina precum Renault? Pardon, oameni care posibil lucreaza la Dacia/Renault. Iar in cazul asta mesajele lor isi au un rost. Ok, promit ca va ignor... cand voi vedea un mesaj de-al vostru il voi citi si voi spune in gand "da, sunt destepti si stiu totul" :))
    Skoda Rapid, primele imagini şi informaţii
  • Orice ar spune unii Panda a fost si este considerata una dintre cele mai bune masini din clasa mini. Masina asta, asa proasta cum zic unii care nu au avut de-a face cu ea, este considerata o masina buna de proprietari in primul rand. Faptul ca modelul nou costa 11500 de euro banuiesc ca este un pret de pornire standard. Cu siguranta ca se vor aplica oferte de sezon, plus programul Rabla pretul de pornire ar fi undeva in jur de 7500 de euro si se va ajunge cam la nivelul unui Up! sau 107.
    Noua generaţie Fiat Panda costă 11.550 de euro în România
  • Sau un Latitude cu ceva gen Renault 9/ Scuze...Fluence, nu Latitude.
    Skoda Rapid, primele imagini şi informaţii
  • Asa de mult isi doresc toti producatorii sa vanda cat mai mult incat recurg la tot felul de lucruri: design exclusivist, elegant, futurist, puteri cat mai mari la preturi cat mai mici, dotari cat mai multe la pret cat mai scazut fata de concurenta etc. Ei bine, VAG nu prea merge pe principiul asta. Faptul ca acest design sters aduce vanzari bune face ca cel de la VAG sa nu se gandeasca sa-l modifice prea mult de la o generatie la alta. Pentru ca vinde, e simplu. Din cauza asta atunci cand VW lanseaza un model nou nu modifica mare lucru nici la design si uneori nici la partea tehnica. Ce ofera, piata accepta. Este si cazul Daciei (nu chiar in privinta designului insa) Vasi, ce am vrut sa spun este ca Renault si VW vad diferit conceptul de masina cu pretul redus. In primul rand Renault vede prin Dacia o masina ieftina, VW vede prin Skoda o masina accesibila. Intelegi? E o diferenta. Mai jos de atat cred ca VW nu va cobori (pretul si ideea de masina accesibila) prea curand... VAG nu isi doreste un concurent direct pentru Dacia. Asta e defapt explicatia la: "Apropo, cam asta intelege VAG prin masini ieftine si accesibile, nu ce intelege Renault prin Dacia." @xss, vad ca ai o mare problema daca zic ceva de Dacia. Pare greu de crezut, insa intreaba-te macar o data de ce Golf pastreaza cam acelasi design de aproape 40 ani. Sau Porsche 911 (bine, acum poate vei crede ca am comparat Golf cu 911- e vorba de idee de design). Si mai intreaba-te de ce nu procedeaza la fel si restul... cum ar fi sa avem un Astra J de exemplu cu aspect care sa aminteasca de Opel Kadett? Sau un Latitude cu ceva gen Renault 9/ Sa faci dintr-un design vechi unul care sa prinda eu cred ca e foarte greu. Si VW e singurul care se pare ca poate face asta. Chiar atat de idioti sa fie astia de la VAG? Nu zic, au si parti mai putin bune. ca toti dealtfel... asta ca tot spuneai de respectul celor de la Renault pentru clientii Dacia, care nici pana acum nu ofera caroserie galvarizata pe niciun model iar Lodgy nu are nevoie de ESP... dar asta e alta discutie, nu cred ca isi are locul aici.
    Skoda Rapid, primele imagini şi informaţii
Pagina
12345...295296297...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău