• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Baditza, asta cu platforme comune a inceput-o GM undeva prin anii '80, cand echivalentul lui Chevrolet in State era Opel in Europa (sau Cadillac Caterra/ Opel Omega). Si a tinut, profitul a fost bun. VAG a pastrat idea in sine si a adaptat-o pietei europene de pe la mijlocul anilor '90, mai intai cu Skoda Felicia si Golf III si ceva mai tarziu li s-a alaturat si prima generatie de Seat Toledo si Ibiza. Si referitr la Skoda Rapid. In privinta designului, nu inteleg de ce unii (care zic ca se pricep la masini) considera ca e banal. Pai cam asta e politica lui VAG pentru Skoda si VW. In timp ce altii nu stiu cum sa faca sa atraga mai multi clienti (uitati-va de exemplu la Opel sau Ford, cum de la o generatie la alta designul e foarte diferit), VAG considera ca sobrietatea inseamna un mod de remarcare. Designul sobru poate transmite si un mesaj: se incredere, seriozitate sau respect. Pentru clienti, faptul ca nu se schimba atat de mult designul de la o generatie la alta poate insemna ca si respect pentru generatiile precedente, ca VAG nu incearca sa uite de ele... deci intr-un fel e o aprciere "in grup" a fostelor generatii, lucru care se "transmite" mai departe la consumator. Deci daca VAG nu adopta un design mai futurist, modern, elegant nu inseamna ca nu stie despre ce e vorba (dovada ar fi Seat Leon de exemplu). Oricum cred ca vanzarile lui Rapid vor fi foarte bune. Skoda are deja reputatia unei marci fiabile, iar daca preturile vor fi ceva mai mici decat Octavia succesul e ca si garantat. Apropo, cam asta intelege VAG prin masini ieftine si accesibile, nu ce intelege Renault prin Dacia.
    Skoda Rapid, primele imagini şi informaţii
  • @Drum, sunt 34 de pagini referitoare la toate defectele. Multi deschid un topic sa spuna si ca li s-a ars un bec prea devreme. Insa asta cu forumul monomarca nu e un exemplu bun de luat in seama in privinta calitatii unei masini. De multe ori cand ai o problema (sau crezi ca ai) indiferent ca e mare sau mica deschizi un topic si intrebi pe alii. Si uite asa se aduna multe pagini. Daca te incalzeste cu ceva zeci d epagini sunt si la Mondeo, Passat, Laguna etc. In al doilea rand si eu am condus Insignia si chiar mi-a placut. Ca tinuta de drum, calitate a interiorului, senzatia de spatiu sau tinuta de drum mi-a placut. Nu o vad inferioara concurentei. Daca ar fi sa-i reprosez ceva ar fi ergonomia (multe butoane si de mici dimensiuni). In rest este o masina ok mai ales la mana a doua, faptul ca nu are pe cpota un W argintiu loveste tare in pretul sh. Si cu siguranta ca faceliftul va face ca preturile sh sa scada si mai mult.
    Opel Insignia facelift ar putea primi un motor diesel de 1.6 litri
  • Ionut, la cat de tare e masina asta sa fie "problema", schimbator de viteze tapisat cu piele intoarsa. Mie mi se pare ca arata foarte bine. Daca imi amintesc bine C30 Polestar avea cam toata partea superioara a bordului tapisata cu piele intoarsa. Facea parte din specificul masinii, era unul din detaliile interioare care o diferentiau de concurenta. Sau ar fi diferentiat-o, daca era cazul. :)
    Volvo S60 Polestar - rival suedez pentru BMW M3
  • Daca s-ar intoarce si Peugeot probabil ca ce s-a intamplat anul trecut s-ar mai repeta. Cursa din 2011 a fost superba intre Audi si Peugeot. Acum ar mai fi si Toyota.
    LE MANS 2012: Audi a câștigat a 80-a ediție a cursei de anduranță cu hibridul R18 e-tron
  • Cine nu stie, acum cativa ani, cand Volvo era pe punctul sa fie vandut de Ford, suedezii au aratat lumii C30 Polestar. Avea 400 CP si nu avea nicio problema sa se puna cu "baietii rai" ai clasei compacte. Din contra. Insa criza financiara si vanzarea de catre Ford au facut ca C30 Polestar sa ramana doar un concept. Acum vine revansa. :))
    Volvo S60 Polestar - rival suedez pentru BMW M3
Pagina
12345...296297298...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău