Opel Insignia facelift ar putea primi un motor diesel de 1.6 litri

De Sebastian Toma
Publicat Luni, 18.06.2012
Opel Insignia urmează să primească un facelift, iar împrospătarea estetică va fi acompaniată şi de motorizări noi, printre care se numără şi o unitate diesel de 1.6 litri, anunţă Autocar.

Opel Insignia ar putea primi un motor diesel de 1.6 litri, anunţă englezii de la Autocar. Potrivit primelor informaţii, unitatea face parte din noua gamă de propulsoare de cilindree mică şi va fi împărţită cu fratele mai mic al lui Insignia, Astra, cele două modele urmând să primească noile motorizări în decursul anului viitor. Motorizarea nouă în gama Insignia nu vine singură, aceasta urmând să fie implementată odată cu un facelift pentru modelul de clasă medie al constructorului german. Facelift-ul lui Opel Insignia este aşteptat să debuteze la Salonul Auto de la Geneva din 2013, în timp ce debutul comercial al acestei versiuni va avea loc abia în a doua parte a anului viitor.

Motorul 1.6 turbodiesel din gama Opel va înlocui "bătrânul" 1.7 CDTI şi va asigura partea de mijloc a gamei de diesel-uri de la Opel, umplând locul dintre 1.3 CDTI şi 2.0 CDTI. Propulsorul este dezvoltat de la zero şi promite să livreze puterea mai lin şi să fie mai silenţios. Pe lângă aceste îmbunătăţiri, cei de la Opel promit un nivel superior de putere şi un consum de carburant mai mic.

Primele informaţii sugerează faptul că Astra facelift va primi şi ea respectivul motor.

Facelift-ul lui Opel Insignia este aşteptat să debuteze la Geneva alături de o parte frontală modificată şi un posterior schimbat. Cel mai probabil, nemţii au schimbat blocurile optice, barele de protecţie şi design-ul grilei faţă. Gama de culori şi portofoliul de jante ar putea fi şi ele îmbogăţite cu câteva elemente noi, în timp ce interiorul este aşteptat să primească alte ornamente.

Via | Autocar

Comentarii (17)

  • Chuck Norris
    de-abia se observa facelifturile astea la Opel dar sunt masini foarte bune din toate punctele de vedere,interiorul este la Insignia unul dintre cele mai bune din clasa sa.
    20 13
  • Asa este dar macar ei in numesc facelift nu model nou cum fac cei de la vw ... Oricum atatea noutati , inovatii , motoare si fel de fel de sisteme nu am vazut la nici un concurent din clasa. Bv lor. Eu sper ca o data cu acest facelift insignia opc sa beneficieze de o cuite de viteze cu dublu ambreiaj , la care opel sustine ca lucreaza de zor. Atunci am putea vedea adevaratul potential al motorului de 2.8 v 6 turbo si dc nu sa o puna si pe astra opc
    14 6
  • o sa fie motorul de 1.6 de la Fiat .
    unul din cele mai performante din clasa sa.
    10 5
  • Am o serie de cunostinte(2 la numar) ce detin si lauda destul de mult noua insignia de la opel,cica nu prea se compara cu vechea vectra iar la interior pot confirma si eu ca este foarte interesanta; ca pasager cu motorizarea diesel de 2.0 si 4 x 4 ai senzatii foarte placute si intense,sincer as da si eu 10.000 - 12.000 pe una second hand!
    3 3
  • In pozele prezentate nu este vreun face-lift chuck, el urmeaza, deci nu ai cum sa observi vreo diferenta pt ca nu este, chuck norris ar trebui sa stie asta
    16 2
  • Ma intreb cati dintre voi ati condus Insignia, nu doar sa comentati din poze. Interiorul este SUB media clasei la calitatea plasticului si a finisajelor, iar comportamentul rutier lasa de dorit. Asta ca sa nu amintesc de probleme posesorilor legate de cutia de viteze. Cititi pe forumul monomarca problemele Insigniei- sunt "doar" 34 de pagini.
    16 14
  • AndreiRN
    Si acel motor va fi de origine Isuzu?
    7 13
  • George
    Cel mai probabil acest motor va fi rodul colaborarii recent anuntate dintre GM Europa si PSA Peogeot-Citroen.
    4 2
  • kim_vl
    Opel (si altii) sa ia mai intai lectii de la Renault-Nissan pt. 1.6 dCi 130 CP/4000 rpm si 320 Nm/1750 rpm.
    7 12
  • despre passat b6 e cazul sa mai zic ce probleme are ? dle. drum pe bune comentariul tau chiar nu-si are rostul insa poti spune orice , e dreptul tau . Insignia e o masina extrem de apreciata si de calitate insa nu e Dumnezeu pe pamant o , avea si ea bubele ei ca orice model inainte de facelift. Asa ca ceea e zici tu e o apa calduta de ploaie , toate modelele au probleme mai mari sau mai mici . Totusi insignia a iesit la calitatea farbicatie pe primul loc inaintea unor modele ca audi a 6 sau passat . So...
    15 7
  • @Drum, sunt 34 de pagini referitoare la toate defectele. Multi deschid un topic sa spuna si ca li s-a ars un bec prea devreme. Insa asta cu forumul monomarca nu e un exemplu bun de luat in seama in privinta calitatii unei masini. De multe ori cand ai o problema (sau crezi ca ai) indiferent ca e mare sau mica deschizi un topic si intrebi pe alii. Si uite asa se aduna multe pagini. Daca te incalzeste cu ceva zeci d epagini sunt si la Mondeo, Passat, Laguna etc.
    In al doilea rand si eu am condus Insignia si chiar mi-a placut. Ca tinuta de drum, calitate a interiorului, senzatia de spatiu sau tinuta de drum mi-a placut. Nu o vad inferioara concurentei. Daca ar fi sa-i reprosez ceva ar fi ergonomia (multe butoane si de mici dimensiuni). In rest este o masina ok mai ales la mana a doua, faptul ca nu are pe cpota un W argintiu loveste tare in pretul sh. Si cu siguranta ca faceliftul va face ca preturile sh sa scada si mai mult.
    17 6
  • Eu am condus vreme de 2 ani un insignia sport 1.6 turbo cu sistem flex ride, xenon adaptiv si o gramada de alte optiuni care vin oricum pe masina.
    In configuratia aleasa de mine masina se comporta impecabil, exceptional as putea spune, incapand cu dinamica si terminand cu confortul la volan.
    Pe modul sport nu pot spune decat ca masina pur si simplu se lipeste de sosea, farurile cu xenon sunt intr-adevar 'inteligente' si la drum lung noaptea ofera toata lumina de care ai bevoie(de aceea am si adus vorba de ele), iar franele exceleaza - cred ca e un articol mai de demult care arata acest lucru. Un lucru nu mi-a placut in mod deosebit si anume directia prea asistata.
    Daca vorbim de versiunile cu putere inferioara , fara flex ride, fara xenon atunci parca e alta masina. Am condus un 2.0cdti de 130cp si parca era o mica barca, ca sa nu mai spun ca sistemul de franare e mai slab (de la 180cp in sus insignia vine cu sistemul de franare de la v6 260cp).
    Sunt versiuni si versiuni. Daca compari versiunile entry-level intre ele da un rezultat, daca compari versiunile mid-high level o sa vedeti alt rezultat.
    O adevarata Insignia are nevoie de o configuratie buna (putere, flex ride, xenon, etc.). La fel cu si un Passat 1.6 entry-level care nu se compara cu un Passat 2.0 Sport line.
    14 5
  • M-au inebunit astia cu motoarele lor diesel aiurite.Consum>mare>poluare>fiabilitate proasta etc.Motoare hybrid nu produceti si voi?Macar copiate de la japonezi,daca nu sunteti in stare de unul,ca la copiat va duce capul pe toti.
    8 10
  • @ff ... europenii fac motare hibride .... si inca diesel, ceea ce japii nu fac. nu stiu care pe care copiaza .... daca ne uitam in industria auto vedem clar ca europenii dau tonul in orice .... in plus, motoarele diesel sint si economice si putin poluante si fiabile .... iar ca pret de achizitie mult mai jos decit hibridele, ce sa mai vorbim de condusul hibridelor care vin cu transmisii CVT !
    2 3
  • @mip.Cum??????Europenii,da tonul in orice???Cred ca glumesti>mai bn citeste mai bine sa vezi cine a inventat primul motorul ''hybrid'',si pe urma sa vi sa comentezi pe AM.Iar cu transmisia CVT, ce este rau in asta,din contra mi se pare cea mai buna transmisie,nici nu se simte cand schimbi vitezele,doar se face o mica schimbare intre pinioane.Si apropo,pe unele modele produse de Toyota,cum ar fi Lexus se numeste E-CVT nu CVT ,care inseamna Transmisie hibrida cu variator continu de turatie, gestionata electronic (E-CVT),inclusiv mod de lucru secvential ( Sequential Shift Mode ).
    3 1
  • Apropo,....cand m-am referit la motoare hybrid,m-am referit la Opel.......suntem deja in 2012 si ei nici macar nu au scos o varianta hybrid.
    3 0
  • E cea mai urata masina,>design invechit,puteau macar sa ii puna si ei semnalizatoare pe oglinzi,ca asa se poarta mai noi,fiabilitate,de r***t,etc,etc...........Ce poti sa ii ceri unei masini europene,cand nici macar fiabilitate nu are.
    3 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru