• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • @Tomi "Cât privește colaborarea cu Merc pentru A Classe, este evident că Daimler nu are experiență în motoarele cu cilindree mică" Motoarele de pe Smart cine le-a conceput? Faptul ca pentru Clasa A (care cel mai mic motor il avea de 1.4) sunt motoare si de la Renault se datoreaza acestei colaborari si pentru ca se vor face niste economii financiare. In plus nu uita ca motorul care va fi pe Clasa A nu va fi copy/paste de la Renault. Si inca ceva: Mercedes a avut cele mai mici motoare de 1.4 pentru ca tot de pe-acolo porneau si cele ale concurentei (Seria 1 avea motor de 1.6 si la fel si Audi). Deci in comparatie cu cei 2 Mercedes oferea cel mai mic motor din clasa compacta premium. Asa ca nu prea cred ca se pune problema ca Mercedes nu ar fi fost in stare sa-si faca singur motoarele mici pentru Clasa A, doar ca solutia cu parteneriatul Renault era mai ieftina.
    OFICIAL: Ford 1.0 EcoBoost este Motorul Anului 2012
  • Bine ca nu vinde Fiat marca Alfa Romeo lui VAG, ca nemtii maine ar cumpara-o. Cam asa ar pati Alfa Romeo. Ideea e ca, daca nemtii nu au putut pune mana pe Alfa, au zis sa-si faca ei una. Cel putin asta se intelege... designeri care au desenat pentru italieni au desenat si pentru Seat, design sportiv, auto emocion, dar parca ceva nu merge. Sunt sigur ca inteleg cei de la VAG unde e problema insa eu nu inteleg de ce continua in ritmul asta daca au tot vazut ca au de pierdut...
    Seat Toledo - primele imagini oficiale au ajuns pe internet
  • Nu inteleg de ce VW procedeaza asa. Adica de ce sa-mi iau Seat cand si Skoda are exact acelasi design si motorizari. Si probabil tipic, va fi mai scumpa decat Skoda. Asa ceva a mai incercat acum mai bine de 10 ani sa faca VW cu Lupo si cu Arosa, iar Arosa a avut vanzari slabe. La actuala generatie problema nu e designul, si faptul ca seamana prea mult cu un Golf (se conduce ca un Golf), inclusiv pretul e apropiat prea mult de Golf. Eu cred ca la asta trebuia sa umble VW, nu la acel tip de design sportiv care era reusit.
    Seat Toledo - primele imagini oficiale au ajuns pe internet
  • Da mai Vasilica, tehnologia aia de care zici tu si care e pe piata de cativa ani, evident ca e mai ieftina fata de atunci cand a aparut... asta e un lucru general valabil nu numai la masini. Pentru Renault chestia asta renteaza mai mult decat Engine of the Year.
    OFICIAL: Ford 1.0 EcoBoost este Motorul Anului 2012
  • Ca sa fiu si eu off topic si sa fie "tacamul" complet, devalorizarea marcilor tine si de pietele la care te referi. In Europa marcile japoneze se devalorizeaza in general mai repede, lucru valabil in special acolo unde marcile nemtesti sunt considerate referinta, gen Romania. Nu conteaza prea mult ca e premium au nu, un Lexus sau Infiniti se devalorizeaza mult mai tare decat un BMW sau Mercedes, asa cum o Toyota se devalorizeaz mult mai mult fata de un VW sau Ford. In State lucrurile nu stau chiar asa, masinile japoneze sunt ingeneral cautate iar asta mentine sus si pretul sh.
    FEATURE: 30 de ani de BMW Seria 3 E30 - Povestea "Ursului"
Pagina
12345...297298299...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău