• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Cine nu si-a facut un "upgrade" nu a fost pentru ca nu a vrut ceva mai bun, ci pentru ca nu a avut posibilitati (aici poti intelege orice). " Nu prietene, nu e vorba de-asta. Vezi tu, acum 12-13 ani dadeai dovada cai esti potent financiar daca iti cumparat Dacie noua (de marca Daewoo nici nu mai zic... erai barosan, pentru ca nu era totusi o marca chiar ieftina pentru acele vremuri, mai ales ceva gen Laganza sau Nubira). Tata a dat pe Ascona in '97 parca intre 5000 si 6000 de marci... nu mai stiu exact cat. Ei cam atat costa si o Dacie. Deci nu e vorba neaparat de posibilitati, dar era un fel de frenezie si dorinta de a avea o masina noua. Asa cum gandesc (parca mai putini decat in anii trecuti) cei care aleg masini nemtesti. Diferenta e ca ei nu prea le vand dupa 4 ani ca ar fi proaste. Iar faza cu scarba si deranjatul... sunt obisnuit cu cei cu care, daca nu esti de acord sa jigneasca sau sa le fie scarba. Sorry, asta e parerea mea, nu-ti convine, contrazice-ma. Dar modul cum contrazici denota bun simt (motiv pentru care putem avea o discutie frumoasa) sau jignire (iar mie cum prostia nu-mi place, prefer sa ignor). Hai, pa! ;) Mowgli, stai linistit... "cine stie cunoaste". Masini fiabile ca in anii '80 sau '90 nu prea se vor mai face curand.
    Lada scoate din producţie celebrul 2107
  • Sa nu uitam ca este vorba si de un hibrid. Iar orice hibrid serios nu e tocmai ieftin. Automarket, pe cand un drive test?
    Citroen DS5, în România de la 26.901 euro
  • Pai hai sa ne gandim putin: - cica Citroen vrea sa atace segmentul premium cu masina asta... cat costa cel mai ieftin concurent premium? -uitati-va pe lista de dotari standard... asa dotari nu gasesti nici pe un Mondeo sau Insignia (de Passat nici nu mai zic, ca oricum e printre cele mai scumpe) la 27000 de euro... De Seria 3 sau Clasa C nici nu mai zic -motor slab? cele mai slabe motoare de la A4 sunt de 120 CP, la Seria 3 de 116 CP, la Mercedes Clasa C e ceva mai puternic, 136 CP (dar cu aproape 10000 de euro mai scump), Volvo S60 115 CP. NU conteaza neaparat puterea motoarelor, ci cum ajunge pe sosea. Deci asta cu puterea nu poate fi neaparat o problema. -pret pe masura. Da, nu este o masina ieftina... pentru noi, astia care si-ar cumpara altceva. Cine vrea masina asta o cumpara si gata, pentru ca ii place, e ceva diferit si pare o masina de calitate, dotata mai bine decat multele care-i sunt concurente. Mai mult, diferenta de pret fata de un Seria 3 sa zicem o poti folosi pentru niste optionale misto de vreo 5000 de euro. Si recunosc, nici eu nu mi-as cumpara una. Dar recunosc ca e o masina interesanta.
    Citroen DS5, în România de la 26.901 euro
  • O dovada ca o masina mica poate fi si inteligenta si in acelasi timp o mandrie pentru constructor. Altfel Opel nu cred ca isi boteza cea mai mica masina din gama dupa numele fondatorului marcii. (asa cum a facut de exemplu Ferrari cu Enzo - pe atunci cel mai performant Ferrari construit vreodata).
    Presa germană: Opel Adam, numele celui mai mic model al mărcii din Rüsselsheim
  • Vai masina asta... Imi amintesc ca aveam un vecin care avea o astfel de Lada acum vreo 20 ani. Imi amintesc ca era foarte multumit de ea, mereu pornea la prima cheie iarna si niciodata nu i-a facut probleme. Imi mai amintesc deasemenea ca atunci cand a fost acea nebunie cu Daciile "noi", acum vreo 12 ani, un vecin l-a facut fraier ca nu isi vanda Lada ca sa-si cumpere o Dacie. Asa s-a umplut parcarea blocului cu Dacii noi, iar dupa 3-4 ani omul a ramas tot cu Lada iar tatal meu tot cu Opelul Ascona fabricatie '86, restul si-au vandut aproape toti Daciile "noi".. :)) Am si mers cu o masina de-asta, inainte ca tata sa isi cumpere Opelul. Pe atunci avea Dacia 1300. Ei bine, Lada aia mi s-a parut precum BMW-ul. La 140-150 nu trepida nimic, era mai silentioasa, era mai stabila ca Dacia. Ce mai, era cu totul altceva. E o masina care mereu a avut si va avea un loc aparte in sufletul meu. :)
    Lada scoate din producţie celebrul 2107
Pagina
12345...318319320...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău