• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • O masina buna, al carei concept a fost dus mai departe de ceea ce sunt considerate acum masininutele clasei mini, tripletii lui VAG. Practic VAG a luat ideea de masina mini de pa PSA-Toyota si a imbunatatit-o (gen portbagaj mai mare, suprafata vitrata mai mare, nivel de zgomot mai mic, portbagaj mai mare si important, la un pret ceva mai mic). Astept insa raspunsul lui PSA-Toyota cu a doua generatie a tripletilor lor. :)
    Toyota Aygo facelift, în România de la 9.901 euro
  • Nu vorbiti fara sa stiti: 1. masina e pe dedesubt un Golf, de aici si greutatea mai mare. Este o masina de clasa mica facuta pe o platfoma de clasa compacta. Si asta se vede in tinuta de drum care nu se compara cu Polo sau Fabia (unul din motivele pretului ridicat). 2. este o masina exclusivista, comparatia cu marea majoritate a masinilor mici (gen 207, Corsa sau Clio) nu isi are rostul. Pentru asta e Polo. 3 E o masina mai scumpa. trebuia sa ii intelegi rostul pe piata ca sa-ti dai seama de ce.
    Volkswagen Beetle
  • Da, la pachet. Precum Carlos si John :))
    Primul test cu noul Dacia Lodgy vine din Franţa: "Versiune de bază austeră, dar raport calitate/preţ imbatabil"
  • Carlos, e clar: tu suferi de sindromul "Dacia-Renault". Cel care mi-a zis faza cu pretul dublu fata de pretul de vanzare de la dealer e in afacerea asta mai mult decat esti tu bagat pe automarket. sau daca esti bagat si in treburi legate de Dacia-Renault si ai asemenea fumuri in cap inseamna ca esti un angajat mediocru. Atunci cand gresesti e bine sa te opresti si sa meditezi cat de cat la ce spun altii. Asta nu este o rusine. Sincer si mie mi s-a intamplat sa gresesc, mi s-a explicat frumos, toate bune. Dar atunci cand spui baliverne, dai feedback negativ la disperare (evident, tu vei nega asta, nici nu are rost sa-ti explic ca e foarte simplu de dedus asta) si faci pe desteptul asta e o maaare prostie. Zici ca iti plac astia care se refera la comentarii vechi... nu amice, iti dovedesc cum te contrazici uneori singur. Chiar tu mi-ai zis ca am zis eu nu stiu ce saptamana trecuta. Nu ai inteles nici atunci ce am zis si evident nici acum. Da' ce sa-i faci, tara plina de intelectuali, dom'ne!
    Primul test cu noul Dacia Lodgy vine din Franţa: "Versiune de bază austeră, dar raport calitate/preţ imbatabil"
  • Nu este vorba de niciun pupat. Omiteti un lucru esential cand vorbiti de design. Masina asta e facuta sa se vanda pe doua piete foarte diferite, inclusiv in privinta designului, cea europeana si cea asiatica. Ori ce europeanului i se pare a fi un design placut, coreeanului i se pare foarte prost. Si vicerversa. Este exact cazul lui Latitude. Designul asta e facut sa imbie cat de cat doua piete cu abordari foarte diferite ale designului. Iar atata timp cat se vinde cat de cat bine pe ambele piete eu zic ca e un design reusit.
    Tratament antirid
Pagina
12345...324325326...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău