Toyota Aygo facelift, în România de la 9.901 euro

De Sebastian Toma
Publicat Miercuri, 04.04.2012
Toyota Aygo facelift este disponibil şi în România. Modelul are un preţ de lansare de 8.535 euro cu TVA inclus pentru versiunea Terra cu trei uşi, respectiv un preţ de listă de 9.901 euro.

Toyota a anunţat preţurile lui Aygo facelift pe piaţa internă. Modelul pleacă de la 9.901 euro cu TVA inclus în versiunea cu trei uşi, dar cei care beneficiază de preţul de lansare plătesc doar 8.535 euro cu TVA inclus. Respectiva versiune are în standard ABS+EBD+BA, aer condiţionat cu reglare manuală, Radio CD şi patru difuzoare, volan reglabil pe înălţime, închidere centralizată cu telecomandă şi airbag-uri şofer şi pasager. Versiunea cu cinci uşi a lui Toyota Aygo pleacă de la 10.121 de euro cu TVA inclus pe piaţa internă.

Aygo facelit este disponibil atât în versiunea cu trei uşi, cât şi în versiunea cu cinci uşi, iar ambele sunt echipate cu un motor VVT-i de 1.0 litri. Unitatea vine în compania unei transimisii manuale cu cinci trepte sau a unei transmisii MultiMode (manuală robotizată). În compania unei transmisii manuale, Aygo generaţie 2012 are un consum mixt de 4.4 litri la sută şi emite doar 102 grame de CO2 pe kilometru.

Odată cu facelift-ul, Aygo a primit un sistem audio cu Bluetooth, ecran multifuncţional pentru nivelul de echipare Luna, posibilitatea de conectare cu un dispozitiv portabil – pentru toate versiunile de echipare şi altele. Facelift-ul i-a adus lui Aygo un design mai dinamic, cu o grilă mai mare, blocuri optice cu design nou şi o bară de protecţie cu un design accentuat.

Toyota oferă şi o ediţie specială a lui Aygo, Mandarin, care se distinge prin culoarea caroseriei, regăsită şi la interior la nivelul ornamentelor vitezometrului, a fantelor de ventilaţie şi a turometrului. Totodată, inserţiile de la nivelul portierelor şi ale difuzoarelor, precum şi cele din tapiţeria scaunelor sunt tot portocalii.

CLICK AICI pentru lista de preţuri şi dotări a lui Toyota Aygo facelift în versiunea cu cinci uşi.

Toyota Aygo facelift vs. CONCURENŢA DIRECTĂ

MODEL/VERSIUNE

PUTERE
(CP) 

CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Toyota Aygo facelift 1.0i MT5 Terra 68 4,4 14.2 10.121
Chevrolet Spark 1.0 LS cu jante aliaj 68 5,1 15.5 9.830
Fiat 500 1.2 Pop (trei uşi) 69 5.1 12.9 11.600
Ford Ka 1.2i 69 CP Trend Plus (trei uşi) 69 5.1 13.1 10.350
Kia Picanto 1.0 GSL MT Base 69 4,2 14.4 9.448
Suzuki Alto 1.0 M5 68 CP 68 4.4 14 8.650
Renault Twingo facelift 1.2 16V Trend 75 5.1 12.3 9.300
Hyundai i10 facelift 1.1 Economy 69 4.7 15 9.610
Volkswagen Up! 1.0 MPi 60CP M5 Take Up 60 4.5 14.4 8.592
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

 

Via | Toyota

Comentarii (6)

  • O masina buna, al carei concept a fost dus mai departe de ceea ce sunt considerate acum masininutele clasei mini, tripletii lui VAG. Practic VAG a luat ideea de masina mini de pa PSA-Toyota si a imbunatatit-o (gen portbagaj mai mare, suprafata vitrata mai mare, nivel de zgomot mai mic, portbagaj mai mare si important, la un pret ceva mai mic). Astept insa raspunsul lui PSA-Toyota cu a doua generatie a tripletilor lor. :)
    14 7
  • e frumoasa!`
    e ok dar tot picanto mi se pare cea mai buna alegere si design si consum si fiabilitate sa nu uitam si de geamurile cu manivela pe spate nu escamotabile ca la altele...
    7 11
  • un oarecare
    @edi80
    Sunt de acord cu tine, kia la clasa asta chiar a facut o masina frumoasa!
    9 8
  • Edi, eu as numi un lucru firesc faptul ca este printre cele mai ieftine masini de clasa mini. Pana la urma este o coreeana si asta face parte si din politica marcii. Indiferent de model Hyundai si Kia au printele mai mici preturi din clasa. :)
    Restul e discutabil. Da, nu te contrazic, Picanto e o masina buna si frumoasa. Dar comparativ cu altii... ma cam indoiesc ca as alege-o. Dar acei altii pe de alta parte sunt mai scumpi, iar la o diferenta de 2000 de euro iti poti lua Picanto si cu niste dotari misto. :)
    11 1
  • Aditza
    Mai bine scapau de sticla de plastic (PET) in care sunt infipte comenzile de climatizare.
    7 0
  • mini
    masina e f ok, la pretul asta promotional chiar merita. oricum masinile de clasa asta o sa domine piata in romania in cativa ani
    6 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru