• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Nu inteleg de ce prea putini producatori ofera bancheta spate culisabila. Din cate stiu asa ceva au doar Twingo, Mitsu Colt si Toyota Yaris. In schimb Twingo are dezanvantajul ca este oferit doar in 3 usi. Iar Up! nu are niciun diesel in oferta si nici VW nu zice ca ar oferi asa ceva prea curand. Ma gandesc ca motivul pentru care nu este oferit e pentru ca cel mai mic diesel VW este de 1.2 si e posibil sa nu aiba loc sub caroserie (posibil ca asta sa fie unul din compromisurile spatiului mare cu care se lauda VW).
    OFICIAL: Volkswagen Up! a câştigat World Car of the Year 2012
  • Tzenu, ai dreptate, Seria 3 este o masina deosebita. Dar in acelasi timp este o masina premium, cu o claitate premium... la un pret premium. Nu cred ca e cineva care ar putea contesta calitatile BMW in general. Dar pe de alta parte, cei care isi permit un Up! cu siguranta sunt mult mai multi decat cei care isi permit un Seria 3. Chiar daca, repet, vorbim de doua masini foarte diferite. Personal degeaba este o masina considerata Masina Anului in lume daca eu nici nu pot sa visez la ea. Eu am avut ocazia sa conduc masina asta si mi-a placut, fata de tripletii PSA-Toyota (recunosc, sunt unii din preferatii mei) este o diferenta vizibila, de evolutie a masinilor de clasa mini. Asta este defapt partea interesanta la Up!, a dus conceptul de masina mini la un alt nivel. Ramane de vazut cum vor fi a doua generatie C1, 107 si Aygo. Pana atunci consider ca cel mai mare rival al lui Up! este, fara doar si poate, Fiat Panda:)
    OFICIAL: Volkswagen Up! a câştigat World Car of the Year 2012
  • Tehnica "sofisticata" din masina asta nu consta in performantele tehnologice, viteza maxima, 0-100 km/h. Dimensiunea exterioara este de clasa mini, interiorul este cam cat al unei masini de clasa mica. Credeti ca este usor sa organizezi spatiul interior? Asta ar fi o chestie, dar pentru ce a fost gandita a se descurca bine (o masina de oras, agila - 75CP pe o asa caroserie sunt suficienti, cea mai mare suprafata vitrata, materiale bune calitativ, imbinari, finisaje) la un pret destul de bun. Mai mult, in zilele nopastre se cere siguranta cat mai buna inca din standard, iar in momentul asta doar Up! ofera standard airbaguri frontale, laterale, cortina ABS si ESP. Si toate la 8000 de euro. Si sincer o masina care castiga un asa trofeu mi se pare normal sa si-o permita cat mai multi, altfel 911 putea fi aleasa masina anului in Monaco sau Luxemburg. Uneori o masina inteligenta si buna nu trebuie sa fie neaparat si foarte scumpa, impozanta sau mare altfel ajungi sa visezi la ea, gen Nissan Leaf. Poate ca nu intamplator a iesit pe locul 2 in Europa la Masina anului, nu? Eu zic ca masina asta va fi un hit la vanzari, pentru ca are cu ce se lauda in segmentul asta.
    OFICIAL: Volkswagen Up! a câştigat World Car of the Year 2012
  • Edi, eu as numi un lucru firesc faptul ca este printre cele mai ieftine masini de clasa mini. Pana la urma este o coreeana si asta face parte si din politica marcii. Indiferent de model Hyundai si Kia au printele mai mici preturi din clasa. :) Restul e discutabil. Da, nu te contrazic, Picanto e o masina buna si frumoasa. Dar comparativ cu altii... ma cam indoiesc ca as alege-o. Dar acei altii pe de alta parte sunt mai scumpi, iar la o diferenta de 2000 de euro iti poti lua Picanto si cu niste dotari misto. :)
    Toyota Aygo facelift, în România de la 9.901 euro
  • Un design american modern. Frumos. Si in acelasi timp interesanta oferta de motoare, cel mai puternic e un V6 de "doar" 3.6 litri. Si mai interesant e ca in Europa la o asemenea cilindree inginerii s-ar gandi la un V8.
    Chevrolet Impala - noua generaţie renaşte cu un design contemporan
Pagina
12345...323324325...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău