• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • In primul rand Volvo este detinuta de o companie chineza care invsteste foarte multi bani in calitate. Asta conteaza cel mai mult. Este mai putin important de care constructor apartii, conteaza cel mai mult ce vrei sa faci pe piata. Gelly sare cu banul, Volvo cu tehnologia. Si pana acum au facut o treaba foarte buna impreuna. Ceva asemanator se intampla si la Land Rover sau Jaguar. Sint convins ca daca Volvo apartinea in continuare de Ford nu se vedeau prea curand astfel de masini, precum V60 Plug in hybrid sau conceptele electrice ale lui C30. Si cu toate astea Volvo vrea sa le mai testeze pe strazi sub forma de concept (ma refer la C30) si la fel procedeaza si Smart. Ar putea foarte bine sa le lanseze in productie precum alti producatori (gen Renault) care promit multe cu viitorii lor hibrizi pe care le vor lansa in serie in curand. Si totusi Volvo si Mercedes nu o fac. Interesant, nu?
    VIDEO: Volvo promovează în mod ingenios modelul V60 Plug-in Hybrid
  • Dane, eu stiu asa. In timpul rodajului este RECOMANDAT sa mergi cu motorul pana la o anumita turatie si implicit si viteza. Interzis nu este. In manualul masinii mele e specificat ca in timpul rodajului NU ESTE RECOMANDAT sa se tureze motorul la mai mult de 3000rpm. Deci cel putin teoretic nu ar fi ceva grav daca ai face-o, insa o faci pe riscul tau. Acum este foarte posibil sa fie cat se poate de normal ce a patit prietenul tau... depinde acum si de motor. Daca e motor mai mic, viteza maxima e undeva pe la 170 km/h (adica turatia a fost mult peste cea recomandata de producator) evident ca soliciti mai mult motorul, aproape de maxim. Iar asta in rodaj e posibil sa insemne crima pentru el, pentru ca e "strans" si e supus la niste forte mult mai puternice decat in mod normal. Deci e foarte posibil sa fi fost normal sa se aprinda bordul ca pomul de craciun.
    Tratament antirid
  • Carlos, si cu toate astea "amortizarea unor denivelări este perceptibilă fonic la interior. În zonele de macadam sau de piatră cubică, Koleos îşi pierde din silenţiozitatea interioară."
    Tratament antirid
  • Chiar nu cred ca se pune problema prea curand sa se inchida fabrica de la Mioveni. Din contra. Cat despre intrebare ta, am un prieten bun care este inginer acolo... nu cred ca e o idee prea buna sa spun la ce departament... in fine, nu e asta important. Inginerii romani care lucreaza la Dacia au fost angajati la Dacia. Foarte putini au ajuns sa lucreze pentru Renault. Se fac periodic schimburi de experienta in Spania, Franta sau la noi si inginerii Renault nu sunt (cu mult) mai destepti decat cei romani de la Dacia. Dar Renault cam tine de oamenii lor, mai ales daca vin din Spania, Italia, Anglia sau Franta. Iar daca e sa se elibereze un post de inginer Renault deobicei acea persoana e dusa pe un post de conducere la o uzina undeva in afara Frantei sau in motorsport. Iar postul lui se ocupa de cineva de la Renault, nu de la Dacia. Cat despre stire, nu e cazul sa isi faca cineva griji. Dacia nu este nici primul si nici ultimul constructor care face asta.
    Dacia opreşte producţia la Mioveni timp de două zile
  • Carlos, eu nu ma mai omor sa-ti mai explic ceva. Pur si simplu vorbesc cu peretii. Eu nu am zis ca Dacia nu este cel mai mare investitor din Romania, am zis ca Dacia si-a recuperat demult banii investiti pana acum. Pentru ca pana la urma nu este o suma colosala pentru industria auto investita in 10 ani, 1.8 miliarde de euro. Si nici nu a fost neaparat nevoie de mai mult, pentru ca Renault nu a venit in Romania sa fabrice masini de lux. In conditiile in care s-au vandut aproape 350000 de Dacii, iar Renault cere aproape dublu pe o masina fata de pretul cat il costa pe el sa o fabrice. Si repet, vorbim doar de vanzari de masini, nu si de divizia de piese de schimb, care si aia a adus bani frumosi. Dar cand tu imi zici mie ca a doua piata auto din lume e fix pix, ca S40 a fost o rusine pentru Volvo (poate te referi la cele cu piese Renault) sau imi dai exemple din pliante mai are vreun rost sa vorbim despre masini? Apropo, pe piata aia care e fix pix VAG vrea sa intre cu Skoda. ("fraierii, sa vezi ce tapa isi iau!)"
    Primul test cu noul Dacia Lodgy vine din Franţa: "Versiune de bază austeră, dar raport calitate/preţ imbatabil"
Pagina
12345...325326327...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău